BulletEyeDk skrev:Jeg har opdateret point for R1, hertil skal nævnes, at Bobleren selvfølgelig får sit ene point for hans pole i kvalifikationen, selvom han blev disconnected.
Chokofanten skrev:Jeg vil da også lige sige tak for løbet igår aftes.
Jeg kan godt se, at jeg ikke er så nørdet som i andre Mht. Opsætning, pitstop os.
Man skal kalde sit creew. Hvordan gør man det?
Jeg skulle i pit 2 gange før de gad og skifte dæk.
De var slidte, så jeg begyndte at skøjte rundt i chikanerne.
3 gange peanalty 2 på 5 SEK. 1 på 10 SEK.
Jeg havde ellers øvet op til løbet, og der havde jeg ikke afkørelser eller lignende.
Jeg aner ikke hvilke ting jeg skal ændre på, før det giver noget.
Jeg roder lidt med downforce og dæk tryk.
Er der nogen som har gode råd?
Kim.
BoblereN skrev:Ja det var en skam at TigerJax du og jeg lige havde et lille harmonika inden start mål langsiden. Til trods for det var en meget blid sammenkørsel kostede det også på performance på min vogn... Jeg kæmpede med at køre 2.02 tider efter det lille sammentræf, så det betyder virkelig noget at have kontakt mellem bilerne.
dalingo skrev:BoblereN skrev:Ja det var en skam at TigerJax du og jeg lige havde et lille harmonika inden start mål langsiden. Til trods for det var en meget blid sammenkørsel kostede det også på performance på min vogn... Jeg kæmpede med at køre 2.02 tider efter det lille sammentræf, så det betyder virkelig noget at have kontakt mellem bilerne.
Ja jeg er ret sikker på at det også var i det sammenstød jeg mistede 2 sekunder pr. omgang. jeg tror man skal huske at bremselængden er længere når man ligger lige i slipstream. Især ved nedbremsning til chikaner efter langsider.....
BoblereN skrev:dalingo skrev:BoblereN skrev:Ja det var en skam at TigerJax du og jeg lige havde et lille harmonika inden start mål langsiden. Til trods for det var en meget blid sammenkørsel kostede det også på performance på min vogn... Jeg kæmpede med at køre 2.02 tider efter det lille sammentræf, så det betyder virkelig noget at have kontakt mellem bilerne.
Ja jeg er ret sikker på at det også var i det sammenstød jeg mistede 2 sekunder pr. omgang. jeg tror man skal huske at bremselængden er længere når man ligger lige i slipstream. Især ved nedbremsning til chikaner efter langsider.....
Vi må have nogle officials til at se på perioden, jeg mener bestemt TigerJAX breaktestede os ligesom Grosjean breaktestede Verstappen under Moncaos grand prix! Straf ham!!!
Brugere der læser dette forum: Ingen og 56 gæster