Xboxlife forum

Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 16:19

Ganske få timer før de grønne lys tænder i løbsserie #2, har 2 kørere netop foretaget hold skifte... check http://pcars.xbl.dk for mere :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf TigerJax007 » 10. feb 2016 16:19

I en chokpressemeddelse, som af motorsportseksperter verden over allerede kaldes "noget af en bombe", meddeler Gr. A køreren Jakob Toftes agent, Hubert K. Obling, i eftermiddag, at Tofte med øjeblikkelig virkning forlader Ford Sierra og har skrevet en sidste øjebliks kontrakt med BMW og Gerhardt Motorsport.

"Vi var ikke tilfredse med regnvejrsløsningen fra Ford Sierra, og selvom Tofte har været glad for samarbejdet, så lykkedes det ikke Ford at løse problemerne fra Monaco, som var skyld i, at Tofte endte på en miserabel sidsteplads, og at malerteams stadig arbejder på højtryk i Monacos Tunnel, som jf. eksperter på området ikke står til at redde. Vi havde gerne fortsat samarbejdet, hvis problemerne var blevet håndteret, men dette har vi ikke set tegn på, og når alt kommer til alt, så er Tofte racerkører og ikke skøjteprinsesse."

Således lød meldingen fra K. Obling i et tæt pakket presselokale på en lurvet lille pub ikke langt fra Oulton Park.

Tofte selv var ikke interesseret i at udtale sig, og vi antager, at han i øjeblikket arbejder på højtryk på at blive klar i BMW, hvor vi allerede i aften kan se ham i Gerhardt Motorsports bil nr. 33.

Billede
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+6

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 16:23

ha ha klasse... =D>

Så starter løbsserien sgu :mrgreen: - bliver spændende at se hvilket drama der kan udspille sig i kulisserne denne løbsserie :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf TigerJax007 » 10. feb 2016 16:35

Trist, at vi ikke har flere rookies med. Lige nu får løbets eneste rookie præmien bare for at deltage. Det kan man ikke ligefrem kalde hård konkurrence. Der er stadig plads folkens :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 16:42

TigerJax007 skrev:Trist, at vi ikke har flere rookies med. Lige nu får løbets eneste rookie præmien bare for at deltage. Det kan man ikke ligefrem kalde hård konkurrence. Der er stadig plads folkens :)


Ja netop, jeg må også indrømme, at jeg faktisk havde en tro på, at flere nye ville være med.

Heldigvis kan man nå det endnu, skulle man ikke nå det før aftenens løb, vil man stadig kunne gøre sig gældende på reglen om 5 gældende løb...

Jeg har i øvrigt reklameret lidt for løbsserien på det officielle forum og i den lukkede "project cars DK" gruppe på facebook...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf RuneDK » 10. feb 2016 16:49

Hej gutter

Jeg tror jeg når at melde mig til i aften og løbsserien. Jeg kommer umiddelbart til at misse to løb ud af de seks, som det ser ud nu. Dog skal jeg ikke kunne sige i forhold til uforudsete ting, der skulle lave andre aflysninger.

Jeg har ikke fået kørt meget i bilerne, men jeg tror valget falder BMW'en da det er den jeg har haft bedst erfaring med, hvis jeg endelig skal sige jeg har det. :)

Jeg skal lige nå at kigge på livery og bilerne før jeg melder endeligt ud. :)

Jeg håber vi ses senere.

Mvh

Rune
RuneDK
Niveau 0
 
Indlæg: 43
By: Kongens Lyngby

+5

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 16:56

Hej Rune

FEDT =D>

Det er ingen krav om hvor mange løb man deltager i, og du har et enkelt løb der kan misses uden det koster noget, så reelt set er det kun et enkelt løb du mister point for, hvis man skal gøre det op på den måde...

Du tilmelder dig bare via hjemmesiden, det kører automatisk ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf normann » 10. feb 2016 17:00

Jeg skal ikke have skiftet bil ,men har dog opgraderet mit udstyr
til starten af den nye løbserie ?? En lille fanfare .En ny grøn og hvid stribet hynde til min campingstol.
Jeg store forhåbninger om at dette nye tiltag vil give mig vigtige tiendedele i kampen om point
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+5

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 18:13

normann skrev:Jeg skal ikke have skiftet bil ,men har dog opgraderet mit udstyr
til starten af den nye løbserie ?? En lille fanfare .En ny grøn og hvid stribet hynde til min campingstol.
Jeg store forhåbninger om at dette nye tiltag vil give mig vigtige tiendedele i kampen om point
Mvh Teddy


ha ha... nu skal du passe på det ikke bliver lidt for tilbagelænet det hele :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf Grabovac88 » 10. feb 2016 19:19

Bullet, er det muligt at få lov til at skifte til den kære BMW ???
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg

+1

Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 19:25

ja klart... du nævner bare hvilket # du gerne vil skifte til...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf Grabovac88 » 10. feb 2016 19:29

Jeg vil gerne skifte til nr. 88
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf Benja190782 » 10. feb 2016 19:41

Hvordan bliver vejret så til aftens løb?
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår det system du har lavet, Bullet?

Har du taget vejrudsigten fra Oulton Park i virkeligheden - altså netop nu?

Lige nu siger den jo "light cloud" kl. 21.00
Skal vi så kører i det vejr hele løbet?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 20:03

Benja190782 skrev:Hvordan bliver vejret så til aftens løb?
Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår det system du har lavet, Bullet?

Har du taget vejrudsigten fra Oulton Park i virkeligheden - altså netop nu?

Lige nu siger den jo "light cloud" kl. 21.00
Skal vi så kører i det vejr hele løbet?


Du går ind på selve løbs detaljerne... de 4 slots vil automatisk blive udfyldt med det vejr der skal bruges når du ser siden... dvs. det der vises i de slots kl.21:00 vil løbet blive sat op efter...

Siden er dynamisk dvs. hvis du loader siden kl.20:00 kan du ikke helt 100% regne med at de 4 slots ser sådan ud kl.21:00

Du kan i bunden se vejr udsigten for de kommende 5 dage, disse dage vises på samme tidspunkt som du får vist siden dvs. hvis du ser den nu her kl.20:00 så er de næste dages vejr alle kl.20:00

Helt i bunden har jeg tilføjet vejret de næste 24 timer, med 3 timers intervaller, det er formentlig disse der bliver brugt når kl.21:00 rammer...

Løbet er sat op til 5x time progression, og vi kører en time derfor vil der hentes data for de næste 5 timer, som fordeles på de 4 vejrslots...

Håber det giver mening ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løbsserie #2 - Tilmelding nu åben!!

Indlægaf BulletEyeDk » 10. feb 2016 20:08

Grabovac88 skrev:Jeg vil gerne skifte til nr. 88


done...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 24 gæster

cron