Xboxlife forum

Udstyr til pCARS

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mnygaard89 » 5. jun 2016 13:51

Tror faktisk at det kører med to motorer/tandhjul til at trække henholdsvis til højre og venstre, virker faktisk utroligt godt..
Tror jeg har tilføjet jer begge 2..
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Benja190782 » 5. jun 2016 16:48

Så er jeg i gang med endnu en ombygning - denne gang for at forhøje cockpittet, så det passer bedre til TV'et. Desuden har jeg nu monteret hjul på både sædet og mit wheel stand. Det er gjort med dobbelt låsebare hjul, så cockpittet ikke skrider.
Dvs. et låst hjul kan hverken kører eller dreje - til mit held gjorde det blot køreroplevelsen endnu federe, fordi jeg nu kan mærke ligeså meget FFB i mine fødder, som i mine hænder eftersom rattet/cockpittet "svæver". Det giver en vildt fed følelse at mærke bilens rumlen under sig.
Sædet er også lavet, så det ligesom rattet, nemt kan køres væk efter brug. Nu mangler det bare nogle fede logo'er!

Homemade Edition 4.0
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Senest rettet af Benja190782 5. jun 2016 16:53, rettet i alt 3 gange.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+4

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mrnybroe » 5. jun 2016 16:49

Lækre setups der lige er postet.
Folk går slet ikke med på udstyr må man sige.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BoblereN » 6. jun 2016 06:56

mrnybroe skrev:Lækre setups der lige er postet.
Folk går slet ikke med på udstyr må man sige.


Altså når jeg kigger på mit setup, og så kigger herinde hvad folk smider op... Så føler jeg virkelig at jeg går ned på udstyr :D ... Det er godt jeg ikke kan huske mine kort detaljer i hovedet... Det ville blive dyrt!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BoblereN » 6. jun 2016 08:37

mnygaard89 skrev:Billede

Så lader det til at det virkede.
Budgettet tillod ikke et thrustmaster så det blev "kun" et logitech g920 med gearvælger, men syntes det fungerer rigtig godt :D
Monteret på hjemmebygget træ rig med fuldt justerbar sæde, 55" tv og 5.1 surround :wink:


Når nu der står en papkasse i baggrunden går jeg næsten ud fra TV'et også er helt nyt... Må sige du er gået all in, hvad med selve din SIM-Rig er den også bygget nu til formålet?
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jun 2016 09:21

@Benja190782
Jeg havde overset dine posts... spændende projekt du har gang i der, vi ved alle, at du ikke går på kompromis med resultatet, så jeg er helt sikker på at det bliver vanvittig godt =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jun 2016 09:23

Hvad angår mit eget setup, så har vi flyttet lidt rundt på "ungernes legerum" hos os, hvilket har givet mig mere plads til mit Playseat... har fået skærmen flyttet på en anden væg og i den forbindelse opsat den på en fleksibel arm, så TV'et kan trækkes ud, så man derved sidder tættere på...

Smider lige en post op af mit setup når jeg er hjemme engang...

Trænede en lille time lørdag aften - det er helt klart en "opgradering" vs. mit wheel stand pro, som dog ellers var ganske godt.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf mnygaard89 » 6. jun 2016 09:44

BoblereN skrev:
mnygaard89 skrev:Billede

Så lader det til at det virkede.
Budgettet tillod ikke et thrustmaster så det blev "kun" et logitech g920 med gearvælger, men syntes det fungerer rigtig godt :D
Monteret på hjemmebygget træ rig med fuldt justerbar sæde, 55" tv og 5.1 surround :wink:


Når nu der står en papkasse i baggrunden går jeg næsten ud fra TV'et også er helt nyt... Må sige du er gået all in, hvad med selve din SIM-Rig er den også bygget nu til formålet?


Ja man skulle faktisk næsten tror at fjernsynet var helt nyt nu når kassen står der, men det er desværre ikke tilfældet :lol:
SIM-riggen er så til gengæld bygget til formålet.
Audi sædet havde jeg i overskud, i torsdags var jeg ude at investere i mit logitech + project cars og dirt, fredag formiddag gik vi igang med riggen hos en kammerat som havde træ liggende, og fredag eftermiddag blev det malet, så det var lidt et sats allerede at stille det ind i stuen fredag aften, men malingen tørrede heldigvis hurtigt i den her varme :wink:
mnygaard89
Niveau 2
 
Indlæg: 175
By: Ørsted

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Niculla » 6. jun 2016 11:00

Kan ikke lade være med at kigge lidt i den tråd her nogle gange. Det er simpelthen for fede setups I har. Klasse!

Håber jeg en dag får plads til det også. En lejlighed i København med kone og barn er ikke liiiige stor nok.

Men jeg kan leve lidt igennem Jeres billeder indtil vi får hus. Haha
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde

+2

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BoblereN » 6. jun 2016 11:08

Niculla skrev:Kan ikke lade være med at kigge lidt i den tråd her nogle gange. Det er simpelthen for fede setups I har. Klasse!

Håber jeg en dag får plads til det også. En lejlighed i København med kone og barn er ikke liiiige stor nok.

Men jeg kan leve lidt igennem Jeres billeder indtil vi får hus. Haha


Der er jo rent faktisk nogen her der har nogle relativt billigt indkøbte standere der kan pakkes sammen og stå i et garderobeskab. Det er populært hos børnefamilierne :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+4

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jun 2016 11:21

Enig... Wheel Stand Pro fylder absolut ikke ret meget, mindre bliver det ikke... og samtidig er det en helt igennem solid løsning, virkelig kram.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf dalingo » 6. jun 2016 15:54

Må jeg lige her halv OT høre hvilke force feedback setting i bruger?

Jeg har Thrustmaster rattet og kører som I ved Z4'eren. For nylig skiftede jeg til http://pcars.oscarolim.pt/cars/23/1/2.9 og synes det gav lidt mere føling, men synes stadig det "hakker" noget urealistisk i rattet i den hurtige venstre-højre kombination på Watkins Glen. Det er som i kan se Fy+SopLateral konfigurationen. Er der nogle af de andre I har bedre erfaringer med? Og hvad med de andre force feedback settings som ikke er listet på siden. Har I bare dem som default?

Gider helst ikke bruge alt for meget tid på at indstille dette så, lidt screenshots eller link til en god guide ville være dejligt?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf fatbass » 6. jun 2016 16:02

vil da også lige være med mit setup :)

Billede
Billede
fatbass
Niveau 4
 
Indlæg: 320

+1

Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf BulletEyeDk » 6. jun 2016 18:29

fatbass skrev:vil da også lige være med mit setup :)

Billede


Ser godt ud... med det setup burde du køre med ligesindede herinde fra... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Udstyr til pCARS

Indlægaf Chokofanten » 6. jun 2016 19:16

fatbass skrev:vil da også lige være med mit setup :)

Billede


Med det setup, synes jeg at du skal prøve, at være med til vores løb/serie.
Det kunne være fedt.
Du behøver ikke, at være super dygtig.
Det hele foregår på hyggeplan, med nogle enkelte, som er helt suveræne gode.
Jeg hører ikke til en af de sidste.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 46 gæster

cron