Xboxlife forum

Udstyr til pCARS

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mortnDK » 19. jun 2016 21:10

Benja190782 skrev:Nogle der kan huske hvad det stik hedder, som vi sætter i vores controller og forbinder med USB porten på konsollen?
Jeg kunne nemlig godt tænke mig et længere kabel, da det der fulgte med ikke er mere en 30 cm. - og mit headset ikke rigtig kan nå uden det sidder i vejen, når jeg drejer på rattet.

mnygaard89: jeg har en opsætning du kan få næste gang jeg går online på Xbox'en, men hånden på hjertet - FH2 er næsten umuligt at spille onboard, med kun 30 fps. Jeg bliver simpelthen syg af at kigge på det hakken. :)



Det er micro-usb

https://www.av-cables.dk/usb-a-micro-b/
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mnygaard89 » 19. jun 2016 21:52

Jeg bruger bare den ledning som jeg lader min telefon op med, men du har garanteret iPhone, så duer det ikke :wink:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 22. jun 2016 17:52

Dashmeter Pro appen er nu indkøbt og den ser indtil videre ud til at være en gennemført app. Der er mange muligheder og niveauet er højt, men brugervenligheden er logisk og let forståelig. Urene er ikke dens stærke side, som med Hud Dash appen. Til gengæld gør den det perfekt som digital-imiteret skærm og der rig mulighed for at tilpasse de forskellige widgets og ændre på farver mm.

https://www.google.dk/search?q=dashmete ... 62&bih=601

Jeg skal teste den gør første gang i aften, hvor den skal fungere som supplement til Hud Dash. Jeg tror de to apps udgør et godt makkerpar :-)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 29. jun 2016 20:55

Der er en brugt th8a skifter med 6 mdr. Garanti til salg for 65 pund + fragt hos thrustmaster:

http://shop.thrustmaster.com/en_gb/deal ... dd-on.html

Det er rundt regnet halv pris og dermed et godt tilbud !
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 29. jun 2016 21:09

Det er vel egentlig også et godt tidspunkt at købe i pund ? 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 30. jun 2016 11:24

Ja det giver ca. 10% i besparelse lige nu
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jul 2016 21:46

Ja nu skriver jeg lige igen for en gang skyld herinde hehe. Men det er fordi jeg i dag har købt en Android tablet i Harald Nyborg til kun - og hold nu fast : 269 Kr. !!!

Det er en Denver 7" med Android 4.0. og den kører derfor bl.a. hud Dash uden bøvl. Betragtningsvinklen er ikke særlig bred og skærmen er grovkornet. Men som dasboard til simracing betyder det intet hvis den placeres rigtigt. Normalprisen er 399,- og det er nu man skal slå til.

http://www.harald-nyborg.dk/p11213/denv ... -70202-mk2
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Morten Skou » 2. jul 2016 22:04

Niki Lauda DK skrev:Ja nu skriver jeg lige igen for en gang skyld herinde hehe. Men det er fordi jeg i dag har købt en Android tablet i Harald Nyborg til kun - og hold nu fast : 269 Kr. !!!

Det er en Denver 7" med Android 4.0. og den kører derfor bl.a. hud Dash uden bøvl. Betragtningsvinklen er ikke særlig bred og skærmen er grovkornet. Men som dasboard til simracing betyder det intet hvis den placeres rigtigt. Normalprisen er 399,- og det er nu man skal slå til.

http://www.harald-nyborg.dk/p11213/denv ... -70202-mk2


Det er da en ret billig tilføjelse til spillet :D
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 2. jul 2016 22:38

Ja helt klart. Det lyder næsten for godt til at være sandt, men jeg har testet og det kører fint :)
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf normann » 2. jul 2016 23:48

Det var ikke så tosset, men jeg forstår ikke i har tid til at kigge på en ekstra skærm .Måske er jeg bare ved at være for gammel he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mrnybroe » 3. jul 2016 20:45

Takker Niki. Jeg har lige hentet 2 stk idag. Skærmen er selvfølgelig ikke som på en en ipad. Men til de penge er det sgu imponerende.

Nem og billig løsning til mine drenge. Og selvfølgelig til mig når vi skal køre race :-)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BoblereN » 8. jul 2016 18:40

Så havde jeg lige 45 minutter i overskud til at lave lidt sjov med den netop aflagte mobiltelefon.

Prøvede at fjerne den beskyttelsesplade der er holdt på plads af fire skruer og lavede en tynd plade som alternativ der går lodret op bag rattet... Herpå har jeg med limpistol limet min gamle nokia fast på pladen... (Ja der findes stadig telefoner med cover, så den kan nemt tages af alligevel...)

Der er god plads til hænderne når man svinger rattet og skal have fat i gearskifterne

Billede

Billede
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+6

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 19. jul 2016 15:48

Så fik jeg lige lidt fødselsdagsgaver af kone og børn 8)

Ultra-let sved-transporterende trøje
Billede

OMP Tazio Lamborghini kørehandsker (velegnet til brug af tablet under kørslen :D)
Billede

Alpinestars Tech 1-K karting sko (rigtig lækre at have på når der skal laves fodarbejde - specielt i DIRT)
Billede

Jeg har i øvrigt også gang i en opgradering af mine T3PA pedaler, men jeg venter lige med at poste indtil projektet er færdigt.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+5

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf ShumwayDK » 19. jul 2016 15:54

Sådan! Flink familie at tænke på sim-racing udstyr.

Køresko har jeg, men det var måske en ide med sådan en trøje da jeg er ved at drukne når vi kører :) Og handskerne også. Efter jeg har købt læderrat, så er der tendens til vabler på tommelfingrene, da syningerne gnaver når jeg holder godt fast :)

Tillykke med fødselsdagen!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+3

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niki Lauda DK » 19. jul 2016 17:22

Jo tak. Men uden ønskeseddel og en finger med på tasterne, var det nok endt med underhylere og deodorant istedet :lol:

Men ja, læderrattet er lidt hårdt ved fingrene i de lange sessions og så giver det en bedre fornemmelse af kontrol med et par kørehandsker.

Trøjen er købt på http://funky-t-shirt.com/ og der er mange fede T-shirts til en rigtig god pris inkl. fragten. Helt klart en anbefaling værdig.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster