Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. nov 2015 11:45

* Driver name tags above cars can now be turned on for replays.

Også en meget velkommen feature =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 13. nov 2015 11:54

BulletEyeDk skrev:* Driver name tags above cars can now be turned on for replays.

Også en meget velkommen feature =D>


Replays mangler at man kan skippe omgange i stedet for at skulle spole
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. nov 2015 12:26

mortnDK skrev:
BulletEyeDk skrev:* Driver name tags above cars can now be turned on for replays.

Også en meget velkommen feature =D>


Replays mangler at man kan skippe omgange i stedet for at skulle spole


Ja det kunne nu også være godt...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 13. nov 2015 13:23

En super feature ville også være at hosten kan afgøre startrækkefølgen.

Netop i tilfælde af folk ryger af under kvalifikation, eller man kører dobbelt løb hvor man bytter om på rækkefølgen. Det kunne være sjovt at prøve i en ny serie, et sprint og et main run med et obligatorisk pitstop.

1. Kval
2. Sprint løb med start som kval
3. Main løb med omvendt rækkefølge af afgørelsen fra sprint løbet.

Så vil det heller ikke være en lang tidstagning for Benja længere :P
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 13. nov 2015 16:12

Kunne ikke lige vente på mit BMW emblem, så lavede lige en hjemmelavet løsning med hvidt, blåt og rødt læderbånd + BMW logo til det nye rat - jeg ka' bare ikke kører med det Ferrari logo, haha! :lol:

Når jeg kører BMW, så skal der sgu stå BMW på rattet! Ikke sandt, mrnybroe?? :mrgreen:

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 15. nov 2015 17:51

Nogle der har erfaringer med pCARS til PC :?:

Det er helt vildt hvad der er af muligheder på den platform, specielt dedikerede servere betyder ret meget, en skam det ikke bliver aktuelt på xbox one.. loggen derfra kunne ellers direkte bruges til alt muligt nemt på en hjemmeside :mrgreen:

En anden fed ting jeg lige er faldet over, er en udvidet chef ingeniør, der spotter biler og melder direkte tilbage når man har nogen på siden af sig
Desuden kan han sættes op til også at rapportere skader på bil, skift i vejret osv... en skam det ikke bare er in-game options.

Vildt godt lavet må man sige... =D>

En skam, det kræver en PC for at køre, det ligger ikke lige til mit spilbudget :mrgreen:

Link til forum tråd på det officielle forum -> http://forum.projectcarsgame.com/showth ... r-PC-users

En video der viser hvordan noget af det virker:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 16. nov 2015 08:20

BulletEyeDk skrev:Nogle der har erfaringer med pCARS til PC :?:

Det er helt vildt hvad der er af muligheder på den platform, specielt dedikerede servere betyder ret meget, en skam det ikke bliver aktuelt på xbox one.. loggen derfra kunne ellers direkte bruges til alt muligt nemt på en hjemmeside :mrgreen:

En anden fed ting jeg lige er faldet over, er en udvidet chef ingeniør, der spotter biler og melder direkte tilbage når man har nogen på siden af sig
Desuden kan han sættes op til også at rapportere skader på bil, skift i vejret osv... en skam det ikke bare er in-game options.

Vildt godt lavet må man sige... =D>

En skam, det kræver en PC for at køre, det ligger ikke lige til mit spilbudget :mrgreen:

Link til forum tråd på det officielle forum -> http://forum.projectcarsgame.com/showth ... r-PC-users

En video der viser hvordan noget af det virker:


Spotter er noget af det mest fantastiske.. iRacing bruger det og det fungerer skide godt :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. nov 2015 08:42

Ja det kunne virkelig være fedt at få det i en opdatering... jeg kunne ikke dy mig for i det mindste at gøre lidt for at påvirke SMS.

Har oprettet en tråd om det på deres eget forum :mrgreen:

http://forum.projectcarsgame.com/showth ... r-consoles
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 16. nov 2015 08:47

prøv og overvej hvis SMS havde turde at udsætte Pcars til Patch 4-5 før de udgav det.

også havde udgivet det en mdr efter eller før Forza6 :D

minimalt med bugs og spotter inkluderet... =D> =D>

så havde Pcars ikke haft den lorte start og måske have været endnu mere populært :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. nov 2015 09:18

@Rasbred - ja det burde de have gjort, men desværre var deres kasse tom, så spillet skulle udgives... det har de været ret åbne omkring... 8)

Heldigvis har de lovet 2 års support på spillet, hvilket jeg fuldt ud tror på, og jeg vil da næsten sige, at spillet er ved at være der, hvor det nok skulle have været ved udgivelse, selvom der stadig er nogle irriterende bugs.

Har selv lige mistet mit savegame og alle mine setups... :roll:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 16. nov 2015 09:42

BulletEyeDk skrev:@Rasbred - ja det burde de have gjort, men desværre var deres kasse tom, så spillet skulle udgives... det har de været ret åbne omkring... 8)

Heldigvis har de lovet 2 års support på spillet, hvilket jeg fuldt ud tror på, og jeg vil da næsten sige, at spillet er ved at være der, hvor det nok skulle have været ved udgivelse, selvom der stadig er nogle irriterende bugs.

Har selv lige mistet mit savegame og alle mine setups... :roll:


nårh ja self :D havde jeg glemt :P

haha det er jo typisk Pcars stil :D mister lige alt engang imellem :D

hvis jeg mistede mine savegames fra 204 timer i forza med hvad der tilhører så røg den ud af vinduet xboxen :D

7-9-13 og bank bank :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. nov 2015 11:23

Nå, kan forstå fra det officielle forum, at det efter patch 7 vil være muligt at få ekstra data ud fra konsollerne, i stil med det vi ser fra PC versionen.

De kreative folk kan således lave Apps som på samme vis til PC'en, dog kan disse ikke afvikles på konsollerne (måske senere, men ikke til at starte med) - det bliver sgu da ret sejt, jeg tror helt sikkert det kan give os brugbare oplysninger til evt. løbs serie, eller andet godt data på hjemmesiden.

Jeg fastholder dog, at jeg stadig syntes SMS selv burde få opdateret deres chef ingeniør, så han kunne spotte biler for en, og komme med uddybende kommentarer om relevante ting som vejr, dæk, osv... med en App kørende på en tablet/telefon eller PC ved siden af løser jo ikke problemet.... de fleste af os kører sikkert med hørebøffer, så evt. ekstra lyd vil jeg i hvertfald ikke kunne høre andet end hvis det kom ud i det almindelige lyd.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf dalingo » 16. nov 2015 15:02

BulletEyeDk skrev:Jeg fastholder dog, at jeg stadig syntes SMS selv burde få opdateret deres chef ingeniør, så han kunne spotte biler for en, og komme med uddybende kommentarer om relevante ting som vejr, dæk, osv... med en App kørende på en tablet/telefon eller PC ved siden af løser jo ikke problemet.... de fleste af os kører sikkert med hørebøffer, så evt. ekstra lyd vil jeg i hvertfald ikke kunne høre andet end hvis det kom ud i det almindelige lyd.


Ja det er i hvert fald en masse ubrugelig information der kommer fra ham i dag. F.eks når han rapporterer at ens omgangstid stiger (på en ud omgang). Eller at man kun er 5 sekunder efter første pladsen så kan skal presse den lidt mere - (på sidste omgang)
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 16. nov 2015 16:00

Eller når han advarer om, at man nærmer sig backmarkers ca. 30 sekunder efter man har overhalet dem. :)
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 16. nov 2015 16:01

Ja det er sgu vildt nok at en fra communitiet så laver noget der er SÅ meget bedre end deres egen, når nu de selv leverer data - det virker som om det bare var "godt nok"... :cry:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron