Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Chokofanten » 2. sep 2015 15:24

Jeg er desværre også nød, til at springe fra i aften.
Jeg har fået min fødselsgave idag.
Jeg havde håbet at den var kommet i sidste uge.
Kan i gætte hvad det er?
Det starter med T og slutter på X.
Jeg skal lige lege lidt med det i aften, da jeg skal til forældremøde her sidst på eftermiddagen.
Min løbetur bliver desværre også droppet.
Men jeg regner med at være klar til næste uge.
Chokofanten
Niveau 4
 
Indlæg: 414
By: Randers


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 15:25

Henrikdk skrev:må desværre springe over i dag - er blevet opereret i kæben i dag!


Helt i orden Henrik, god bedring ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 15:27

Chokofanten skrev:Jeg er desværre også nød, til at springe fra i aften.
Jeg har fået min fødselsgave idag.
Jeg havde håbet at den var kommet i sidste uge.
Kan i gætte hvad det er?
Det starter med T og slutter på X.
Jeg skal lige lege lidt med det i aften, da jeg skal til forældremøde her sidst på eftermiddagen.
Min løbetur bliver desværre også droppet.
Men jeg regner med at være klar til næste uge.


Helt i orden, spændende med din gave, hvis det er hvad jeg tror ;)

Jeg piller din tilmelding af løbet... skulle du kunne nå det, må du meget gerne deltage - det ville være den ultimative test, at hoppe direkte i et løb uden nogen form for træning med et nyt rat ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 2. sep 2015 16:51

Jeg bliver også nød til at springe over i aften - har mistet mit job i forgårs efter 11 år det samme sted.
Så jeg SKAL simpelthen have lavet mine ansøgninger klar til morgen.

Beklager gutter... :cry:
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 17:24

Det er godt nok surt med dit job... 11. år samme sted er nu alligevel en slat...

Helt i orden du springer fra, jeg piller dig af løbet...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 2. sep 2015 17:32

Ender med man får en plads på podiet i aften med de aflysninger.... Hehe
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 2. sep 2015 18:12

BulletEyeDk skrev:
Chokofanten skrev:Jeg er desværre også nød, til at springe fra i aften.
Jeg har fået min fødselsgave idag.
Jeg havde håbet at den var kommet i sidste uge.
Kan i gætte hvad det er?
Det starter med T og slutter på X.
Jeg skal lige lege lidt med det i aften, da jeg skal til forældremøde her sidst på eftermiddagen.
Min løbetur bliver desværre også droppet.
Men jeg regner med at være klar til næste uge.


Helt i orden, spændende med din gave, hvis det er hvad jeg tror ;)

Jeg piller din tilmelding af løbet... skulle du kunne nå det, må du meget gerne deltage - det ville være den ultimative test, at hoppe direkte i et løb uden nogen form for træning med et nyt rat ;)


Det gjorde jeg :)
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 18:38

Ja med "kun" 6 tilmeldte er man forholdsvist tæt på podiet selvom man er i den forkerte ende af feltet når løbet starter...

Men slet ikke andre der kunne have lyst til at give den gas i aften ??...

Jeg inviterer til party chat ca. 2055... og regner med at mortnDK igen er vores vært 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 2. sep 2015 19:23

BulletEyeDk skrev:Ja med "kun" 6 tilmeldte er man forholdsvist tæt på podiet selvom man er i den forkerte ende af feltet når løbet starter...

Men slet ikke andre der kunne have lyst til at give den gas i aften ??...

Jeg inviterer til party chat ca. 2055... og regner med at mortnDK igen er vores vært 8)

Yes jeg har fået ny router som faktisk kan udnytte min forbindelse
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 2. sep 2015 21:31

Tak for et rigtig fedt løb på Brno... for mit vedkommende et af de mest højspændte løb siden vi startede med at køre herinde... suverænt kørt helt fremme af DalingoDK og Benja190782 - i var i en klasse for jer selv i dag...

Vekslede desværre selv en 3.plads til 5.plads på de sidste 2-3 omgange... men hatten af for Tigerjax007 og mortnDK, de kørte bare lidt hurtigere på deres nedslidte dæk... :mrgreen:

Rigtig fedt at se, at pitstops rent faktisk virker... dog skal man stadig huske at varsle dem inden man kommer ind :shock:

2x tyre wear er kommet for at blive, det gav en helt anden dimension til løbet..

Opdatering af rangpoint og skill bliver formentlig nok først i morgen, skriver selvfølgelig når det er på plads
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 3. sep 2015 07:37

Næste løb bliver onsdag 09-09-2015 21:00 på Monza GP

Vi kører igen med 1x obligatorisk pit og max brændstof fra start er 40 liter - tirewear sat til 2x

Håber på godt fremmøde :wink:

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 3. sep 2015 09:14

BulletEyeDk skrev:Tak for et rigtig fedt løb på Brno... for mit vedkommende et af de mest højspændte løb siden vi startede med at køre herinde... suverænt kørt helt fremme af DalingoDK og Benja190782 - i var i en klasse for jer selv i dag...

Vekslede desværre selv en 3.plads til 5.plads på de sidste 2-3 omgange... men hatten af for Tigerjax007 og mortnDK, de kørte bare lidt hurtigere på deres nedslidte dæk... :mrgreen:

Rigtig fedt at se, at pitstops rent faktisk virker... dog skal man stadig huske at varsle dem inden man kommer ind :shock:

2x tyre wear er kommet for at blive, det gav en helt anden dimension til løbet..

Opdatering af rangpoint og skill bliver formentlig nok først i morgen, skriver selvfølgelig når det er på plads

Var godt nok TRÆLST!!! at jeg ikke fik benzin på i mit første pit stop. De 35 sekunder jeg var efter 3-5 pladsen på de sidste 10+ runder passer nogenlunde med det.
Men heldigvis var Fisher da så social at vælge at lege bagtrop med mig da jeg kom ud fra mit 2. pitstop.

Det var sgu et fedt løb igår. Og havde totalt grineren på, over Tiger og Bullets interne snak om den 3. plads.
Mere af den slags ræs... er så klar til næste uge !!
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf dalingo » 3. sep 2015 10:01

Enig det var fedt. Og god dyst jeg havde med Benja helt fremme. Det var tydeligt at jeg kørte hurtigst på nye dæk og han hurtigst på slidte. Eller måske det var forskellen på soft og medium dæk? Jeg kørte i hvert fald med soft i begge stints. I slutningen at løbet var venstre fordæk så slidt at det gav store rystelser i rattet når farten var over 200 (o:

Jeg løb for resten tør for benzin to sving efter målstregen!

jeg er enig i at tyre Wear og tvunget pitstop er FEDT!!!!!!!!!. Det betyder at man skal tænke over strategien. Dog kan jeg ikke helt se hvad ideen med maks fuel er. Jeg synes bare det begrænser de muligheder for forskellige strategier man har. For løbet i går gjorde det f.eks. at man ikke kunne vælge at køre at langt første stint med medium dæk og derefter et kort med soft.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 3. sep 2015 10:37

mht. max fuel, så har du måske ret i din pointe, sådan havde jeg ikke tænkt på det.

Vil det give mere strategi hvis vi fjerner det ? - grunden til at jeg har valgt forholdsvist lave max antal liter er at man så på den måde tvinger folk til at køre med uens benzinmængder og ikke bare tage et stop halvvejs...

Jeg er åben for forbedringer i alle retninger, så der er ikke noget som er mere låst end som så... 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 3. sep 2015 14:23

dalingo skrev:Enig det var fedt. Og god dyst jeg havde med Benja helt fremme. Det var tydeligt at jeg kørte hurtigst på nye dæk og han hurtigst på slidte. Eller måske det var forskellen på soft og medium dæk? Jeg kørte i hvert fald med soft i begge stints. I slutningen at løbet var venstre fordæk så slidt at det gav store rystelser i rattet når farten var over 200 (o:

Jeg løb for resten tør for benzin to sving efter målstregen!

jeg er enig i at tyre Wear og tvunget pitstop er FEDT!!!!!!!!!. Det betyder at man skal tænke over strategien. Dog kan jeg ikke helt se hvad ideen med maks fuel er. Jeg synes bare det begrænser de muligheder for forskellige strategier man har. For løbet i går gjorde det f.eks. at man ikke kunne vælge at køre at langt første stint med medium dæk og derefter et kort med soft.


Ja fed duel - vi var tit under et sekund fra hinanden. Jeg tror det der skete var at jeg bevist passede på mine dæk, hvilket resulterede i nogle lidt langsommere omgange i starten på friske dæk, men det blev hurtigt hentet ind, da dine dæk tydeligvis var slidte efter 10-11 omgange. Jeg overhalede dig så i pitten, og så startede det forfra med rolige omgange fra mig (du overhaler) og til sidst i løbet, altså 3-4 omgange før mål, lå jeg 0,258 sek. bag dig.

Men desværre spandt jeg ud da jeg bremsede hårdt for ikke at ramme dig i røven. =D>

Du kørte mig også af banen midt i løbet i sving 4, men tror det var min egen skyld da jeg kom ud af ideal linjen, og forsøgte at komme ind igen, hvor du så er på siden og "fishtailer" mig ud i gruset. :lol:

Uanset hvad et MEGA fedt løb!

EDIT: jeg har forresten fået nyt job idag - 3 dages arbejdsløs og så er vi videre! 8)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster

cron