Xboxlife forum

Udstyr til pCARS

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jun 2016 19:19

Min setup som det ser ud efter jeg fik installeret mit Playseat, og flyttet TV'et til en væg, hvor det er opsat med en fleksibel arm...

NB. jeg har endnu ikke rodet med FOV settings inde i pCARS, det bliver nok det næste, hvis man så samtidig kunne få koblet en eller 2 telefoner på til instrumenter 8)

Billede

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 6. jun 2016 19:25

BoblereN skrev:
Niculla skrev:Kan ikke lade være med at kigge lidt i den tråd her nogle gange. Det er simpelthen for fede setups I har. Klasse!

Håber jeg en dag får plads til det også. En lejlighed i København med kone og barn er ikke liiiige stor nok.

Men jeg kan leve lidt igennem Jeres billeder indtil vi får hus. Haha


Der er jo rent faktisk nogen her der har nogle relativt billigt indkøbte standere der kan pakkes sammen og stå i et garderobeskab. Det er populært hos børnefamilierne :)


Ja jeg byggede f.eks. mit wheel stand efter præcise mål, så det nemt kunne gemmes væk i vores vitrineskab i stuen.
Fruen var vild med min idé, haha! :lol:
Billede

Indtil det blev fars dag og jeg indtog soveværelset! :lol:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf fatbass » 7. jun 2016 09:00

jeg er fresh tilføj mig gerne, ved ik lige hvordan det fungere med project cars, har kun fået spille Dirt og Forza.
mener mit nick på xbox one er Fatbass23
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Chokofanten » 7. jun 2016 09:09

fatbass skrev:jeg er fresh tilføj mig gerne, ved ik lige hvordan det fungere med project cars, har kun fået spille Dirt og Forza.
mener mit nick på xbox one er Fatbass23


Jeg tror, at løbsdirektøren @BulletEyeDk sender dig en PB, så du kan nå at være med til på onsdag.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 7. jun 2016 09:31

fatbass skrev:jeg er fresh tilføj mig gerne, ved ik lige hvordan det fungere med project cars, har kun fået spille Dirt og Forza.
mener mit nick på xbox one er Fatbass23


FEDT =D>

Helt ekstraordinært kan vi indlemme dig i løbsserien efter deadline

Du kommer til at køre i #37 Vasmac Racing - Aston Martin - V8 Vantage GTE og kommer til at være 2.kører under BoblereN, der senest vandt løbsserie #2 og pt. topper vores skillliste.... 8)

Jeg får dig oprettet på http://pcars.xbl.dk hvorfra alt vedr. løbsserien arrangeres, herunder løbskalender, løbsopsætning, statistik, stilling, practice tider, osv...

Du får en besked senere i dag, velkommen til :D
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf fatbass » 7. jun 2016 09:56

super cool og tak:-)
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mnygaard89 » 7. jun 2016 10:47

Ja det er vidst ikke skidt at komme til at køre med BoblereN kan jeg se ud fra tiderne igår, så skal du bare have fingrene i den Aston Martin GTE :D
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf KemmeR89 » 8. jun 2016 12:37

Her er et billede af mit udstyr. Køre med logitech g920 rat og pedaler og logitech driving force shifter. Det er lyn hurtigt sat sammen af en palle og så ved et bord☺


Billede
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted

+6

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 8. jun 2016 12:42

FEDT... bare så længe det kører ;) - så kan man altid finpudse løsningen henaf vejen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf KemmeR89 » 8. jun 2016 12:43

det er lige præcis det :wink:
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 11. jun 2016 13:47

Benja190782 skrev:Så er jeg i gang med endnu en ombygning - denne gang for at forhøje cockpittet, så det passer bedre til TV'et. Desuden har jeg nu monteret hjul på både sædet og mit wheel stand. Det er gjort med dobbelt låsebare hjul, så cockpittet ikke skrider.
Dvs. et låst hjul kan hverken kører eller dreje - til mit held gjorde det blot køreroplevelsen endnu federe, fordi jeg nu kan mærke ligeså meget FFB i mine fødder, som i mine hænder eftersom rattet/cockpittet "svæver". Det giver en vildt fed følelse at mærke bilens rumlen under sig.
Sædet er også lavet, så det ligesom rattet, nemt kan køres væk efter brug. Nu mangler det bare nogle fede logo'er!

Homemade Edition 4.0
Billede


Det er sgu godt nok et blæret sæde du har dig der !!! Var det 400,- du fik det til ?
Det der med hjulene er en smart løsning. Jeg vil meget gerne gå samme vej, men jeg har ikke et sted at stille sædet når det ikke er i brug, medmindre jeg slæber det udenfor, kører det igennem haven, rundt om bygningen og ned i kælderen - og ja selvfølgelig samme vej tilbage når der skal spilles igen.

- er der i øvrigt nogle af jer der bruger Dashmeter Pro appen ?
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 11. jun 2016 20:57

Niki Lauda DK skrev:
Benja190782 skrev:Billede


Det er sgu godt nok et blæret sæde du har dig der !!! Var det 400,- du fik det til ?
Det der med hjulene er en smart løsning. Jeg vil meget gerne gå samme vej, men jeg har ikke et sted at stille sædet når det ikke er i brug, medmindre jeg slæber det udenfor, kører det igennem haven, rundt om bygningen og ned i kælderen - og ja selvfølgelig samme vej tilbage når der skal spilles igen.

- er der i øvrigt nogle af jer der bruger Dashmeter Pro appen ?


Tak tak, ja det var kun 400 kr. jeg gav og det havde endda aldrig været brugt - jeg fandt det efterfølgende til 2195,- på en webshop, så altså virkelig et røverkøb. :wink:
Det med hjulene skulle jeg ha' gjort for længe siden - nemt at kører rundt med tingene nu og jeg har virkelig fået bygget, især sædet, meget mere tungt og solidt nu. Så det står MEGET bedre fast end før.

Det flytter sig ikke bare lige, selvom man laver en voldsom kontrastyring og så virker de to hjul bagpå, oven i købet som ekstra støtte, når man sidder i sædet. Det fungere bare! 8)

Det at jeg kan installere og afinstallere mit rig så nemt, gør også at jeg får kørt MEGET mere! (F.eks. i aften) :wink:

Nej jeg har desværre ingen apps overhovedet, hvilket mest er fordi jeg bare vil ha' den HUD Dash app du har - men eftersom jeg kun har Apple produkter, må det vente.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mnygaard89 » 17. jun 2016 13:52

Off topic; Forza horizon 2

Jeg spiller lidt forza horizon i mellem diverse løb og trænings sessions i pCARS, primært bruger jeg min tid på at drifte lidt for sjov.
Da jeg brugte controller kunne jeg holde bilen i en evighed (måske lidt for nemt), men efter jeg er begyndt at bruge mit logitech g920 er det en helt anden snak.
Jeg kæmper simpelthen for at holde den i en udskridning og mister den størstedelen af gangene :lol:
Hvordan indstiller man ens rat bedst muligt i horizon?
Har prøvet lidt forskelligt på wheel rotation angle og justeret lidt på diverse dead zones men det er sku stadig en kamp :lol:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 19. jun 2016 21:02

Nogle der kan huske hvad det stik hedder, som vi sætter i vores controller og forbinder med USB porten på konsollen?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig et længere kabel, da det der fulgte med ikke er mere en 30 cm. - og mit headset ikke rigtig kan nå uden det sidder i vejen, når jeg drejer på rattet.

mnygaard89: jeg har en opsætning du kan få næste gang jeg går online på Xbox'en, men hånden på hjertet - FH2 er næsten umuligt at spille onboard, med kun 30 fps. Jeg bliver simpelthen syg af at kigge på det hakken. :)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf KemmeR89 » 19. jun 2016 21:05

[quote="Benja190782"]Nogle der kan huske hvad det stik hedder, som vi sætter i vores controller og forbinder med USB porten på konsollen?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig et længere kabel, da det der fulgte med ikke er mere en 30 cm. - og mit headset ikke rigtig kan nå uden det sidder i vejen, når jeg drejer på rettet

Mener det hedder mini usb
KemmeR89
Niveau 1
 
Indlæg: 59
By: Ørsted


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster

cron