Xboxlife forum

pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 18:30

Ok, ja med den oplysning burde det jo køre... du har ikke problemer med andre spil går jeg ud fra?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 18:32

Jeg kan huske jeg på et eller andet tidspunkt læste noget om en bruger, der også kæmpede med gevaldige "hick-ups" og framedrops... der var noget med at spillet kørte helt fint når han var offline...

Prøv lige at træk netværkskablet ud eller luk ned for det trådløse net... og så kør er par omgange bare for at se hvordan det ta'r sig ud

EDIT: så lige din tråd på det officielle forum... de videoklip du har smidt op, det er jo helt vanvittigt :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 18:48

En ting du kan prøve... (jeg mistænker et område på din interne harddisk er dårligt)

1. slet pCARS igen (sorry) - check hvor meget spillet fylder inden du sletter...
2. slet et eller 2 tilfældige spil, du kan undvære, den samlede størrelse på disse skal være større end pCARS størrelse.
3. installer pCARS igen
4. prøv - og meld tilbage...

med ovenstående vil xbox' operativ system formentlig smide pCARS på en anden placering på harddisken end hvor det indtil nu har været installeret... det er et forsøg værd...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 2. dec 2015 18:54

Tak for tippet, men det var faktisk det jeg gjorde i går.

Tjekkede hvor meget det fyldte, slettede det inkl savegame. Slettede et andet spil og flyttede endnu et til extern disk, fordi min interne hdd var meget fyldt. De to andre spil var ca. 2 gange pladsen for pCars.
Installerede pCars igen og tjekkede at det fyldte nøjagtigt det samme.

Det kunne være at jeg skulle prøve at køre uden netværkskabel i. Det gør det bare svært at deltage i ligaen :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 19:00

ShumwayDK skrev:Tak for tippet, men det var faktisk det jeg gjorde i går.

Tjekkede hvor meget det fyldte, slettede det inkl savegame. Slettede et andet spil og flyttede endnu et til extern disk, fordi min interne hdd var meget fyldt. De to andre spil var ca. 2 gange pladsen for pCars.
Installerede pCars igen og tjekkede at det fyldte nøjagtigt det samme.

Det kunne være at jeg skulle prøve at køre uden netværkskabel i. Det gør det bare svært at deltage i ligaen :)


Ok noteret... så kan vi også strege den fejl - det ville alt andet lige også være mærkeligt hvis der var en fejl på harddisken, i dette filfælde burde operativ systemet melde det til brugeren.

Godt forsøgt dog...

Ja prøv lige en "offline" tur... hvis det er fejlen ved jeg dog ikke hvad vi gør for at få dig online på ordentlig vis.

Kan det evt. være et dårligt cloud save ? som igen og igen hentes ned efter du har slettet dit save ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 19:03

Du har ikke en opdatering liggende til din xbox, som ikke er installeret ? prøv at gå i settings og tving den til at checke for update...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 19:04

check lige et par af de sidste posts i denne tråd -> http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ight=cloud

Der snakker de nemlig om at man selv skal være noget med at slette cloud save?

EDIT: og bare lige for at være helt sikker... er din xbox med opsat med "power on" sat til ? eller koldstarter du den hver gang du starter op ? - det sidste kan anbefales
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 19:09

Hvordan kører spillet, hvis du kobler rattet fra ? og kører med controlleren ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 2. dec 2015 19:46

BulletEyeDk skrev:Du har ikke en opdatering liggende til din xbox, som ikke er installeret ? prøv at gå i settings og tving den til at checke for update...


Vi tænker ens :) For det har jeg også tjekket.

BulletEyeDk skrev:check lige et par af de sidste posts i denne tråd -> http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ight=cloud

Der snakker de nemlig om at man selv skal være noget med at slette cloud save?

EDIT: og bare lige for at være helt sikker... er din xbox med opsat med "power on" sat til ? eller koldstarter du den hver gang du starter op ? - det sidste kan anbefales


Mit savegame blev slettet både fra boxen og fra skyen. Man får valget mellem lokalt eller lokalt og fra skyen. Valgte begge dele.

Min xbox koldstarter altid. Der er endda slukket på stikkontakten når jeg ikke er hjemme.

BulletEyeDk skrev:Hvordan kører spillet, hvis du kobler rattet fra ? og kører med controlleren ?

Orker ærlig talt ikke at køre så mange omgange med controller. Det tror jeg faktisk ikke er muligt for mig. Jeg skal jo køre et halvt løb :)
Men det kunne være en god idé at afprøve det alligevel.

Nu har jeg indtil videre flyttet lidt flere spil, slette mit savegame igen, selvom det var helt frisk. Så må vi se om det ikke er nok til i aften.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 20:02

ShumwayDK skrev:
BulletEyeDk skrev:Du har ikke en opdatering liggende til din xbox, som ikke er installeret ? prøv at gå i settings og tving den til at checke for update...


Vi tænker ens :) For det har jeg også tjekket.

BulletEyeDk skrev:check lige et par af de sidste posts i denne tråd -> http://forum.projectcarsgame.com/showth ... ight=cloud

Der snakker de nemlig om at man selv skal være noget med at slette cloud save?

EDIT: og bare lige for at være helt sikker... er din xbox med opsat med "power on" sat til ? eller koldstarter du den hver gang du starter op ? - det sidste kan anbefales


Mit savegame blev slettet både fra boxen og fra skyen. Man får valget mellem lokalt eller lokalt og fra skyen. Valgte begge dele.

Min xbox koldstarter altid. Der er endda slukket på stikkontakten når jeg ikke er hjemme.

BulletEyeDk skrev:Hvordan kører spillet, hvis du kobler rattet fra ? og kører med controlleren ?

Orker ærlig talt ikke at køre så mange omgange med controller. Det tror jeg faktisk ikke er muligt for mig. Jeg skal jo køre et halvt løb :)
Men det kunne være en god idé at afprøve det alligevel.

Nu har jeg indtil videre flyttet lidt flere spil, slette mit savegame igen, selvom det var helt frisk. Så må vi se om det ikke er nok til i aften.


Man kan ikke påstå, at vi således ikke forsøger alternative muligheder, det med controlleren var som sådan også bare for at få fastlagt om det var et "rat" issue, der gør, at du får den fejl..

Det er længe siden jeg selv har checket for firmware opdatering til rattet, men det kunne måske endda være det vil hjælpe at opdatere det hvis du ikke har problemerne med controller ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 2. dec 2015 20:02

Jeg tror faktisk at jeg har kørt et online løb siden patch 6

Nu jeg tænker over det, så mener jeg, at patch 6 kom samme dag, som vi skulle køre på Monza. Og der oplevede jeg ikke problemer, og jeg fik ikke kørt løbstest med patch 6 inden Monza.
Men problemerne har været der når jeg har kørt løbs tests til Nürburgring og Zolder.
Så der er håb for at det vil gå fint i aften. [-o<

Nu har jeg flyttet lidt flere spil til extern disk, koblet den fra, disablet min Kinect, sat "farverum" til "anbefalet" (kørte med "PC RGB" og slettet mit savegame igen igen.
Hvis jeg fortsat oplever problemer, så vil jeg prøve at gendanne min xbox til fabriksindstillinger, og reinstallere.... ALT! :shock:

Håber ikke det bliver nødvendigt.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 2. dec 2015 20:05

BulletEyeDk skrev:Man kan ikke påstå, at vi således ikke forsøger alternative muligheder, det med controlleren var som sådan også bare for at få fastlagt om det var et "rat" issue, der gør, at du får den fejl..

Det er længe siden jeg selv har checket for firmware opdatering til rattet, men det kunne måske endda være det vil hjælpe at opdatere det hvis du ikke har problemerne med controller ?


Det er jeg helt med på. :) Jeg har fulgt lidt med i Firmware udgivelser til rattet, og sidst jeg checkede der var kun kommet en ny version, som kun gør at du kan tvinge blæserne i rattet til at køre konstant.

EDIT: Har lige checket igen og det er fortsat den seneste der er. Men hvis alt andet fejler, så er det naturligvis også en mulighed at smide den på rattet.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 20:07

Korrekt... seneste pacth kom forud for sidste løb....

meget underligt hvad der er årsag til dit problem - håber ikke du render i problemer i aften....

Jeg inviterer som altid til party ca. 20:55, og inviterer herefter til spillobby (nu hvor mortnDK ikke er med) - vi ses =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BoblereN » 2. dec 2015 20:17

Regn mig med i aften... Dog uden en eneste træningsomgang :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: pCARS løbsserie 7/8 (02-12-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 2. dec 2015 20:28

fedt... tilføjer dig lige igen ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron