Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 2. okt 2015 08:52

TigerJax007 skrev:Ja, tak for løbet. Surt at starte med en smadret bil og pitstop på første runde, da Bonzos løsslupne bil ikke kunne undgås :-) Det kom til at tegne hele løbet for mig. Men fint, at løbets officials slår hårdt ned på dem, der snyder i hjørnerne :lol: :lol: :lol: Det endte jo med at give en efter omstændighederne ganske hæderlig 5. plads :P


Også et tak fra mig for en hyggelig aften på Zolder.
Synes godt nok den bane var udfordrende og de officials vi havde var godt nok hårde!! Den første straf jeg får er en 15 sekunders !!

Jeg var så heldig at køre bag Bonzo da han laver sit spind på bakken. Så kom heldigvis forbi.
Er sgu glad for min 4. plads. Kan betale sig at køre stabilt (dog stadig ALT for langsom ifht. til andre), og undgå at spinde af banen.
Helt klar den taktik jeg vil køre, når vi skal igang med løbsserien - det giver jo gode point bare at gennemfører :):)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BonZo » 2. okt 2015 09:12

Ja tak for løb. Det var sgu ikke en rasende god debut jeg fik, på trods af at jeg egentlig havde kørt nogle stærke træningsomgange inden løbet.
Mit spin blev forårsaget af at jeg kom ud i græsset at køre i høj fart, og kunne af den grund ikke kontrollere bilen, og wupti så holdte jeg pludselig mod kørselsretningen på toppen af bakken, og her kom Tiger som bekendt :shock:

Hvis jeg lige hurtigt skal konkludere på min debut, så er det langt fra tilfredsstillende, men mit valg af bil til dette løb forhøjede nok heller ikke mine odds for et godt resultat, da min Aston Martin nok ligger lige livlig nok på vejen til min kørestil og mine køreegenskaber. :lol:
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69

+3

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. okt 2015 09:30

BonZo skrev:Ja tak for løb. Det var sgu ikke en rasende god debut jeg fik, på trods af at jeg egentlig havde kørt nogle stærke træningsomgange inden løbet.
Mit spin blev forårsaget af at jeg kom ud i græsset at køre i høj fart, og kunne af den grund ikke kontrollere bilen, og wupti så holdte jeg pludselig mod kørselsretningen på toppen af bakken, og her kom Tiger som bekendt :shock:

Hvis jeg lige hurtigt skal konkludere på min debut, så er det langt fra tilfredsstillende, men mit valg af bil til dette løb forhøjede nok heller ikke mine odds for et godt resultat, da min Aston Martin nok ligger lige livlig nok på vejen til min kørestil og mine køreegenskaber. :lol:


Velkommen til, fedt du havde tid til at køre lidt med os - håber helt klart vi ser dig igen.
Jeg kan varmt anbefale McLaren, den ligger forholdsvist godt på vejen 8)

EDIT: fandme godt vi havde det replay, ellers hang jeg på din afkørsel, ha ha :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 2. okt 2015 09:57

@Bullet,

Den nye Aston Martin GTE tillades den i vores GT3 løb? Den er klassificeret som GT3 spillet.
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. okt 2015 12:17

mortnDK skrev:@Bullet,

Den nye Aston Martin GTE tillades den i vores GT3 løb? Den er klassificeret som GT3 spillet.


Ja hvis den er i GT3 klassen er det ganske fint, jeg har ikke fået tid til at se på den... eller for den sags skyld fået den med på siden endnu
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2015 15:59

mortnDK skrev:@Bullet,

Den nye Aston Martin GTE tillades den i vores GT3 løb? Den er klassificeret som GT3 spillet.


Har netop tilføjet bilen til databasen, så den nu kan vælges i practice, og den ses nu også under kommende løb...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2015 16:00

Lurpasser folk mht. onsdag eller bliver vi bare en lille sluttet gruppe denne gang ? pt.kun 4 tilmeldte...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 6. okt 2015 16:16

BulletEyeDk skrev:Lurpasser folk mht. onsdag eller bliver vi bare en lille sluttet gruppe denne gang ? pt.kun 4 tilmeldte...

Hej Bullet,

Jeg må desværre melde pas - det passer skidt med med familien på onsdag. Så kan du pille mig af.
Om ikke andet så kan du nu få en top 3 placering (hvis ikke der kommer flere deltager) :) :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2015 16:20

helt i orden... 8)

Og ja det ligner allerede en sikker podie placering :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 6. okt 2015 16:32

Jeg havde glemt at melde mig til. Der røg den podieplads :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2015 17:04

ahh pis..... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BonZo » 6. okt 2015 18:03

Regner med at stille op, men jeg tilmelder mig først i sidste øjeblik, da det ikke er helt sikkert at jeg kan nå det.
Man bliver aldrig for gammel til at game - Man er først gammel den dag man holder op
BonZo
Niveau 1
 
Indlæg: 69

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2015 23:05

Ifm. forberedelsen til den kommende løbs serie har jeg oprettet en "break down" af GT3 bilerne mod hinanden.

Tanken var, at det skulle være nemmere for den enkelte at gennemskue fordele/ulemper ved de enkelte biler og på den vis måske gøre, at det var nemmere at beslutte hvilken bil man ville køre en hel serie i.

I finder siden under "pCARS community -> løbsserier" -> http://pcars.xbl.dk/gt3_car_sheet.php
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 7. okt 2015 06:45

BulletEyeDk skrev:Lurpasser folk mht. onsdag eller bliver vi bare en lille sluttet gruppe denne gang ? pt.kun 4 tilmeldte...


Jeg troede seriøst ikke at der var løb i dag. Jeg har ikke set noget opslag herinde, og undrede mig godt nok lidt, men tænkte at det var fordi vi har kørt på alle banerne til løbsserien.
Men kan se at du faktisk har meldt det ud tidligt, nu hvor jeg bladrer tilbage i tråden. :shock:
Jeg har nok overset det, fordi det er sidste indlæg på forrige side. Desværre har jeg derfor lavet andre aftaler, så jeg stiller desværre ikke til start. :(
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 7. okt 2015 09:11

Helt i orden Lars... jeg tror som sådan ikke det er meldt tidligere ud end ellers 8)
og selvfølgelig skal der være plads til andre aftaler osv...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster

cron