Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 11:08

Med fokus på din bil går jeg ud fra :)

Ser på det når jeg er hjemme fra job... jeg tror max længde er 5 min pr. klip, så det bliver nok til et par episoder
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 8. okt 2015 11:51

Yea, jeg kunne også godt tænke mig at se vores kamp de sidste 10 omgange :) jeg glemte desværre ikke gemme replay
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 8. okt 2015 13:40

Super ja det kræver noget arbejde at blive nr.1 he he
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BonZo » 8. okt 2015 13:52

Det kræver sit at komme til tops må man erkende, og alt spillede for mig fra første omgang og halvejs gennem løbet.
Startede sidst på gridden, men i løbet af en halv omgang var jeg i front af løbet, som jeg tæt forfulgt af Bulleteye førte til ca. halvejs i løbet.

Min kørestil oser dog langt væk af at der nok skal komme nogle fejl i løbet af et grand prix. Kunsten er så at minimere disse fejl til at være kosmetiske skader fremfor at man er nød til at kalde ind i pitten for at få dem til at klargøre reservedele, hvilket jeg simpelthen ikke magtede i går. :D :D Da jeg først fik smag for at indfinde mig i pitten og glo på kendisser imens bilen blev repareret var det som om at det blev ved med at forfølge mig resten af løbet.

Tak for et godt løb, og tillykke til podiepladserne. Det var velfortjent =D> =D>
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 14:48

BonZo skrev:Min kørestil oser dog langt væk af at der nok skal komme nogle fejl i løbet af et grand prix.
Kunsten er så at minimere disse fejl til at være kosmetiske skader fremfor at man er nød til at kalde ind i pitten for at få dem til at klargøre reservedele, hvilket jeg simpelthen ikke magtede i går. :D :D Da jeg først fik smag for at indfinde mig i pitten og glo på kendisser imens bilen blev repareret var det som om at det blev ved med at forfølge mig resten af løbet.


Ja tak for løb BonZoDK - det var en skam du måtte i pit, du havde helt klart mere fart i din bil, så havde formentlig ikke kunne hente dig, hvis du havde kørt rent.

Men for mig at se lugter det lidt af et rat ;) - man får bare så meget mere føling med bilen...

Der har af og til været nogle ret gode tilbud på det rat uden FFB (ca. 500-600), men om det er acceptabelt at køre med kan du f.eks spørge Rasbred om... mener helt sikkert han kører med sådan et.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 20:40

Så fik jeg tid til at lave et par replays af de sidste ca. 13 mins kørsel mellem Racing Bull DK og BoblereN i går... en hård dyst for 2.pladsen, der i sidste ende var tæt på 1.pladsen

Video 1http://xboxclips.com/BulletEyeDK/8598cf87-6332-49e5-832d-3eb2caa6f3ca

Video 2 http://xboxclips.com/BulletEyeDK/bc520a15-a4e6-4c80-9b70-fc40da7151e4

Video 3 http://xboxclips.com/BulletEyeDK/62c4ee42-45c7-4334-9fc9-d57880520ef4

NB. det er Racing Bull DK i rød BMW M3

EDIT: ifm. gennemgang af replay kan jeg godt se, at lige i 2 har haft noget af en dyst mere eller mindre i hele løbet, sådan skal det sgu være... det er fedt [-o<
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 20:57

Næste løb bliver mandag den 12 oktober kl.21.00

Det bliver Donington GP vi prøver kræfter med... samme opsætning som de sidste mange løb, mere info her -> http://pcars.xbl.dk/show_series.php?id= ... RXllREs%3D

Håber på stort fremmøde 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 8. okt 2015 21:48

Super men hvordan ser man de klip
Når jeg trykker på linket skriver den at er sket en fejl Mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 21:54

Prøv evt. en anden browser... det burde virke... alternativt så se den på xboxen... de skulle gerne ligge på mit feed, når du går ind på min profil.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 9. okt 2015 08:15

Hej jeg fandt ud af det
Tak for det
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 9. okt 2015 08:27

BulletEyeDk skrev:Næste løb bliver mandag den 12 oktober kl.21.00

Det bliver Donington GP vi prøver kræfter med... samme opsætning som de sidste mange løb, mere info her -> http://pcars.xbl.dk/show_series.php?id= ... RXllREs%3D

Håber på stort fremmøde 8)

Har været lidt pCARS fraværende - men kan se der er kommet en ny Aston Martin ?
Nogen STOR forskel på denne, fremfor den som der ellers er... LIdt øv de ikke kom med en ny bil type.

Men er klar til mandag - regner med at hægte mig på Bullet, lader jo til at den mand har fået fart i den McLaren :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf TigerJax007 » 9. okt 2015 08:45

mrnybroe skrev:
BulletEyeDk skrev:Næste løb bliver mandag den 12 oktober kl.21.00

Det bliver Donington GP vi prøver kræfter med... samme opsætning som de sidste mange løb, mere info her -> http://pcars.xbl.dk/show_series.php?id= ... RXllREs%3D

Håber på stort fremmøde 8)

Har været lidt pCARS fraværende - men kan se der er kommet en ny Aston Martin ?
Nogen STOR forskel på denne, fremfor den som der ellers er... LIdt øv de ikke kom med en ny bil type.

Men er klar til mandag - regner med at hægte mig på Bullet, lader jo til at den mand har fået fart i den McLaren :)


Hehe :) godt du er klar mandag. Men hvis du vil hænge på den hurtige McLaren er det mig du skal kigge efter. Bullet kørte i RUF. Og mon ikke han finder sin plads efter mig i tabellen igen på mandag. Det var en stor fejltagelse at tingene endte som de gjorde i onsdags ;)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 9. okt 2015 09:09

ha ha... ingen tvivl om at der pt. er mere fart i Tigerjax007 end mig, men hellere langsom og sikker end hurtig og ustabil :mrgreen:

Og som nævnt så kørte jeg i Ruf i det seneste løb, prøver mig lidt frem, skal være helt sikker på hvilken bil jeg bedst kører i når vi skal igang med vores serie 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 9. okt 2015 14:32

BulletEyeDk skrev:Næste løb bliver mandag den 12 oktober kl.21.00

Det bliver Donington GP vi prøver kræfter med... samme opsætning som de sidste mange løb, mere info her -> http://pcars.xbl.dk/show_series.php?id= ... RXllREs%3D

Håber på stort fremmøde 8)


yay! Donington! Tilmeldt!
Er sgu også ved at være længe siden jeg har kørt noget virtuelt ræs :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 9. okt 2015 19:32

Er der ikke fodboldlandskamp på mandag hvor løbet køres?
Jeg har godt nok fortrudt, at jeg ikke meldte mig til løbet sidste gang - så må hellere komme igang. :mrgreen:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 48 gæster

cron