Xboxlife forum

pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 18. dec 2015 22:38

Billede

Billede

Hej Alle

Hermed åbnes der op for vores planlagte 2 timers endurance løb den 27-12-2015 kl.20:30 til 23:00.
Der køres som sagt på Circiuts des 24 heures du mans og løbet vil simulere ca. 25 timer, så der vil være mørke kørsel.

Løbet køres kun såfremt der er minimum 8 deltagere.
Såfremt vi ender med flere end 16 deltagere gælder først til mølle princippet.

Tilmeldte kørere bliver automatisk inddelt i kategori alt efter deltager antal, og deres skill.
LMP1 bilerne fyldes op med højest skill og nedefter til GT3, og slutteligt GT4.

Hver kategori af biler dyster internt imod hinanden og hver 1.plads honoreres med 1 stk. 12 måneders xboxlive, der er således på denne måde en chance for at konkurere med nogle på samme niveau som en selv, og muligheden for at komme i nærheden af en sjov placering, samt en præmie er større end ellers.

Såfremt vi er under 12 tilmeldte vil der således kun køres i LMP1 og GT3 og præmien for GT4 vil formentlig udgå.

For at deltage kræver det, at du er oprettet på http://pcars.xbl.dk hvorfra du kan tilmelde dig løbet, som du finder under brugeroprettede løb, på denne side er der tilmelding i bunden.
Brugere der endnu ikke er oprettet på nævnte side kan skrive til mig =D>

Vi kører efter de generelle regler fra pCARS løbsserie #1 -> http://pcars.xbl.dk/series_rules.php
Aktuelt tilmeldte pt. -> http://pcars.xbl.dk/show_series.php?id= ... RXllREs%3D

Derudover skal følgende være i orden inden man møder op til et løb:

- Husk på forhånd at have en strategi for pit-stop, da et længerevarende løb vil kræve pitstop flere gange
- Ad ovenstående er det således vigtigt at du har konfigureret enten controller eller rat med "pit request", så du kan varsle dit pit-crew om at du kommer ind.
- Vigtigt at du også har opsat knapper for vinduesviskere og lys på bilen.
- Sørg for, at din internet linje ikke er under voldsomt pres med enten streaming eller decideret download i den time løbet afvikles.
- Sørg for at din xbox har åben NAT (meget vigtig ellers bliver folk disconnected)

Hvis du efter tilmelding kan se du ikke kommer alligevel, så giv venligst besked.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+4

Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf Benja190782 » 18. dec 2015 23:38

MEGA fedt! Jeg er SÅ klar! :D
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 19. dec 2015 12:42

Kom til at tænke på, at folk meget gerne må tilmelde sig løbet, når/hvis de allerede nu kan se, at de godt kan presse det ind og gerne vil deltage.

Inddeling af de enkelte kørere i de respektive kategorier af biler sker automatisk alt efter ens skill - alt efter dette kan der således ske rokeringer i hvilke kørere der skal køre i de enkelte kategorier.

Af hensyn til eventuel træning på banen forud for løbet må opfordringen derfor være, at man sørger for at melde sig til i god tid :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf BoblereN » 20. dec 2015 08:30

Kan man få oprettet en ny bruger på pcarsxbl? Jeg kunne godt tænke mig at køre GT :)
Efter 1½ times træning i lmp1 i går fik jeg en timet omgang omkring 3.37 :o

Jeg kan slet ikke styre dem med controller, kan huske at jeg kunne køre 1½ times løb med rat og pedaler uden fejl...

Går og tænker ¨på at få sat rat og pedaler midlertidig op til d. 27'ende hehe!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+3

Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf BonZo » 20. dec 2015 09:02

Så har jeg tilmeldt mig BulletEye, men som du jo ved, så er den ikke 100% sikker, da jeg skal ud og spille turnering, jeg satser dog stærkt på at jeg når hjem.
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69

+1

Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 20. dec 2015 10:44

BonZo skrev:Så har jeg tilmeldt mig BulletEye, men som du jo ved, så er den ikke 100% sikker, da jeg skal ud og spille turnering, jeg satser dog stærkt på at jeg når hjem.


Fedt.... og det er noteret :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 20. dec 2015 11:07

BoblereN skrev:Kan man få oprettet en ny bruger på pcarsxbl? Jeg kunne godt tænke mig at køre GT :)
Efter 1½ times træning i lmp1 i går fik jeg en timet omgang omkring 3.37 :o

Jeg kan slet ikke styre dem med controller, kan huske at jeg kunne køre 1½ times løb med rat og pedaler uden fejl...

Går og tænker ¨på at få sat rat og pedaler midlertidig op til d. 27'ende hehe!


Jeg syntes helt klart du skal støve rattet af og sætte det op til løbet =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS 2 timers endurance løb - (27-12-2015 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 20. dec 2015 11:31

@DalingoDK og evt. andre...

Jeg ved at DalingoDK tidligere har skrevet, at han var hængt op mht. jul & familien den 27. dec, men at chancen for deltagelse var større, hvis start var kl.21:00

Dertil skal siges, at vi starter 20:30, men har som sagt 30 min kval. og 5 min warmup, man kan således komme til ret sent i selve kvalifikationen og stadig nå det... om man lige starter 1'er eller længere tilbage i feltet er nok ikke så afgørende til et så langt løb... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BoblereN » 22. dec 2015 08:12

Så skal vi snart have reklameret lidt for løbet hvis det skal blive til noget :)

Jeg har fået trænet lidt og kommer vidst ikke til at blive meget hurtigere end den omgang, måske 1-1,5 sek:

http://xboxclips.com/BoblereN/4e0f5c14-335a-4602-b7f6-684c1f02dbf6

Fokus kommer nok nærmere til at ligge på at få pudset omgangene af, så jeg kan holde mig indenfor de hvide linjer og ellers få en idé om hvad man vil med pitstop :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 22. dec 2015 10:34

BoblereN skrev:Så skal vi snart have reklameret lidt for løbet hvis det skal blive til noget :)

Jeg har fået trænet lidt og kommer vidst ikke til at blive meget hurtigere end den omgang, måske 1-1,5 sek:

http://xboxclips.com/BoblereN/4e0f5c14-335a-4602-b7f6-684c1f02dbf6

Fokus kommer nok nærmere til at ligge på at få pudset omgangene af, så jeg kan holde mig indenfor de hvide linjer og ellers få en idé om hvad man vil med pitstop :P


Enig mht. reklame om eventet, det er lagt i hænderne på Tigerjax007, men som alle andre er han ophængt her i juletiden [-o<

Jeg har slet ikke selv været rundt i en LMP1 på den bane for nylig, men det ser da ud til at gå meget godt ? Men grav da lige dit rat fremt til eventet... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 22. dec 2015 11:43

Pt. 9 tilmeldte, det kunne være fedt, hvis vi lige fik et par stykker med med, så vi i hvertfald endte på 12 biler på grid'en, så vi dermed er opdelt i 3 kategorier af biler... (så vil der også være 3 præmier)

Men, det kan måske blive svært...

Jeg har sendt beskeder rundt til dem der tidligere har kørt med os, og af dem har 5 mand meldt tilbage, at de ikke kan pga. andre gøremål.

ShumwayDK har meldt tilbage, at det ser lidt presset ud, men at han ville gøre hvad han kan for at få det presset ind, håber selvfølgelig på en tilmelding der....

Dernæst mangler jeg at høre fra DalingoDK, der dog tidligere har skrevet, at han ikke mente det kunne presses ind pga. jul/familie, dog så det bedre ud med et sent starttidspunkt.

Yderligere håber jeg, at x street one x kan presse det ind, jeg ved ikke hvordan det passer ham...

he1nz, der har kørt et enkelt løbsserie løb har meldt tilbage, at han stadig er interesseret i løbet og at han vil se hvordan det passer ind...

Men opfordringen herfra er da at spred budsskabet til jeres bekendte/xbox venner, der har interesse i racing spil... generelt kunne det være fedt lige at få et par stykker mere om bord.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BoblereN » 22. dec 2015 12:49

Positivt at vi i det mindste er 9 deltagere på nuværende tidspunkt. Skulle man for god ordens skyld låse bilerne d. 25/12 måske? og så senere tilmeldinger her vil tilføjes til de enkelte klasser afhængig af deres skills.. Men sådan at den klasse man er i d. 25/12 er også den man vil skulle deltage i d. 27'ende... Ellers bliver det jo meget svært for nogen at få trænet før på dagen...
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 22. dec 2015 13:00

BoblereN skrev:Positivt at vi i det mindste er 9 deltagere på nuværende tidspunkt. Skulle man for god ordens skyld låse bilerne d. 25/12 måske? og så senere tilmeldinger her vil tilføjes til de enkelte klasser afhængig af deres skills.. Men sådan at den klasse man er i d. 25/12 er også den man vil skulle deltage i d. 27'ende... Ellers bliver det jo meget svært for nogen at få trænet før på dagen...


Det er desværre ikke kodet, så man kan låse tilmelding, og selve indplaceringen jvf. skill sker automatisk - også derfor jeg har opfordret til at man tilmelder sig så snart man ved, om man kan deltage... de eneste sikre på bilen er som sådan de 4 øverste på skill listen, de vil under alle omstændigheder køre LMP1...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 22. dec 2015 14:10

Pt. tilmeldte og deres inddeling i bil kategori:

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS endurance løb (27.dec 20:30)

Indlægaf BulletEyeDk » 22. dec 2015 15:10

Har netop reklameret lidt for vores endurance løb på det officielle forum...

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ost1198072
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster