Xboxlife forum

Hej

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Hej

Indlægaf Niki Lauda DK » 3. dec 2015 19:36

Jeg vil bare høre om i kun kører seriøst eller om i også mødes sporadisk og kører løb som ikke tæller ? Det er fordi at jeg så småt er begyndt at gå lidt i dybden med project cars og mangler nogle danskere at mødes med en gang imellem. Både for at køre mod rigtige spillere men også for at lære mere om spillet og få det bedste ud af mit setup. Jeg kører seriøst men det skal stadig være sjovt.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Hej

Indlægaf BulletEyeDk » 3. dec 2015 20:07

Hej og velkommen til... :D

Din tilgang til spillet passer ret godt ind i hvordan vi andre også har det...

Vi går op i fair og tætte løb, hvor man udviser respekt for hinanden og har det sjovt samtidig med at der er et konkurrence element ind over 8)

Lige i øjeblikket er vi i gang med vores løbsserie #1, hvor vi kører i GT3 klassen, her mangler vi det sidste løb, som køres næste onsdag kl.2100.

Vi har i løbsserien kørt hver onsdag de sidste 7 uger, løbene er med en fast opsætning, så folk allerede på forhånd kender bane, antal laps og vejret.

Forud for løbsserien kørte vi enkeltstående løb, primært også i GT3 klassen en gang i ugen, alle løb med 10-15 min kvalifikation, og ca. 45 mins kørsel.

Du er velkommen til at deltage i det sidste løb i serien, herefter har jeg nogle ting i ærmet, så der kommer helt sikkert til at ske mange spændende ting i pCARS regi her på xboxlife, der vil enten i aften eller i morgen komme en specifik tråd op der vedrører det næste løb.

Alt vedr. tilmelding til løb osv. styres fra http://pcars.xbl.dk/ her kræver det dog at du er oprettet på siden... lad mig vide, hvis jeg skal oprette dig på siden :wink:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hej

Indlægaf BoblereN » 3. dec 2015 21:06

Velkommen til skal det også lyde herfra.

Hensigten med Bullets xblpcars side er også at vi alle kan oprette et løb og herefter kan folk tilmelde sig efter behag.
Jeg synes det kunne være en fed feature, hvis man til et løb kunne oprette en practice session og så kunne folk ellers melde sig til hvis det passede ind.

Lidt fælles træning er rigtig sjovt, og bedre til at dele erfaringer og setups med end lige før løbet :)

Når jeg ellers har tid (det har jeg ikke for tiden), er jeg frisk på lidt uformel hygge og træning, og dele tips og tricks i forhold til setup... Jeg er sikker på at vi på den måde vil kunne hæve hinandens niveau.

Det er et hyggeligt sted at køre, og du skal helt sikkert bare hoppe med om bord.
Det er ligegyldig om du er langsom eller hurtig, bare der er nogle at konkurrere mod så bliver det utrolig fedt!

Siden BUllet fik sat gang i denne "community" har jeg ikke rørt single player, det giver spillet et helt andet aspekt!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Hej

Indlægaf BulletEyeDk » 3. dec 2015 21:15

Ja netop, det fik jeg ikke lige med i mit skriv, men det er muligt for hver enkelt bruger på pCARS siden at oprette et løb, heri kan der selvfølgelig også indgå træning, det bestemmer man selv.

Folk kan efterfølgende tilmelde sig løbet... og det vil så sidenhen blive opdateret med rangpoint/skill point, som ikke har noget at sige i forbindelse med en løbsserie, disse point bruges til at "måle" folks nuværende skill/form.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hej

Indlægaf BonZo » 3. dec 2015 22:31

Jeg kan kun opfordre folk der har spillet til at deltage, da det er voldsomt underholdende, og pisse hyggeligt, og der er plads til alle, uanset egenskaber og ambitioner. Personligt deltager jeg udelukkende for hyggens skyld, selvom jeg rigtig gerne deltog for at gå efter sejren hver gang, og være den der står med boblerne til sidst, men jeg må erkende at dertil når jeg aldrig. Jeg har endnu ikke prøvet at slutte på omgangshøjde med den vindene bil, men har da skrabet lidt point sammen i serien, på trods af at jeg er fast inventar i den tunge ende af tabellen.

Der er altid en hyggelig stemning på chatten, hvor der både nørdes opsætninger, og kommunikeres om løbet, og ofte morer man sig også bekosteligt over alle de sindssygt dårlige jokes der bliver fyret af :lol:
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69

+2

Re: Hej

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. dec 2015 16:09

Jamen det lyder jo som om min tilgang til spillet passer nogenlunde ind hos jer :) - jeg har to små piger, som betyder at jeg ikke altid kan deltage på bestemte tidspunkter, men hvis det er ok for jer, så vil jeg meget gerne oprettes og blive en del af fællesskabet.
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus

+1

Re: Hej

Indlægaf BulletEyeDk » 4. dec 2015 16:15

StreetRacer DK skrev:Jamen det lyder jo som om min tilgang til spillet passer nogenlunde ind hos jer :) - jeg har to små piger, som betyder at jeg ikke altid kan deltage på bestemte tidspunkter, men hvis det er ok for jer, så vil jeg meget gerne oprettes og blive en del af fællesskabet.


lyder godt, de fleste af os andre har også børn og travle hverdage, så der er intet krav om deltagelse, man er med når det passer ind :wink:

jeg smider en besked til dig senere i aften med de nødvendige detaljer 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Hej

Indlægaf Benja190782 » 4. dec 2015 16:42

Ja jeg tror sgu snart hele feltet har børn. :D Så vi kender skam til det kan du tro! :D

Jeg synes det lyder super fedt, hvis du er klar på lidt ræs engang imellem - så add mig gerne. :wink:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Hej

Indlægaf Niki Lauda DK » 4. dec 2015 17:03

Perfekt :D
Billede
Niki Lauda DK
Niveau 8
 
Indlæg: 9074
By: Aarhus



Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron