Xboxlife forum

Project Cars Racing Liga ?

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Ville du deltage i en pCARS liga (Xbox one)

Ja meget gerne
32
86%
Ahh, det har ingen interesse
5
14%
 
Afgivne stemmer : 37

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Benja190782 » 30. aug 2015 18:51

Fischermand skrev:Har overvejet at deltage i ligaen,
Men hvor stor forskel er der på at kører med rat ogc Controller?


Jeg vil sige det sådan, at med de rigtige indstillinger på controlleren, så kan man faktisk være pænt hurtig, men på samme måde, kan man også med de rigtige indstillinger være rigtig hurtig med rat - og de fleste vil nok være hurtigere med rat. (Det er jeg blevet i hvert fald)

Men omvendt har jeg altid spillet Forza med controller og nemt kunne følge med dem, som sad med rat og pedaler - lige fra FM2 til FM5.

I Project CARS er jo dog cirka 1,5 sek. hurtigere med rat, men har heller ikke kørt meget med controller.

Jeg synes helt klart du skal forsøge at finde et godt setup til controller på nettet. Jeg har selv fundet et ret godt vil jeg mene.

Du skal i hvert fald være meget velkommen - jo flere jo bedre. Vi har folk på alle mulige forskellige niveauer i Liga'en, så ingen problem der.

Håber vi ses på asfalten! :)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BoblereN » 30. aug 2015 19:52

Benja190782 skrev:
Fischermand skrev:Har overvejet at deltage i ligaen,
Men hvor stor forskel er der på at kører med rat ogc Controller?


Jeg vil sige det sådan, at med de rigtige indstillinger på controlleren, så kan man faktisk være pænt hurtig, men på samme måde, kan man også med de rigtige indstillinger være rigtig hurtig med rat - og de fleste vil nok være hurtigere med rat. (Det er jeg blevet i hvert fald)

Men omvendt har jeg altid spillet Forza med controller og nemt kunne følge med dem, som sad med rat og pedaler - lige fra FM2 til FM5.

I Project CARS er jo dog cirka 1,5 sek. hurtigere med rat, men har heller ikke kørt meget med controller.

Jeg synes helt klart du skal forsøge at finde et godt setup til controller på nettet. Jeg har selv fundet et ret godt vil jeg mene.

Du skal i hvert fald være meget velkommen - jo flere jo bedre. Vi har folk på alle mulige forskellige niveauer i Liga'en, så ingen problem der.

Håber vi ses på asfalten! :)


De tider jeg har sat på brno i gt3 er med controller uden nogen setting udover default...
Så der kan helt sikkert hentes yderligere ved at lege med det :)
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 30. aug 2015 23:38

Jeg har i dag været igang med at lave lidt forberedelser til vores kommende GT3 løbs-serie, og i den forbindelse syntes jeg det mest rigtige er at vi alle får noget medbestemmelse i hvilke baner der skal køres...

Alle har derfor mulighed for at afgive point til 20 udvalgte baner (vær opmærksom på at der kun kan afgives stemmer EN gang, når du har afgivet dine point, kan det ikke gøres om, så overvej det grundigt !!)

I finder siden med jeres bane ønsker under "KØRER -> TRACK POLL"

Billede
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+2

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf Rasbred » 31. aug 2015 07:38

Haha har stemt :-D men det tog sku lidt tid at finde ud at få stemt på alle baner :mrgreen:
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2015 07:42

Ja, det tog også mig selv lidt tid... svært når man skal gøre det op på den måde :lol:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf dalingo » 31. aug 2015 07:52

Forslag til hjemmesiden: Det ville være smart hvis man via et link på løbssiden kunne gå direkte til practice tider for løbets bane-bil kombination.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2015 08:18

noteret, det var en god idé ;)

ved ikke om du er klar over det, men det er muligt at klikke på opdaterede tider på forsiden, den vil så liste tiden for den enkelte bil, dog ikke gruppen... det er lidt det du søger

Jeg ved godt det stadig ikke er optimalt, og vil når jeg får tiden få den til at vise gruppen istedet for, det er desværre bare ikke lige 5 minutters kodning ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf dalingo » 31. aug 2015 09:10

BulletEyeDk skrev:noteret, det var en god idé ;)

ved ikke om du er klar over det, men det er muligt at klikke på opdaterede tider på forsiden, den vil så liste tiden for den enkelte bil, dog ikke gruppen... det er lidt det du søger

Jeg ved godt det stadig ikke er optimalt, og vil når jeg får tiden få den til at vise gruppen istedet for, det er desværre bare ikke lige 5 minutters kodning ;)


Fint tak. Ja linket på forsiden er lidt der hen ad (o:

Jeg er selv udvikler (c# på Windows og Windows Phone) og ved hvor stop opgaven med at udvikle et sådant site er og kan udvikle sig til. Derfor stor respect for dit arbejde herfra!!!!! Håber du kan holde motivationen.
dalingo
Niveau 4
 
Indlæg: 411

+1

Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2015 09:13

ahh super..

ja den ene ting tager hurtigt den anden :)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 31. aug 2015 10:08

dalingo skrev:Forslag til hjemmesiden: Det ville være smart hvis man via et link på løbssiden kunne gå direkte til practice tider for løbets bane-bil kombination.


Den var jeg på vej ind og foreslå :P
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mortnDK » 31. aug 2015 10:09

BulletEyeDk skrev:Jeg ved godt det stadig ikke er optimalt, og vil når jeg får tiden få den til at vise gruppen istedet for, det er desværre bare ikke lige 5 minutters kodning ;)


Præcis :D Programmerer også C# og PHP :D
Billede
mortnDK
Niveau 4
 
Indlæg: 356
By: Frederikshavn


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf BulletEyeDk » 31. aug 2015 10:36

ha ha... hvad kan vi konkludere ud af det ? - ræs og programmering hænger åbenbart sammen... :mrgreen:

I andre der ikke programmerer, kom i gang :shock:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf mrnybroe » 31. aug 2015 10:50

BulletEyeDk skrev:ha ha... hvad kan vi konkludere ud af det ? - ræs og programmering hænger åbenbart sammen... :mrgreen:

I andre der ikke programmerer, kom i gang :shock:

Også programmør her - dog koder jeg noget C/AL.
Men ja - kode og ræs følges åbenbart ad...
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 31. aug 2015 16:32

Jeg skal kun dagligt høre på programmørerne fortælle om hvor besværlig en given ændring er. :wink:
lidt forståelse har jeg.. :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project Cars Racing Liga ?

Indlægaf ShumwayDK » 31. aug 2015 18:36

BulletEyeDk skrev:Alle har derfor mulighed for at afgive point til 20 udvalgte baner (vær opmærksom på at der kun kan afgives stemmer EN gang, når du har afgivet dine point, kan det ikke gøres om, så overvej det grundigt !!)


Et godt udvalg! Også selvom der mangler et par af mine favoritter :wink:
Skal lige i tænkeboks, inde jeg afgiver min stemme. :D Er der en deadline?
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron