Xboxlife forum

pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf Benja190782 » 24. nov 2015 17:10

Jeg tror det er første gang, at jeg ikke har fået kørt ÉN eneste omgang op til et løb - og vi skal kører imorgen. :shock:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf Rasbred » 24. nov 2015 17:52

Benja190782 skrev:Jeg tror det er første gang, at jeg ikke har fået kørt ÉN eneste omgang op til et løb - og vi skal kører imorgen. :shock:



Mon ikke du kan tage den på rutinen :mrgreen:

Ellers er dit dårligste løb pt 40 point :-D så et enkelte skidt løb kan du tåle at have :-D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+2

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 24. nov 2015 23:09

Så fik Audi trænet et par omgange sammen med McLaren's selvudnævnte førstekører.... det bliver vanskeligt i morgen, det må vi blankt erkende... bedste tid omkring 01:59:2xx

Kan nok godt finde lidt på tiden, men det er helt klart også max med det setup.
Efter Chef ingeniøren for nyligt smækkede med døren og forlod teamet med alle optegnelser på tidligere fornuftige setups, så er det bare op ad bakke med bilen.

Jeg har endelig fået mit FFB sat op, så det føles mere som før jeg mistede mit save... til træning i dag var problemet bare, at jeg mistede halv kraft på FFB efter et par omgange... dernæst var det der igen et par omgange efter pitten igen var besøgt, andre der oplever det ?

En anden vigtig information er at vi efter træning kørte 4 runder, her kan vi konstatere at McLaren vognen ikke lagde røgslør på banen, vi håber det er på plads, Tigerjax007 har som sidste udvej slettet sit save, mon ikke det afhjælper det, det håber vi 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf normann » 25. nov 2015 11:50

Hej jeg har kun haft problemer med ffb en gang, der var det bare modsat der var fuld knald på .ellers har jeg ikke stillet på noget hvad angår ffb. køre med det standard
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf mortnDK » 25. nov 2015 14:38

BulletEyeDk skrev:
Jeg har endelig fået mit FFB sat op, så det føles mere som før jeg mistede mit save... til træning i dag var problemet bare, at jeg mistede halv kraft på FFB efter et par omgange... dernæst var det der igen et par omgange efter pitten


Jeps, jeg oplever det jævnt tit.. På Spa er det fra midten af 2. sector til mål og så er det fuld kraft indtil midten af 2. sector igen.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2015 15:17

Spøjst... har aldrig før har problemer med svigtende FFB, det er kommet efter seneste patch, som dog også er på et nyt save.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 25. nov 2015 18:55

Hej folkens.

BMW Motorsports må desværre melde fra til aftenens løb.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf Grabovac88 » 25. nov 2015 18:59

Jeg må mere eller mindre melde fra til i aften. Hvis jeg ikke er online kl. 21.00, så melder jeg fra. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at nå det.
Ellers må i have et godt ræs
Grabovac88
Niveau 1
 
Indlæg: 88
By: Silkeborg


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2015 19:35

ShumwayDK skrev:Hej folkens.

BMW Motorsports må desværre melde fra til aftenens løb.


Noteret... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2015 19:36

Grabovac88 skrev:Jeg må mere eller mindre melde fra til i aften. Hvis jeg ikke er online kl. 21.00, så melder jeg fra. Men jeg vil gøre hvad jeg kan for at nå det.
Ellers må i have et godt ræs


Helt i orden Ivan...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2015 19:42

Der er virkelig frafald i felten i aften, hvilket således betyder chancen for point er større for de tilbageværende... :mrgreen:

Pt. stiller løbsserien med 7 mand i aften... jeg byder op til dans ca. 20:55 og hoster spillet i mortnDK's fravær, vi ses derude ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf Chokofanten » 25. nov 2015 20:23

Jeg troede lige at jeg kunne nå det.
Men ak nej.
Jeg har lige fået mit "nye" rat tilbage fra F##$k Thrustmaster.
Jeg får sat det op til Xbox'en.
Ingen respons fra den. Skifter usb stik, tager stik ud og ind igen.
Ingen respons.
Går op på knægtens xbox og tilslutter til den, hvis det nu var min xbox som den var galt med.
Men ak nej.
Finder pc frem, da det kunne være firmwaren det var galt med.
Ak nej den kunne ikke finde noget som helst.
Jeg skiller lortet ad, og ser at der hvor man kobler rattet sammen med wheelsbasen, at det var sgu' slidt der. Var lidt rundt i hjørnerne, men har ikke nogen betydning for tilkoblingen.
Sommer summarum, så fejlede den nøjagtigt det samme, som da jeg sendte den afsted første gang.
Der var kommet ny bog i, og kablerne var bundet og plastic omkring tingene.
Så den har været ovre ved Thrustmaster.
Jeg er lidt i vildrede.
Skal jeg få pengene tilbage, og købe et nyt et andet sted?
Eller bare lære, at køre med controller.
Har læst lidt på nogle forums, at deres kvalitetskontrol ikke er ret god.
Andre har en anden historie.
Held og lykke i aften til jer, som skal køre.

Kim.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf mrnybroe » 25. nov 2015 22:24

Sikke et race i aftes - det er sgu fun når man har lidt at kæmpe imod. Bonzo det var sgu noget fedt race vi havde, beklager det puff jeg giver dig i den dobbelt chikane på omgang 5-6 stykker.
Kunne desværre ikke hente Bullet på de sidste 8 omgange - håbede selvfølgelig han lavede finten med at smide det på en af de sidste omgang, men åbentbart har han lært fra sine fejl :)
Synes jeg hørte Bonzo nævne han på en af de sidste omgange satte hurtigst tid - det samme her.. havde 2 runder under 2min på de sidste par runder :)

Og fedt Tiger er tilbage - og supert at komme ind i tage sådan en 4.plads.

Havde lige en dårlig start op til løbet. Mindste søn ligger med en halsbetændelse, så efter jeg havde kørt 3 omgange i kval vågnede han. Lidt et issue når man er alene hjemme - men nåede da ind før løbet startede :)
Ses til næste race !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+3

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf TigerJax007 » 25. nov 2015 22:43

Tak for et fedt race gutter. Og dejligt at min bil er fixet. Dalingo, jeg ved ikke om du overhovedet lyttede med på chatten. Hvis du gjorde, så ville du høre, at jeg bandede dig langt væk da du kørte mig i gruset på første omgang, der hvor du forsøger at gå indenom i hårnålen, men så begynder at presse mig udad. Ved gennemsyn af replayet trækker jeg dog alle anklager tilbage, og må konstatere, at det faktisk er Benja der er skurken :) Du vipper lige til Dalingo med din forskærm, hvilket får ham til at køre skævt og derved presse mig i gruset. Nå, men anyways. Det var begrænset hvad det gjorde af skade. Nogenlunde duel vi havde os i midten af løbet Dalingo. Ikke at vi decideret lå og skiftede føringer. Men jeg synes jeg havde god fart i bilen i dag. Du trak generelt fra mig med en hundrededel eller to hver omgang. Men indtil mit lille uheld på næstsidste omgang, holdt jeg dig faktisk i en "kørefejls længde" hele løbet. Hele tiden indenfor 8 sekunder. Jeg hang bedre på end jeg plejer synes jeg. Dejligt med et løb uden disconnects og problemer til folk, og vigtige 25 point på kontoen til mig :) Vi ses om en uge på Zolder.
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: pCARS løbsserie 6/8 (25-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 25. nov 2015 22:45

mrnybroe skrev:Sikke et race i aftes - det er sgu fun når man har lidt at kæmpe imod. Bonzo det var sgu noget fedt race vi havde, beklager det puff jeg giver dig i den dobbelt chikane på omgang 5-6 stykker.
Kunne desværre ikke hente Bullet på de sidste 8 omgange - håbede selvfølgelig han lavede finten med at smide det på en af de sidste omgang, men åbentbart har han lært fra sine fejl :)
Synes jeg hørte Bonzo nævne han på en af de sidste omgange satte hurtigst tid - det samme her.. havde 2 runder under 2min på de sidste par runder :)

Og fedt Tiger er tilbage - og supert at komme ind i tage sådan en 4.plads.

Havde lige en dårlig start op til løbet. Mindste søn ligger med en halsbetændelse, så efter jeg havde kørt 3 omgange i kval vågnede han. Lidt et issue når man er alene hjemme - men nåede da ind før løbet startede :)
Ses til næste race !!


Ja tak for løb og især til dem jeg lå og kæmpede med, det er fedt når der er nogle placeringer at kæmpe for, og nej Per... jeg "forærer" ikke flere placeringer væk på de sidste omgange i denne løbsserie, har været på gulvtæppet hos Audi :mrgreen:

Jeg har netop opdateret GP point for det seneste løb, vanvittigt igen af Benja190782 at han kan blive ved med at køre så solidt, manden har nærmest ikke lavet en eneste kørefejl i hele sæsonen...
Kan forstå racet helt i front var meget tæt til tider, sådan skal det sgu være =D>

Det er udelukkende point der er opdateret, resten kommer på i morgen

Stillingen som den pt. tager sig ud:
Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster