Xboxlife forum

pCARS Seneste Patch ude.

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf ATOM-DK » 28. aug 2015 07:14

ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev

+1

Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf BulletEyeDk » 28. aug 2015 07:40

FEDT, glæder mig til at se hvor godt det kommer til at køre med den =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf Benja190782 » 28. aug 2015 14:08

Nogen der har fået downloadet den nye 3.0 patch? - og er det bedre?

EDIT: og skal man endelig kun trykke på A eller "press any button" for at starte spillet op lige før introen??

Kan desværre ikke selv komme til at downloade før imorgen.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf BulletEyeDk » 28. aug 2015 15:01

Nej har ikke fået den testet endnu, har også et stramt program i dag, så det bliver nok først en gang i morgen aften jeg selv får set på det.

I øvrigt så jeg på det officielle forum, at de anbefaler, at man sletter de gamle pit strategier man måtte have fra før patchen og laver nogle nye... på den måde burde pit strategien ikke give problemer.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf Benja190782 » 28. aug 2015 15:07

BulletEyeDk skrev:Nej har ikke fået den testet endnu, har også et stramt program i dag, så det bliver nok først en gang i morgen aften jeg selv får set på det.

I øvrigt så jeg på det officielle forum, at de anbefaler, at man sletter de gamle pit strategier man måtte have fra før patchen og laver nogle nye... på den måde burde pit strategien ikke give problemer.


Okay jeg har fået det løst - spillet kan nu startes op med A knappen, så kan jeg endelig kører med mit aftermarket rat i PCARS også.

Jeg har endda læst at man skal slette sine saved game? Sidste gang lavede jeg bare en "hard reset" efter patchen var downloadet. Der er endda nogle som sletter hele spillet og starter helt forfra efter patchen.

Hvad gør du, Bullet?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf BulletEyeDk » 28. aug 2015 16:06

Har haft spillet startet en enkelt gang måtte lige ind... startede bare lige en practise op og slettede mine gemte strategier.

Spillet virker fint, jeg har intet gjort bare opdateret ;

I øvrigt voldfedt med gemte videoer, selvom det er før patchen så kan man alligevel skifte mellem bilerne osv, har lige siddet og kigget lidt på vores løb på silverstone..

Det åbner jo op for nogle muligheder mht. at gennemse nogle hændelser hvis det skulle være tilfældet ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf BulletEyeDk » 28. aug 2015 22:58

Har ikke set testet noget, men har netop skimmet pCARS officielle forum, hvor der tilsyneladende er flere, som har testet pit delen....

Det er ikke 100% fixet, men tæt på...

I will go ahead and get a thread started. Based on some initial testing, it seems pits are not 100% fixed (but they are pretty close).

Initial testing was done in a private multiplayer session with GT3 cars. We went through a couple of tracks and several weather scenarios.

The summary is:

Fuel = working
Pressures = working
No tires = working
Compound = only automatic by weather. Can not force it to a selected compound.

To clarify the issue with tire compounds, you can select different compounds in your pit strategy, but that selection will not be applied.

(The compound will change if the weather changes but that is the only condition we could find to invoke it)

Some more testing is warranted but a couple of us from XRA have confirmed it and we were unable to find a workaround.

Looking forward to more feedback from the rest of you (multiplayer folks specifically)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf ATOM-DK » 21. sep 2015 10:45

Patch 4.0 er godkendt. =D>

Så venter vi bare på den bliver installeret. :wink:
ATOM-DK
Niveau 2
 
Indlæg: 194
By: Vemmelev


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf BulletEyeDk » 21. sep 2015 13:48

Fedt... håber den lander inden næste løb... og håber det løser dine problemer Allan 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf Benja190782 » 21. sep 2015 19:04

Patch 4.0 kan downloades nu!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf ShumwayDK » 22. sep 2015 18:10

cool. Desværre nævner de ikke de to ting der irriterer mig mest.
Pitstop bug'en med tvungen dæktype og in-game chat
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf BulletEyeDk » 22. sep 2015 18:34

nej det har jeg også hæftet mig ved, dog har jeg så sent som idag set en SMS ansat poste noget vedr. chatten, om at han havde brugt de sidste 2 dage på optimere noget vedr. det og at det netop stod foran en in house test...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf ShumwayDK » 22. sep 2015 21:20

Og jeg læste lige et indlæg, der indikerede at pitstop bug'en er blevet fikset, men at det ikke nåede med i denne patch.
Så der er forhåbentligt noget godt i vente til næste patch :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf Benja190782 » 22. sep 2015 21:58

Men der er desværre opstået et problem, som mange skriver om på netop Catalunya GP - det er fordi SMS har skærpet grænsen for "cut track penalty" og det har så gjort, at når man kører i pit (uanset hvordan) så får man en straf for "cut track".

Rimelig uheldigt nu hvor vi skal kører på netop Catalunya :shock:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: pCARS Seneste Patch ude.

Indlægaf ShumwayDK » 23. sep 2015 06:43

Det læste jeg en xbox bruger klage over 1-2 dage inden patch 4 kom på gaden til xboxen, så jeg er ikke sikker på det er relateret til 4.0.
Jeg undrede mig over det, da jeg ikke har oplevet det i mine tests. Jeg har ikke haft mulighed for at teste på 4.0 endnu..
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Næste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster