Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 12. okt 2015 18:57

Fedt at det lykkedes!
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2015 19:08

Fedt ;)

Jeg inviterer til party chat ca. 20:55...
Regner med at mortnDK vil være host igen i aften ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 12. okt 2015 19:13

Jeg bliver beklageligvis nød til at trække mig, til trods for at jeg virkelig havde set frem til i aften.
To hårde arbejdsdagen og feberen er vendt retur... Fandens osse.
Godt løb!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2015 19:15

Ahh bittert nok....

Men det er der sgu ikke noget at sige til, det er alligevel ca. en times intens ræs, det kræver helt sikkert man er ovenpå og har energien til det...

God bedring 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2015 19:19

BulletEyeDk skrev:Fedt ;)

Jeg inviterer til party chat ca. 20:55...
Regner med at mortnDK vil være host igen i aften ?


Helst ikke. Rattet virker ikke i Xbox interfacet, kun spillet. Hvis jeg roder for meget med coltrolleren tror jeg det brokker sig.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 12. okt 2015 19:37

BoblereN skrev:Jeg bliver beklageligvis nød til at trække mig, til trods for at jeg virkelig havde set frem til i aften.
To hårde arbejdsdagen og feberen er vendt retur... Fandens osse.
Godt løb!


aarh æv. :( Der skal bare et godt ræs til at få feberen svedt ud! :)

God bedring.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 12. okt 2015 19:40

Passer det med de 5 min warmup der står på programmet?? :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 12. okt 2015 19:59

Jeg skynder mig ind i kval. Bare start uden mig. Min Xbox ville ikke lade mig åbne chatten. Den vil opdatere med en 2 GB opdatering lige pludselig.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 12. okt 2015 21:22

Tak for endnu et fedt rent kørt løb... =D>

Tillykke til ShumwayDK med hans første sejr i pCARS regi, det var fuld fortjent i dag... også tillykke til Tigerjax007 med hans første 2.plads...

Vanvittigt med Benja190782's pludseligt pitstop på en af de første runder... og surt det ene dæk skulle briste til sidst, efter han havde kæmpet sig flot tilbage...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 12. okt 2015 21:39

Dejligt med den første sejr!
Men det er kun takket være Benja's fejl i sidste sving på første omgang, men det tager jeg også gerne med. Han kunne jo mærket presset fra andenpladsen. :D

Også fedt at min pitstop strategi sad lige i skabet. Det havde jeg faktisk ikke forventet.

Desværre betød det, at der igen ikke rigtigt var nogen at køre imod. Kun min egne tider. Men jeg klager ikke, når det er i front. En dejlig fornemmelse. :D

Jeg tror at kampvognen er kørt i garage for nu, og at jeg nu satser på Z4'eren.
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+4

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 12. okt 2015 22:07

Tak for racet det var ikke så tosset, dog tror jeg at jeg kunne have pittet 2-3 omgange før ,jeg havde alt for meget dæk og benzin tilbage
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 13. okt 2015 06:42

Ja tillykke til Shumway med sin første sejr! :D

Det blev dog et fuldstændigt skandaløst løb fra min egen side, med alt for mange nye eksperimenter - jeg havde blandt andet prøvet, at skrue min "Traction Slipcontrol" helt op på 13% hvilket er tæt på max! Så jeg havde slet ikke nok aktiv Traction Control til, at jeg kunne håndtere bilen - det blev så fatalt allerede på første omgang, da bilen overstyrer i sidste sving og meget uheldigt lander inde i pitten! :shock:
Jeg går i panik for, at komme ud igen, hvilket resulterede i en masse unødvendig påfyldning af benzin.

Som man også kan se på replay'et, så overstyrer min bil efterfølgende 3 gange i løbet af de næste omgange, så jeg kommer meget langt bagud.

På det tidspunkt har jeg mest lyst til bare, at kører bilen frontalt i autoværnet, men forsøger istedet, at kæmpe de sidste 27 omgange hjem på mine Soft tyres, nu hvor jeg havde været i pit og der var masser af benzin på.

Det resulterede så i et punkteret bagdæk 2 omgange før mål. #-o

Havde jeg været ansat hos et rigtigt team, var jeg blevet fyret på stedet - det var amatør-agtigt fra min side og et løb jeg bare skal glemme! :oops:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2015 09:50

Man må sige, at du presser både bil og egne evner til det yderste, det er nok også derfor du kører så stærkt... denne gang var det bare lidt mere end hvad materiellet og egne evner kunne håndtere :mrgreen:

Men thumbs up herfra for rent faktisk at køre dig flot op efter den katastrofale start, en skam at dækket så bristede 2 omgange før mål... det havde ellers være en flot præstation at komme så godt igen. =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 13. okt 2015 10:58

Løbet fra i går aftes er nu opdateret...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 13. okt 2015 17:18

Når nu man forventer at fare op på listen med fanfarer og konfettibomber efter den første sejr, så er det altså lidt antiklimaks at se, at skill kun er steget med 0,058. Så er det meget sjovere at se på rangpoint, hvor jeg gik næsten et helt point frem :mrgreen:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster

cron