Chokofanten skrev:Jeg troede lige at jeg kunne nå det.
Men ak nej.
Jeg har lige fået mit "nye" rat tilbage fra F##$k Thrustmaster.
Jeg får sat det op til Xbox'en.
Ingen respons fra den. Skifter usb stik, tager stik ud og ind igen.
Ingen respons.
Går op på knægtens xbox og tilslutter til den, hvis det nu var min xbox som den var galt med.
Men ak nej.
Finder pc frem, da det kunne være firmwaren det var galt med.
Ak nej den kunne ikke finde noget som helst.
Jeg skiller lortet ad, og ser at der hvor man kobler rattet sammen med wheelsbasen, at det var sgu' slidt der. Var lidt rundt i hjørnerne, men har ikke nogen betydning for tilkoblingen.
Sommer summarum, så fejlede den nøjagtigt det samme, som da jeg sendte den afsted første gang.
Der var kommet ny bog i, og kablerne var bundet og plastic omkring tingene.
Så den har været ovre ved Thrustmaster.
Jeg er lidt i vildrede.
Skal jeg få pengene tilbage, og købe et nyt et andet sted?
Eller bare lære, at køre med controller.
Har læst lidt på nogle forums, at deres kvalitetskontrol ikke er ret god.
Andre har en anden historie.
Held og lykke i aften til jer, som skal køre.
Kim.
BoblereN skrev:Tak for godt ræs.
Sjov kamp med Benja. Det var nok det tætteste jeg kom på at kunne udfordre den øverste skammel, når vi ser bort fra mit exit på silverstone En sejr kunne ellers have gjort kampen om 2. pladsen i serien meget interessant.
Jeg gemte også replay... Jeg blev nødt til at køre lidt defensivt da en eller anden gal..... lå helt oppe i min kofanger flere omgange i streg... Kunne ikke modstå presset og udbremsede mig selv meget voldsomt i sving 1 Jeg er spændt på at se i replay'en hvor sent jeg bremsede eller om det var fordi dækkene virkelig var presset.
Der var nogle enkelte omgange jeg kunne hente et par tiendedele på benja, men det kostede også på dæktemperaturen.. Det er klart at mærke at dækkene bliver varmere jo hårderer du presser... To omgange med gode kurver og ikke så aggresive nedbremsninger sænkede temperaturen markant på dækkene. Jeg synes SMS skal have thumbs up!
Jeg ved ikke med Jer, men når jeg kører med relativt lav dæktryk på et soft dæk 1.7-1.8bar, så er det som om at dækket maksimerer performance når der er ca. 30-40% dæk tilbage... Det var også her det lykkedes at presse en 1.56.467 tid ud af vognen. til trods for at jeg under min træning ikke kunne komme under 1.58 men træningen bestod til gengæld også kun af 10 minutter inden løbet...
Det med at bilerne "limer" sammen har jeg oplevet tidligere.
Jeg har oplevet det, når bilen på indersiden er bagerst og får kontakt med bagerste del af forreste bil... Så er det som om bilerne sætter sig sammen og blot fortsætter ad en lige kurve og det er svært at få dem adskilt igen...
Min erfaring er at det hurtigste er at den bagerste skal bremse i stedet for at forsøge at køre væk fra forreste...
Efter min mening var det den sjoveste bane at køre på i denne serie indtil nu...
Jeg savner mindre baner som brand hatch, donninton park, watkin glen... og så kunne det også være rigtig fedt med en tur på circuit de la sarthe bugatti og laguna seca...
Men det er jo godt der er belæg for baner til andre serier.
dalingo skrev:Beslutningen blev taget lynhurtigt, og andre i serien er nok mere rutinerede i at køre bil og snakke samtidig
dalingo skrev:Vi må bare erkende at field-of-view er utroligt begrænset på en TV skærm så det er svært helt at vide hvor de andre er. Hvorfor laver de ikke en slags rader view eller anden indikation så man i den mindste har en chance? Herudover er der helt sikket et problem med at bilerne klister samme og så begynder at køre ligeud. Vores kontakt burde på ingen måde have sendt os i gruset. Håber virkeligt at de får rette den fejl!
dalingo skrev:Vi må bare erkende at field-of-view er utroligt begrænset på en TV skærm så det er svært helt at vide hvor de andre er. Hvorfor laver de ikke en slags rader view eller anden indikation så man i den mindste har en chance?
TigerJax007 skrev:Godt du var med på chatten Dalingo. Så hørte du også min undskyldning da jeg kørte op bag i dig i sidste chikane. Jeg bremsede lige 2-3 meter for sent og vi lå tæt. Undskyld igen. Godt det ikke ændrede løbet. Håber ikke det fjernede dine chancer for at skubbe mod 2. pladsen. Men jeg har indtryk af at Benjas og Boblerens kamp foregik et mærkbart stykke længere fremme på banen.
BoblereN skrev:dalingo skrev:Vi må bare erkende at field-of-view er utroligt begrænset på en TV skærm så det er svært helt at vide hvor de andre er. Hvorfor laver de ikke en slags rader view eller anden indikation så man i den mindste har en chance?
Jeg håber du er klar over at du kan justere FOV i dine settings
Jeg kører med relativ høj FOV og så har jeg også mirror slået til på min HUD.
Faktisk synes jeg ikke at jeg har problemer med at vide hvor folk befinder sig, jeg mener heller ikke rigtig at have været i kontakt med biler i nærheden af mig... Jeg har i hvert fald altid været bevidst om hvor de andre biler befinder sig omkring mig...
Det sværeste kan være starten, da biler både kan være på inderside og yderside af dig. Fx som starten på gårsdagens løb, du lå på min yderside og benja på min inderside. Jeg valgte at bremse lidt tidligere end normalt for at have overskud til at korrigere væk fra et evt sammenstød.. Men ellers i løbet bruger jeg mit hud mirror meget, så er jeg aldrig i tvivl om hvor modstanderen ligger...
Brugere der læser dette forum: Ingen og 58 gæster