Xboxlife forum

pCARS løbsserie 2/8 (28-10-2015)

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: pCARS løbsserie 2/8 (28-10-2015)

Indlægaf dalingo » 30. okt 2015 20:27

TigerJax007 skrev:Ja, tak til alle for endnu et fedt løb. Der er ikke meget at sige til det for mit vedkommende. Jeg kiggede på vores episode, Dalingo, og som jeg ser det, så holder jeg min kørelinje og du er kun oppe på siden af mig med dit forhjul ud for mit baghjul. Tror ikke der var meget vi kunne have gjort anderledes nogen af os. Det endte jo også nogenlunde ok.


Nej der var ingen ting i den. I hvert fald ikke fra din side. Derfor har jeg helt bevidst undladt at bringe den på banen (o;
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: pCARS løbsserie 2/8 (28-10-2015)

Indlægaf Chokofanten » 30. okt 2015 20:44

TigerJax007 skrev:Ja, tak til alle for endnu et fedt løb. Der er ikke meget at sige til det for mit vedkommende. Jeg kiggede på vores episode, Dalingo, og som jeg ser det, så holder jeg min kørelinje og du er kun oppe på siden af mig med dit forhjul ud for mit baghjul. Tror ikke der var meget vi kunne have gjort anderledes nogen af os. Det endte jo også nogenlunde ok.

Og til Chokofanten: Når nu du så fint er ude og lange undskyldninger over bordet til de andre kørere, glemmer du så ikke måske også lige en lille kommentar for denne her? :lol: :lol: :lol:



Undskyld Undskyld Undskyld.
Det var den episode som jeg omtalte.
Skulle nok lige have ventet lidt mere, men jeg kunne ikke lige se, hvor jeg holdt i forhold til kørelinjen efter svinget.
Jeg fik heller ikke ros af team chefen, men godtog min undskyldning med forvisse, om det ikke skete igen.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers

+2

Re: pCARS løbsserie 2/8 (28-10-2015)

Indlægaf normann » 30. okt 2015 21:34

Ja det gik heller ikke som forventet for mig , grundet dårlig pit strategi og påkørsel af pit indgangen ,og deraf tab af placeringer, er jeg blevet fyret .Og det bliver fremover min fætter racing bull UK (der efter sigende er i famillie med the Stig) der kommer til at køre bilen fremover
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: pCARS løbsserie 2/8 (28-10-2015)

Indlægaf BulletEyeDk » 30. okt 2015 21:55

ha ha.... giftigt nok Teddy... :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Foregående

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster