Xboxlife forum

pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf TigerJax007 » 4. nov 2015 22:31

Tak for et fedt løb endnu en gang venner.
Jeg er ked af, at min bil var på stoffer og formentlig besværliggjorde løbet for nogle af jer. Lad os håbe det bare var en enlig svale :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf Chokofanten » 4. nov 2015 22:38

Jeg vil også sige tak for løbet, selvom det blev et af de kedelige i slutningen af feltet.
Jeg blev påkørt allerede i 2 omgang, så måtte jeg en tur i pitten.
Strategien blev ødelagt, da jeg måtte køre de sidste 24 omgange med de samme dæk.
De blev lidt slidte til sidst, men fik kæmpet mig op på en 9 plads på trods af ,at jeg var bagud med over 1 min så hurtigt.
Tiderne til sidst var også derefter.
Vi ses til næste løb.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 4. nov 2015 22:49

Tak for endnu et fedt løb og dejligt at ATO DK kunne gennemføre et helt løb med sit rat =D>

Stillingen er opdateret som det eneste, skill og rangpoint kommer på i morgen ligesom løbsresultatet...
Vanvittigt som Benja190782 dominerer, indtil videre er han i en klasse for sig, skarp forfulgt af DalingoDK - vi andre må slås om de point der er... godt at se at BoblereN genfandt noget af fordumsstyrke =D>

ShumwayDK har vidst brugt det løb der ikke skal tælles med :mrgreen:

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+3

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf Benja190782 » 4. nov 2015 23:09

Ja tak for endnu et fedt løb! Dejligt med så mange deltagere - det virkede til, at der næsten altid var nogle at kører med uanset hvor på banen man befandt sig. :D

3 løb og 3 sejre - det ser sgu lovende ud for mit vedkommende. :wink:

Godt at se at BoblereN kom tilbage i front - men synd for Shumway, det var sgu ikke lige hans aften desværre.
Tak til alle de bagvedkørende, som alle var rigtig gode til, at give plads. Jeg havde kun en enkelt episode med Chokofanten, men jeg tror vi misforstod hinanden lidt. :D

Ser frem til næste løb - Brno vækker minder med Dalingo og jeg i nogle heftige dueller! Det var klasse!

Vi snakkes! 8)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf Chokofanten » 4. nov 2015 23:19

Benja190782 skrev:Ja tak for endnu et fedt løb! Dejligt med så mange deltagere - det virkede til, at der næsten altid var nogle at kører med uanset hvor på banen man befandt sig. :D

3 løb og 3 sejre - det ser sgu lovende ud for mit vedkommende. :wink:

Godt at se at BoblereN kom tilbage i front - men synd for Shumway, det var sgu ikke lige hans aften desværre.
Tak til alle de bagvedkørende, som alle var rigtig gode til, at give plads. Jeg havde kun en enkelt episode med Chokofanten, men jeg tror vi misforstod hinanden lidt. :D

Ser frem til næste løb - Brno vækker minder med Dalingo og jeg i nogle heftige dueller! Det var klasse!

Vi snakkes! 8)


Den episode var, at du kom for langt ud i svinget, og da du kommer tilbage mellem linjerne igen, var jeg lige ved siden af. Det kunne du ikke se.
Så det var kun et lille skub der skete. Heldigvis.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf ShumwayDK » 4. nov 2015 23:30

uha det var en dyr aften! Godt at et løb kan smides væk :D

Jeg har stået skoleret hos Dr. Heimlich, men jeg fastholder at jeg var offeret for et generelt elendigt forarbejde. Som straf blev jeg fløjet direkte til Brno, så vi straks kan komme igang med forberedelserne til næste løb.
(Straffen i det var, at der hverken var pitbabes eller champagne med ombord)

På Brno så det allerede meget bedre ud. Desværre var de ved gå hjem da vi ankom, så det blev ikke til så mange omgange. Men vi var tæt på at nå under de 2 minutter. Jeg har fået at vide, at jeg skal blive der nogle dage og bare træne igennem.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf dalingo » 5. nov 2015 07:54

Super løb igen I går. Virkeligt mange dueller og en bane som kræver sin mand. Smal og med masser af cut-track i spil. Jeg gætter på at jeg nåede op i nærheden af ti 5 sekunders straffe.

Igen fik jeg en ringe start hvor jeg selvforskyldt dumpede fra 3. til 7. 8. pladsen. Her kæmpede jeg mig, i osen fra tigers dæk, lidt frem og tilbage men ved pitstoppet lidt før halvvejs tror jeg stadig jeg var på 6. eller 7. pladsen. Med nye dæk fortsatte jeg med at lave fejl, godt forstyrret af røgen fra drift-kongen foran. Jeg kunne ikke komme tættere på en ca. 3 sekunder, og der var først da tiger kørte af banen jeg kom forbi. Herefter gik jagten på podiet ind og pludselig lå jeg kun få sekunder efter Bullet med to-tre omgange igen. Jeg havde et tydeligt fartoverskud, men første forsøg på en overhaling mislykkedes og jeg dumpede igen et par sekunder bagud. Med en omgang tilbage tror jeg at afstanden var 1.5 sekund og jeg fortsatte med at presse på for at lukke hullet. Presset lykkedes og Bullet lavede en fejl med en halv omgang tilbage og jeg smuttede forbi til endnu en 3. plads.

Ser frem til Brno som jeg som Benja nævner har gode erfaringer med. En rigtig tonser bane. Jeg kan dog se at Shumway allerede er over et sekund bedre end min tidlige tid så igen skal der arbejdes for det....
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+2

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 5. nov 2015 08:37

Ja det var helt klart et løb der flaskede sig godt for mit vedkommende, jeg må bare sande, at der slet ikke er plads til fejl hvis man skal på podiet.

Jeg fik 2 tidsstraffe i løbet, begge gange kostede det en placering, først til BoblereN og sidst til DalingoDK der således nappede 3. pladsen vel ca. 1km fra det ternede flag :lol:

Alt i alt er jeg dog godt tilfreds med udbyttet... det var helt klart godt kørt af DalingoDK og der var noget mere fart i hans bil til sidst vs. min.

Jeg har i øvrigt oprettet en post på det officielle forum vedr. den fejl vi så med Tigerjax007's bil... vanvittigt så meget røg det skabte...

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... -drift-bug
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf Benja190782 » 5. nov 2015 08:50

Chokofanten skrev:Den episode var, at du kom for langt ud i svinget, og da du kommer tilbage mellem linjerne igen, var jeg lige ved siden af. Det kunne du ikke se.
Så det var kun et lille skub der skete. Heldigvis.


Ja, jeg kommer for langt ud i svinget af den grund, at jeg ikke kan se dig i bakspejlet, så jeg forventer at du er på indersiden af mig. Derfor kører jeg så langt ud for, at give plads.

Jeg har ikke set replay'et, men jeg mener du, som backmarker, måske burde ha' taget gassen lidt mere af før svinget, istedet for at "presse" mig på indersiden. Det er grunden til jeg kommer så langt ud i svinget. Jeg kan simpelthen ikke se dig bagved. Ergo må du ligge ved siden af mig før svinget, som der ikke er plads til, at få 2 biler igennem.

Hvordan ser du situationen, Choko?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf Chokofanten » 5. nov 2015 09:04

Benja190782 skrev:
Chokofanten skrev:Den episode var, at du kom for langt ud i svinget, og da du kommer tilbage mellem linjerne igen, var jeg lige ved siden af. Det kunne du ikke se.
Så det var kun et lille skub der skete. Heldigvis.


Ja, jeg kommer for langt ud i svinget af den grund, at jeg ikke kan se dig i bakspejlet, så jeg forventer at du er på indersiden af mig. Derfor kører jeg så langt ud for, at give plads.

Jeg har ikke set replay'et, men jeg mener du, som backmarker, måske burde ha' taget gassen lidt mere af før svinget, istedet for at "presse" mig på indersiden. Det er grunden til jeg kommer så langt ud i svinget. Jeg kan simpelthen ikke se dig bagved. Ergo må du ligge ved siden af mig før svinget, som der ikke er plads til, at få 2 biler igennem.

Hvordan ser du situationen, Choko?


Du får overhalet mig på langsiden op til svinget.
Du kommer for hurtigt ind I svinget, og der er masser af luft imellem os.
Så laver du en hård opbremsning.
Derved kommer jeg tættere på dig, og da du kører ind på banen igen, er jeg lige bag ved siden af dig.
Jeg ser for sent, at du kommer tilbage, så støder vi sammen.
Det var ikke alvorligt for mig. Kun et puf.
Det er ikke noget jeg vil gøre mere ved.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf ATOM-DK » 5. nov 2015 09:44

Tak for løbet, det var helt rart at komme hele vejen igennem uden at blive smadret af andre køere. :)

Damn jeg havde travlt. Skulle hente det hele ned igen. Startede jeg kl 1640. kl 2010 kunne jeg komme ud og køre.
På papiret ser V8 GTE'eren ud til at kunne følge med, men for fanden hvor kører den mærkeligt. Prøvede med et V12 setup til Imola, men det virkede bare slet ikke. Til sidst måtte jeg nulstille til default setup, hvilket omgangstiderne vist også viste.

Holdt mig udenfor problemer. Bortset fra da Bullit lige skulle snuse mig i rumpen. :mrgreen: Ingen skade så jeg kunne køre videre. Kørte hele løbet på hard slicks og der var ikke meget tilbage af venstre fordæk da jeg kører over stregen på en 8. plads. Alt taget i betragning er jeg ganske godt tilfreds. =D>

PS: Måtte lige prøve banen i V12'eren og har nu 3. hurtigste tid på Imola. Sat med 80L i tanken. :mrgreen:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 5. nov 2015 09:53

ATOM-DK skrev:Tak for løbet, det var helt rart at komme hele vejen igennem uden at blive smadret af andre køere. :)

Damn jeg havde travlt. Skulle hente det hele ned igen. Startede jeg kl 1640. kl 2010 kunne jeg komme ud og køre.
På papiret ser V8 GTE'eren ud til at kunne følge med, men for fanden hvor kører den mærkeligt. Prøvede med et V12 setup til Imola, men det virkede bare slet ikke. Til sidst måtte jeg nulstille til default setup, hvilket omgangstiderne vist også viste.

Holdt mig udenfor problemer. Bortset fra da Bullit lige skulle snuse mig i rumpen. :mrgreen: Ingen skade så jeg kunne køre videre. Kørte hele løbet på hard slicks og der var ikke meget tilbage af venstre fordæk da jeg kører over stregen på en 8. plads. Alt taget i betragning er jeg ganske godt tilfreds. =D>

PS: Måtte lige prøve banen i V12'eren og har nu 3. hurtigste tid på Imola. Sat med 80L i tanken. :mrgreen:


Ja det var lidt en presbal du sendte dig selv med at melde dig muligt klar i går uden at have spillet installeret :mrgreen:

Helt korrekt jeg kom til at puffe lidt til dig bagfra. Jeg var faktisk ret påpasselig, da jeg kunne mærke min bil havde et overskud ift. din, så ville tage overhalingen et andet mere sikkert sted.
Men inden det, snød dit bremsepunkt mig dog noget så gevaldigt, da du bremsende noget før mig :shock: - det blev jeg en anelse presset over... forsøgte faktisk at trække bilen udenom dig så jeg ikke ramte dig, men som jeg husker det, blev det hul lukket prompte :mrgreen:

Godt at der trods alt ikke skete skade på nogen af os 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 5. nov 2015 12:44

@mortnDK eller andre der kan huske det...

Da fejlen med Tigerjax007's bil var på sit højeste i går, der faldt snakken på ping (det var mortnDK der snakkede om det)... nogen der kan huske hvad værdien var ?

Har som sagt rapporteret det til SMS, de påstår det skyldes en dårlig forbindelse og at det var noget som de så en del under udviklingen. Ud af det svar jeg har fået tror jeg faktisk, at de troede den fejl var ryddet af vejen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf TigerJax007 » 5. nov 2015 13:15

Har læst hvad de skriver og jeg giver altså ikke meget for "bad connection". Som du skriver kører jeg på 60/20 og jeg har åben NAT. Så kan jeg da godt se de skriver ping, men hvad skal jeg dog kunne stille op.
Der var ingen andre i huset der brugte nettet under løbet, så kan ikke se hvad der skulle kunne svække forbindelsen.
Desuden skal jeg da også nævne, at vi ALDRIG har problemer med min forbindelse når vi spiller multiplayer i FIFA, Battlefield 4, GTA og lign. Og vi har jo heller ikke oplevet det i de andre løb vi har kørt i pCARS.
Jeg har lidt svært ved at acceptere, at udviklerne bag et så fejlbefængt spil som pCARS er, slår det hen som en dårlig forbindelse hos mig...
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: pCARS løbsserie 3/8 (04-11-2015)

Indlægaf mortnDK » 5. nov 2015 13:16

BulletEyeDk skrev:Ja det var helt klart et løb der flaskede sig godt for mit vedkommende, jeg må bare sande, at der slet ikke er plads til fejl hvis man skal på podiet.

Jeg fik 2 tidsstraffe i løbet, begge gange kostede det en placering, først til BoblereN og sidst til DalingoDK der således nappede 3. pladsen vel ca. 1km fra det ternede flag :lol:

Alt i alt er jeg dog godt tilfreds med udbyttet... det var helt klart godt kørt af DalingoDK og der var noget mere fart i hans bil til sidst vs. min.

Jeg har i øvrigt oprettet en post på det officielle forum vedr. den fejl vi så med Tigerjax007's bil... vanvittigt så meget røg det skabte...

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... -drift-bug


Har også lige postet derinde i tråden mht. host forbindelse og hvad jeg observerede af ping på den McLaren :)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron