Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 7. okt 2015 17:36

Bliver sgu nød til at melde fra i dag. Har noget statistik til et online bord-booking system der driller, deadline på aflevering af opgaven er i morgen kl 1000
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 7. okt 2015 17:41

Helt i orden Morten, det er trods alt vigtigere end et løb

1 more down.... podiepladseringen rykker nærmere, ha ha....
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf dalingo » 7. okt 2015 18:55

BulletEyeDk skrev:Ifm. forberedelsen til den kommende løbs serie har jeg oprettet en "break down" af GT3 bilerne mod hinanden.

Tanken var, at det skulle være nemmere for den enkelte at gennemskue fordele/ulemper ved de enkelte biler og på den vis måske gøre, at det var nemmere at beslutte hvilken bil man ville køre en hel serie i.

I finder siden under "pCARS community -> løbsserier" -> http://pcars.xbl.dk/gt3_car_sheet.php


Fandt lige denne relaterede post:

http://apexonlineracing.com/community/t ... uide.6413/
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 7. okt 2015 19:39

dalingo skrev:
BulletEyeDk skrev:Ifm. forberedelsen til den kommende løbs serie har jeg oprettet en "break down" af GT3 bilerne mod hinanden.

Tanken var, at det skulle være nemmere for den enkelte at gennemskue fordele/ulemper ved de enkelte biler og på den vis måske gøre, at det var nemmere at beslutte hvilken bil man ville køre en hel serie i.

I finder siden under "pCARS community -> løbsserier" -> http://pcars.xbl.dk/gt3_car_sheet.php


Fandt lige denne relaterede post:

http://apexonlineracing.com/community/t ... uide.6413/


Tak for det link, interessant indlæg...

NB. kan se BoblereN har meldt sig til i aften, fedt... hvad med dig DalingoDK ??
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 7. okt 2015 21:25

Tak for et fedt løb her til aften...

Til trods for en drivethough pga. jumpstart og et tidligt pitstop pga. damage, lykkedes det alligevel at have et intenst løb med en fandens god battle mod RacingBull, vil skyde på vi havde 10-15 omgange hvor vi lå indenfor 0-2 sekunder og slutte på 3.pladsen med kun 3 sekunder til førstepladsen..

Man må sige Bullet havde fået max ud af sin pitstopstrategi og det at være konsistens :)
Tror lige netop hans dæk kunne holde til at bevare 1. pladsen på sidste omgang, havde der været en omgang var den første plads muligvis byttet ud med en 2. eller 3. plads :)

Det var fedt, og godt at høre den gode stemning !
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 7. okt 2015 21:39

Ja det var et godt løb med nogle gode kampe den sidste halvdel af løbet . men at køre med 100 % force på rattet det giver sku hår på brystkassen.
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 7. okt 2015 21:49

Ja tak for løb, jeg havde ikke kunne holde første pladsen en omgang mere det er helt sikkert.... :mrgreen:

Vanvittigt at jeg ender med at nappe det løb, men ja, det var en fornuftig pit strategi og nogle forholdsvist rene laps jeg fik sat, var dog af banen 2-3 gange, men ikke noget kriminelt.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 7. okt 2015 22:54

Så er seneste løb opdateret med rangpoint og skill er genberegnet

Billede

Giver følgende rangpoint:

0.927 - BulletEyeDK
0.807 - Racing Bull DK
0.702 - BoblereN
0.601 - Tigerjax007
0.530 - BonzoDK

Skill ranglisten:
Billede

Alle kørere stiger, BonzoDK stiger en del da det kun var hans 2. løb, og det første gav ikke mange point pga. en DSQ, så denne gang var rangpointmæssigt bedre for ham, til trods for en slutplacering
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf TigerJax007 » 8. okt 2015 01:27

Ja, tak for et godt løb. Det var fedt at få min første pole position. Jeg havde sgu en god følelse med banen, og har kørt nærmest fejlfrit i 2-3 effektive køretimer. Desværre havde jeg åbenbart behov for at fjolle rundt de første 8-9 omgange med drivethrough og 2 pitstops som følge. Da jeg endelig kom til fornuft var løbet mere eller mindre afgjort for mig. Ville sgu gerne have været med i den drabelige duel oppe foran. Det lød hektisk. Maybe next time :-)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 07:27

Sgu godt nok også underligt med min kval. - kunne slet ikke få fart i bilen, selvom jeg i tiden op til løbet kunne køre 01:44.9xx tider....

Syntes jeg kørte som jeg ellers tidligere havde trænet på banen, og det var med kval opsætning, dvs. ikke meget fuel.

Mener mine bedste omgangstider i selve løbet lå på 01:45.6xx eller ca. deromkring, men generelt kørte jeg langsomt men sikkert.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 8. okt 2015 08:40

BulletEyeDk skrev:Ja tak for løb, jeg havde ikke kunne holde første pladsen en omgang mere det er helt sikkert.... :mrgreen:

Vanvittigt at jeg ender med at nappe det løb, men ja, det var en fornuftig pit strategi og nogle forholdsvist rene laps jeg fik sat, var dog af banen 2-3 gange, men ikke noget kriminelt.

Tillykke Bullet !!

Gå fra en DSQ til en sejr - det er sgu flot kørt!
Kørte du på samme dæk hele løbet? Eller vil du ikke ud med din strategi :)

Lyder som et godt løb i havde, selvom der kun var få biler på banen.
Ser frem til næste løb !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 09:04

Tak :mrgreen:

Min strategi var nu ikke specielt avanceret, kørte på soft dæk, med 1.9 forrest og 1.85 bagerst, skiftet var til samme type dæk.

Derudover havde jeg 80 liter i tanken så sparede optankning ved pitstoppet...

EDIT: der var nogle helt nye officials på banen i dag, knap så strikse som dem vi havde senest, ha ha
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 8. okt 2015 09:48

Er der nogen der har gemt replay og kan lægge det op her mvh teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 8. okt 2015 10:04

Jeg har gemt replay, men det er mig bekendt ikke muligt at gemme det hele, det skal "uploades" via xboxen til ens aktivitetslinje...

Er der noget specielt du gerne vil se, kan snildt lave et mindre klip

I øvrigt har jeg kigget starten igennem og det er helt korrekt at der tyvstartes :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf normann » 8. okt 2015 10:55

Hej det var de sidste 10 omgange jeg kunne tænke mig at se
Mvh Teddy
normann
Niveau 4
 
Indlæg: 633


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron