Xboxlife forum

Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf normann » 12. feb 2016 21:00

Nu har jeg hentet crew chief men hvor mange pakker skal den hente jeg synes den bliver ved og ved
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 13. feb 2016 12:08

Der er kommet en del opdateringer til den henad vejen...

Hvis du kan bruge det til noget er min version 4.1.2.2 (står nederst i højre hjørne) og den skulle være fuldt opdateret
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf mrnybroe » 13. feb 2016 16:19

Nogen der har planer om træning på Bathurst i næste uge? Eller evt her i weekenden.

Det var sgu hygge med den session vi havde i tirsdags
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf Niki Lauda DK » 14. feb 2016 10:01

Jeg finder lige ud af om jeg kan komme på i aften. I mellemtiden er her en fed video fra Bathurst der er et kig værd:

Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf mortnDK » 14. feb 2016 13:06

Niki Lauda DK skrev:Jeg finder lige ud af om jeg kan komme på i aften. I mellemtiden er her en fed video fra Bathurst der er et kig værd:



Og så er det endda Allan Simonsen :)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf RuneDK » 17. feb 2016 01:55

Tak for sidst gutter, det var sku spas som de andre gange jeg har været med. :)

Ja, der gik sku lige lidt gummiben i den på sidste omgang, da jeg først skulle passere Bullet indenom i chikanen inden opløbstrækningen, for så i sidste sving at få det højre hjulsæt ud i rabatten og snurre rundt, blive ramt af Bullet bagfra, hvor jeg så tænker "Ej, den plads skal han have, da jeg selv fucker op" Så jeg venter egentlig på Bullet op af langstrækningen, men da jeg kan se at der kommer en gul Mercer op bag ham tænker jeg så igen "Nej to pladser vil jeg ikke give væk" :) Så snuppede jeg den 6. plads.

Det var sku noget af en udfordring, da træningen i Grp. A bilerne har været sparsom fra min side, men hold kæft jeg synes det var et herligt race, til trods for jeg liiiige skulle have styr på nerverne i starten, hvilket også gav anledning til en meget lille påkørsel bagfra i hårnålen, da jeg selv, IGEN, kom alt for langt ned i fart, da jeg var meget tæt på at torpedere den forankørende bagfra. Ingen skade på min bil og jeg håber heller ikke der kom det på andres. :)

Jeg kan ikke være med d. 24/02, men jeg satser på at være klar igen til race d. 09/03. :)
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+2

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf mrnybroe » 17. feb 2016 09:00

RuneDK skrev:Så jeg venter egentlig på Bullet op af langstrækningen, men da jeg kan se at der kommer en gul Mercer op bag ham tænker jeg så igen "Nej to pladser vil jeg ikke give væk" :) Så snuppede jeg den 6. plads.

Det var sku noget af en udfordring, da træningen i Grp. A bilerne har været sparsom fra min side, men hold kæft jeg synes det var et herligt race, til trods for jeg liiiige skulle have styr på nerverne i starten,

Selv tak for race Rune.

Det var godt nok underholdende at sidde i den gule Mercer og høre i lavede ballade. Jeg så ellers lige en mulighed for at hente 2 pladser lige inden målstregen.

Omkring det med nerverne, så er mine blevet bedre. Tager godt nok stadig lige 2-3 omgange inden de har lagt sig :) :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 17. feb 2016 09:45

mrnybroe skrev:
RuneDK skrev:Så jeg venter egentlig på Bullet op af langstrækningen, men da jeg kan se at der kommer en gul Mercer op bag ham tænker jeg så igen "Nej to pladser vil jeg ikke give væk" :) Så snuppede jeg den 6. plads.

Det var sku noget af en udfordring, da træningen i Grp. A bilerne har været sparsom fra min side, men hold kæft jeg synes det var et herligt race, til trods for jeg liiiige skulle have styr på nerverne i starten,

Selv tak for race Rune.

Det var godt nok underholdende at sidde i den gule Mercer og høre i lavede ballade. Jeg så ellers lige en mulighed for at hente 2 pladser lige inden målstregen.

Omkring det med nerverne, så er mine blevet bedre. Tager godt nok stadig lige 2-3 omgange inden de har lagt sig :) :)


Er helt på linje med dig her mrnybroe, når nu vi alle er så diciplinerede som vi er.... hvilket er skidefedt - og ret tydeligt ved starten i Oulton Park, hvor der køres tæt uden at ramme hinanden...

Man sidder virkelig på nåle de første par omgange, for ikke at være den der fucker et eller andet op :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf mrnybroe » 17. feb 2016 10:42

BulletEyeDk skrev:Er helt på linje med dig her mrnybroe, når nu vi alle er så diciplinerede som vi er.... hvilket er skidefedt - og ret tydeligt ved starten i Oulton Park, hvor der køres tæt uden at ramme hinanden...

Man sidder virkelig på nåle de første par omgange, for ikke at være den der fucker et eller andet op :mrgreen:

Bliver godt nok spændende næste gang, fordi det første sving er vildt nok. Der kommer vi VIRKELIG ned i fart !
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 17. feb 2016 13:27

Jeg fandt i øvrigt en anden ret fed video fra bathurst... GT3 godt nok, og i en Audi :mrgreen:

BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf ShumwayDK » 17. feb 2016 14:05

Da det nu er onsdag, så skal der jo køres lidt pCars, så jeg planlægger at træne på Bathurst i aften. :D

Jeg regner med at være på mellem 20-22. Er der nogen der ikke skal se CL bold og er friske på fællestræning?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BoblereN » 17. feb 2016 14:44

ShumwayDK skrev:Da det nu er onsdag, så skal der jo køres lidt pCars, så jeg planlægger at træne på Bathurst i aften. :D

Jeg regner med at være på mellem 20-22. Er der nogen der ikke skal se CL bold og er friske på fællestræning?


Måske jeg dropper ind, men kun hvis jeg når at blive færdig med soklen til vores køkken :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf mrnybroe » 17. feb 2016 14:49

ShumwayDK skrev:Da det nu er onsdag, så skal der jo køres lidt pCars, så jeg planlægger at træne på Bathurst i aften. :D

Jeg regner med at være på mellem 20-22. Er der nogen der ikke skal se CL bold og er friske på fællestræning?

Jeg tror måske godt jeg vil være med til lidt træning. Smider en besked når jeg kommer på i aften.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf Niki Lauda DK » 17. feb 2016 16:10

Jeg vil gerne være med til Destruction Derby på Bathurst i aften eller måske bare noget træning hvor man holder afstand :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 17. feb 2016 16:25

Lyder fedt med lidt fællestræning igen... hvis jeg kan presse det ind, kigger jeg ind forbi...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron