Xboxlife forum

Løb 02-02-2016 kl.21:00

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf Benja190782 » 2. feb 2016 23:16

Ja tak for løbet - jeg må igang med at geninstallere hele skidtet imorgen. Måtte som sagt i pit 3 gange før min FFB blev normal igen. Så kan vist kun være tilfreds med den 2. plads! :lol:

Ærgerligt at det skal være sådan en kamp at nyde dette vidunderlige spil... :?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf mrnybroe » 3. feb 2016 08:13

Tak for et vådt og spændende løb i aftes.

Jeg beklager virkelig min påkørsel i næst sidste sving Bullet! Kom ind med alt for meget fart. Så lod dig lige komme ud fra barrieren igen, men havde sgu ikke regnet med du ville snurre rundt lige inden målstregen. Så takker for 4.pladsen.

Det var sgu et underholdende løb. Banen er jo svær nok i forvejen, så en omgang regn gør det ikke nemmere.
Jeg valgte at køre ligeud i svinget inden tunnelen - hvilket gjorde min vogn var spændende nok at køre i. Så var det jo hyggeligt nok at Tiger valgte at køre i Sierra, så kunne vi ligge der og hygge os lidt.
Men alt i alt er jeg tilfreds. Det var godt træning både i bilen men også at kunne vænne sig til at bruge rat.

Ser frem til at skulle køre allerede igen næste uge - er der nogen som forventer at skulle træne torsdag/fredag?
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf BulletEyeDk » 3. feb 2016 10:30

mrnybroe skrev:Tak for et vådt og spændende løb i aftes.

Jeg beklager virkelig min påkørsel i næst sidste sving Bullet! Kom ind med alt for meget fart. Så lod dig lige komme ud fra barrieren igen, men havde sgu ikke regnet med du ville snurre rundt lige inden målstregen. Så takker for 4.pladsen.

Det var sgu et underholdende løb. Banen er jo svær nok i forvejen, så en omgang regn gør det ikke nemmere.
Jeg valgte at køre ligeud i svinget inden tunnelen - hvilket gjorde min vogn var spændende nok at køre i. Så var det jo hyggeligt nok at Tiger valgte at køre i Sierra, så kunne vi ligge der og hygge os lidt.
Men alt i alt er jeg tilfreds. Det var godt træning både i bilen men også at kunne vænne sig til at bruge rat.

Ser frem til at skulle køre allerede igen næste uge - er der nogen som forventer at skulle træne torsdag/fredag?


Per - der er ingen sure miner herfra - det var ualmindelige svære betingelser... og helt fint du lod mig køre først efter din påkørsel, at jeg så smider bilen 50 meter senere er ikke din fejl, men elendig kørt af mig...

Fuld ud fortjent du napper 4.pladsen =D>

Jeg skal helt sikkert forberede mig bedre til Oulton Park løbet, men lige hvornår det bliver aner jeg ikke endnu...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf TigerJax007 » 3. feb 2016 13:21

Ja tak for et godt løb til alle. Det er sgu sindssygt og sjovt på samme tid med det regnvejr =D> :D

Jeg skal også have indlagt en god træning inden løbsserien begynder. Og mon ikke jeg skulle kigge efter en Mercedes eller BMW. Mit mekanikerteam har lige meddelt mig, at de ikke kan nå at køle dækkene helt ned igen samt reparere alle skrammer og buler på Sierraen inden næste uge. Jeg brokkede mig naturligvis og truede med fyringer, men de mener det kan føres tilbage til kørerens laissez-faire holdning til barrierer og bremselængder. Magen til frækhed at skulle lytte til den slags fra et skide pitcrew :mrgreen: :mrgreen: :lol:
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+3

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf mrnybroe » 3. feb 2016 17:10

TigerJax007 skrev:Ja tak for et godt løb til alle. Det er sgu sindssygt og sjovt på samme tid med det regnvejr =D> :D

Jeg skal også have indlagt en god træning inden løbsserien begynder. Og mon ikke jeg skulle kigge efter en Mercedes eller BMW. Mit mekanikerteam har lige meddelt mig, at de ikke kan nå at køle dækkene helt ned igen samt reparere alle skrammer og buler på Sierraen inden næste uge. Jeg brokkede mig naturligvis og truede med fyringer, men de mener det kan føres tilbage til kørerens laissez-faire holdning til barrierer og bremselængder. Magen til frækhed at skulle lytte til den slags fra et skide pitcrew :mrgreen: :mrgreen: :lol:

Du gav også den væg inde i tunnelen et "par" skub !!!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf ShumwayDK » 3. feb 2016 17:34

Tak for et igen underholdende løb. Aldrig har tunnelen i Monaco haft så meget lak hængende som efter løbet i går.

Det var et underligt løb. Men det sluttede jo heldigvis med den høje skammel. :)
Jeg panikkede inden løbet, da jeg våd testede for første gang. Dækkene bagpå overophedede lynhurtigt. Heldigvis oplevede I andre det samme, omend ikke i samme tempo.
Kval'en gik ikke helt som forventet. Pga de forskellige panik tiltag jeg havde gjort lige inden start, så skulle jeg lige vænne mig til bilen, og de første omgange hvor dækkene var gode røg jeg i trafik, og derefter var bagdækkene for varme. Men det var dog alligevel nok til en 2. plads 8)

At køre igennem kurven i tunnelen på regndæk, var en underlig størrelse. I mine tørvejrs-tests var der ikke nogen problemer, men det var som om gummiet rullede af regndækkene, når jeg drejede ind i kurven. Der var ingen balance i bilen lige der.

Kunne hænge på Benja de første 4-5 omgange, indtil mine bagdæk blev for varme. Selvom vi begge var i 190'eren, så var Benja tydeligt hurtigere de få steder det gik lige ud, da jeg havde skruet ned for effekten, i et af mine forsøg på at undgå problemer med dækkene, men jeg hentede det tabte ind i svingene.

Men efterhånden som dækkene blev slidt, faldt temperaturen i dem, og jeg begyndte at køre grønne tider med over halvt slidte dæk.

Så mit planlagte pitstop blev kun brugt på at reparere, da jeg også havde kontakt med barriererne flere gange. Jeg satsede på at dækkene kunne holde, da jeg helst ikke ville havde friske på med nye varme problemer.

Men på et tidspunkt lavede jeg en Benja* og blev tvunget i pit. :D
På dette tidspunkt var jeg ikke sikker på, at dækkene kunne holde resten af løbet, så jeg valgte at få skiftet, og så var det igen slut med at køre hurtigt.
Jeg er faktisk overrasket over at crew'et skiftede dækkene, for jeg havde jo ikke meldt min ankomst til pit'en inden.

Surt Benja at du igen oplever problemer med FFB'en i dit rat. Jeg håber en komplet reinstallation fikser det. Om ikke andet, så ihvertfald for en periode, så du kan deltage i den kommende løbsserie.

Nu var vi godt nok ikke så mange på banen i går. Men jeg havde alligevel regnet med, at det ville blive svært at passere back-markers, da der jo ikke er meget plads. Men det gjorde I super godt. =D>

* For dem som ikke ved hvad en "Benja" er, så er det at spinne lige ved pitindkørsel, så AI'en overtager kontrollen da spillet tror man er på vej i pit :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf Benja190782 » 3. feb 2016 19:50

190'eren har iøvrigt ABS og ikke som vi snakkede om igår under løbet.. :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf BulletEyeDk » 4. feb 2016 09:50

Nåede aldrig at få opdateret rang/skill point samt løbsdata som ellers skrevet... jeg prioriterer at nå det i aften 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf mrnybroe » 4. feb 2016 11:24

BulletEyeDk skrev:Nåede aldrig at få opdateret rang/skill point samt løbsdata som ellers skrevet... jeg prioriterer at nå det i aften 8)

Rolig rolig...ikke så vigtig for mig (selvom jeg gerne vil se hvad en 4.plads den giver :) )
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf mrnybroe » 4. feb 2016 11:25

Benja190782 skrev:190'eren har iøvrigt ABS og ikke som vi snakkede om igår under løbet.. :D

Så den er kun den onde Sierra som der køre uden ABS ?

Må da sige at den 190'er er ynglingen nu - ligesom Z4'eren var "bilen" i sidste løbsserie
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf BulletEyeDk » 4. feb 2016 11:31

mrnybroe skrev:
BulletEyeDk skrev:Nåede aldrig at få opdateret rang/skill point samt løbsdata som ellers skrevet... jeg prioriterer at nå det i aften 8)

Rolig rolig...ikke så vigtig for mig (selvom jeg gerne vil se hvad en 4.plads den giver :) )


Ahh det er ikke uvæsentligt :mrgreen:

Personligt henter jeg nok noget af det tabte på Tigerjax007, da han endte langt uden fra podie og top5 denne gang :mrgreen:

EDIT: jeg tror han skal være glad for at officials ikke gennemgår bilerne efter løbet og fratrækker point ud fra antallet af ridser/buler i bilen, ha ha...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf mrnybroe » 4. feb 2016 11:36

BulletEyeDk skrev:Ahh det er ikke uvæsentligt :mrgreen:

Personligt henter jeg nok noget af det tabte på Tigerjax007, da han endte langt uden fra podie og top5 denne gang :mrgreen:

EDIT: jeg tror han skal være glad for at officials ikke gennemgår bilerne efter løbet og fratrækker point ud fra antallet af ridser/buler i bilen, ha ha...

Man kan vel også konkludere at Sierra'en kan holde til flere tæsk end 190'eren !!
Fordi Tiger var kun i pit 1 gang, hvor jeg var inde flere gange.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf BulletEyeDk » 4. feb 2016 11:44

Ja det må den næsten kunne... var også selv i pit 3 gange, med hvad jeg vil kalde mindre skader, men crewchief fortalte jeg skulle ind...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Løb 02-02-2016 kl.21:00

Indlægaf BulletEyeDk » 4. feb 2016 22:06

Så er rang/skill point for seneste løb opdateret med følgende:

1.376 / +0.026 - ShumwayDK
1.197 / +0.013 - Benja190782
1.019 / +0.023 - mortnDK
0.875 / +0.013 - mrnybroe
0.753 / +0.004 - BulletEyeDK
0.649 / -0.001 - Tigerjax007

Jeg får selve løbsresultatet opdateret i morgen... der skulle vel ikke være andre som har et billede af kval.tiderne ? jeg tog for en gangs skyld et billede fra pitten, et par sekunder før kvalen endte.... (alle var i garagen) - men den sorte baggrund med hvid fremhævet tekst står usandsynligt skidt for min egen tid...

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster

cron