Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 4. sep 2015 17:40

Har bestilt det sidste nye rat (30 cm. i diameter) fra Thrustmaster - kommer på tirsdag, så er VIRKELIG klar til onsdag!

Har snart brugt næsten 8000 kr. på Thrustmaster produkter, men de bliver ved med at imponere mig! :lol:

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 4. sep 2015 18:23

Benja190782 skrev:
mortnDK skrev:Kan se hvad aftenen skal gå med når jeg kommer hjem fra hockey :D troede lige jeg var så hurtig :D


Det er du også, Morten - du skal bare lige ha' strammet undervognen op! :D

Hvor meget FFB og TF kører du med på dit TX rat?


100 FFB og 52 TF tror jeg nol
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 4. sep 2015 19:36

@Bullet, fik du lavet video af Tofte og mit sidste sving? :D Vil virkelig gerne se den igen :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 4. sep 2015 21:04

Har set klippet igennem, desværre er der en fejl i replay funktionen... Har rapporteret det til SMS

Tigerjax007's er slet ikke med i løbet det må jeg konkludere... Der holder en enkelt bil stille på grid hele løbet, det er dog ikke hans bil.

Så hvordan det hænger sammen aner jeg ikke... Hans bil er med tror bare den rent grafisk er byttet med en anden. Kan lave noget mandag er ikke hjemme før sent søndag
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 5. sep 2015 11:46

Jeg fatter ikke rigtigt, at jeg tilsyneladende kun kan køre hurtigt i AMG'en i GT3 klassen.

Nu har jeg brugt formiddagen på at teste i RUF og Audi. Selvom de virker meget hurtigere end AMG'en, så kan jeg bare ikke sætte tider med dem, og da slet ikke stabile tider. :shock:

Men det gode ved det er jo så, at da jeg så kom over i kampvognen igen, så satte jeg igen PB. :D
Sorry Benja :lol:
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2015 21:27

ShumwayDK skrev:Jeg fatter ikke rigtigt, at jeg tilsyneladende kun kan køre hurtigt i AMG'en i GT3 klassen.

Nu har jeg brugt formiddagen på at teste i RUF og Audi. Selvom de virker meget hurtigere end AMG'en, så kan jeg bare ikke sætte tider med dem, og da slet ikke stabile tider. :shock:

Men det gode ved det er jo så, at da jeg så kom over i kampvognen igen, så satte jeg igen PB. :D
Sorry Benja :lol:


Nu har jeg brugt hele aftenen på at teste i AMG og Audi. Selvom de virker meget hurtigere end RUF'en, så kan jeg bare ikke sætte tider med dem, og da slet ikke stabile tider. :shock:

Men det gode ved det er jo så, at da jeg så kom over i RUF'en igen, så satte jeg igen PB. :D
Sorry Shumway :lol

Det blev en tid på 01:45:856 YES YES YES!!! :mrgreen:
Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 5. sep 2015 21:32

Fårk! :mrgreen: =D>
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 5. sep 2015 21:46

ShumwayDK skrev:Fårk! :mrgreen: =D>


Det bliver bedre endnu!

Har lige forbedret den igen med 01:45:504 nu! :D

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. sep 2015 20:34

Det er sgu vildt hvad i kan trække ud af de biler... jeg satser på at se lidt på Monza i morgen, men jeg kommer slet ikke i nærheden af de der tider det ved jeg på forhånd :lol:

Men flotte tider i sætter... =D>
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. sep 2015 21:30

Sidder og samler lidt information om hvordan vi bedst kommer igang med vores GT3 serie....

Jeg kan fra andre liga sider konstatere, at de kører med et GT3 felt bestående af følgende 6 biler:

Aston Martin V12 Vantage GT3
Audi R8 LMS Ultra
BMW Z4 GT3
McLaren 12C GT3
Mercedes-Benz SLS AMG GT3
Ruf RGT-8 GT3

Bilerne BMW M3 GT og Ginetta G55 GT3 er valgt fra da de ikke er hurtige nok sammenlignet med de øvrige biler og Bentley Continental GT3 er valgt fra da den er for "over powered" ift. de øvrige biler.

Dette er læst fra en side der har kørt ret meget GT3 liga, så det føler jeg er gennemtestet...

Hvad siger folk til det ?

Jeg mener mortnDK vist nok kører en del i den Bentley ? - det er selvfølgelig lidt noget skidt at man ikke kan køre i sin foretrukne bil... men så hellere melde det ud nu, så man er forberedt....

Meld meget gerne ind hvis i føler alle biler skal være tilgængelige... ja meld bare ind med hvad i lige mener ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 6. sep 2015 21:38

BulletEyeDk skrev:Sidder og samler lidt information om hvordan vi bedst kommer igang med vores GT3 serie....

Jeg kan fra andre liga sider konstatere, at de kører med et GT3 felt bestående af følgende 6 biler:

Aston Martin V12 Vantage GT3
Audi R8 LMS Ultra
BMW Z4 GT3
McLaren 12C GT3
Mercedes-Benz SLS AMG GT3
Ruf RGT-8 GT3

Bilerne BMW M3 GT og Ginetta G55 GT3 er valgt fra da de ikke er hurtige nok sammenlignet med de øvrige biler og Bentley Continental GT3 er valgt fra da den er for "over powered" ift. de øvrige biler.

Dette er læst fra en side der har kørt ret meget GT3 liga, så det føler jeg er gennemtestet...

Hvad siger folk til det ?

Jeg mener mortnDK vist nok kører en del i den Bentley ? - det er selvfølgelig lidt noget skidt at man ikke kan køre i sin foretrukne bil... men så hellere melde det ud nu, så man er forberedt....


Meld meget gerne ind hvis i føler alle biler skal være tilgængelige... ja meld bare ind med hvad i lige mener ;)


Er ked af at Bentleyen ikke nødvendigvis er med men bare jeg ved det på forhånd. Men forstår ikke den skulle være overpowered. Her på Monza kører den 10-15 langsommere end Aston Martin og RUF på langsiderne
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 6. sep 2015 21:58

Jeg er som sådan også åben overfor, at vi bare siger, at alle de biler i GT3 klassen der er i spillet er tilgængelige, det var mest af alt for at gøre opmærksom på, at der åbenbart kan være en bagdel og en fordel med visse biler.

Det var ikke noget jeg havde tænkt på i forvejen, så det er helt nyt for mig...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 7. sep 2015 06:16

mortnDK skrev:Er ked af at Bentleyen ikke nødvendigvis er med men bare jeg ved det på forhånd. Men forstår ikke den skulle være overpowered. Her på Monza kører den 10-15 langsommere end Aston Martin og RUF på langsiderne


Bentley'en er bestemt overpowered!
Jeg laver 01:45:504 på Monza i RUF'en og det er altså en piv hurtig tid - men folk laver 01:44:068 i Bentley'en hvilket er 1,5 sek. hurtigere!

Overpowered i den grad:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 7. sep 2015 08:58

Benja190782 skrev:Bentley'en er bestemt overpowered!
Jeg laver 01:45:504 på Monza i RUF'en og det er altså en piv hurtig tid - men folk laver 01:44:068 i Bentley'en hvilket er 1,5 sek. hurtigere!


Ok, noteret...

Hvad er folks mening om dette ? - skal vi tage alle biler med (de er jo trods alt klassificeret i GT3 i selve spillet), eller skal vi undlade de 3 som jeg har nævnt for at udjævne eventuelle fordele/bagdele... ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf dalingo » 7. sep 2015 10:25

Ja den holder godt nok en god speed den Bentley. 278 km/t i flere sekunder på langsiden. det kan jeg i hvert fald ikke få McLaren til, selv med minimum downforce. Er der ikke også noget med at bentley'en skal tilkøbes til spillet?
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 47 gæster

cron