Xboxlife forum

Project CARS 60fps 1080p??

Forum dedikeret til al snak vedr. pCARS, herunder bla. planlægning af løb osv.

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasbred » 4. jul 2015 21:06

nogen som ved noget om de gratis biler der skulle komme hver måned ?

den 7 maj kom første gratis bil. nemlig lykan hypersport...

nu skriver vi altså 4 juli.. og stadig ingen bil for juni eller juli.. jeg vil have flere biler og mange biler :( særligt når vi blev lovet en gratis bil pr mdr...

oveni det en elendig online oplevelse mod andre.. så fortryder jeg godt nok at jeg købte det digitalt :( nu kan jeg ikke få pengene tilbage for et spil som mildesttalt har skuffet en smule for meget til min egen mening :(
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf Rasbred » 4. jul 2015 21:17

nå fandt selv ret hurtig ud af det :D

Lykan hypersport er ÅBENBART gratis bilen for Juni... da de mener at maj var nok i sig selv at spillet udkom.

så næste bil kommer i slutning af juli.. også hver måned fremover sidst på måned..

Stephen Viljoen aka deres Game Director/Designer skriver følgende på deres forum den 30/06/2015

Hey guys, so, the idea is to release a free car every calendar month, with hopefully the only odd one out being the first one. Seeing that the game was released May, the first one covered up to the end of June. Next free car will be out by end of July, and so forth. The reason why we cannot give an exact date is because release of console content depends on approval from 1st parties. As soon as we do have a confirmed date then we will let you all know. Hope that helps to clarify!


og senere samme dag skrev et Member fra WMD dette som forklarer lidt nærmere

Toxic aka WMD Member

Your just greedy - in May when you installed the game you had loads of new cars.

Lykan covers June.

Etc etc


også noget helt andet :D

folk er i oprør på deres forum :D det vrimler hver dag med folk som bliver banned for at trashtalke admins og folk i teamet omkring Pcars. folk kræver penge tilbage for spillet som er så mangelfuldt og fuld af fejl.

deres Head of studio Ian Bell skrev til en bruger han ville betale ham dobbelt tilbage hvis han bare snart gad at smutte fra hans forum :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

man kunne fylde ekstrabladet og se&hør 2-3 gange med sladder og historier fra der forum :D det er klart mit nye yndlings forum at læse intriger og sladder på =D>

Pcars teamet skulle ALDRIG have været helt så åbne som de er :D det bider dem seriøst i røven at de skal hører på så mange idioter derinde :D :D
Billede
Rasbred
Niveau 6
 
Indlæg: 1435
By: Viborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jul 2015 10:07

Så er der nyt DLC, har ikke selv hentet dog skulle det være:

Ruapuna Track Pack with 5 different layouts, Audi R18, Audi R8 LMP900, Audi 90 IMSA GTO, free car #2 (Audi A1) and community liveries #2.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf ShumwayDK » 21. jul 2015 12:21

æv. Endnu en bane og endnu flere biler man slet ikke har tid nok til at få kørt på/i...... #firstworldproblems :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jul 2015 12:29

Ja det er sgu et luksus problem... selvom man har klokket en del timer i spillet er jeg i samme situation, har stadig en del biler og baner til gode endnu...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BoblereN » 21. jul 2015 16:53

Jeg kunne ikke lade være med at hente den, da jeg er dyb fan af Audi :) Og så skulle jeg simpelthen prøve at køre den nye r18... Kan dog slet ikke hamle op med tiderne i den gamle, men den er væsentlig nemmere at styre, næsten ingen overstyring... Men for faen der skal skiftes gear ud af de langsomme sving :o
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 21. jul 2015 18:02

Jeg skal også helt klart have købt, det bliver en dag hvor jeg har lidt mere tid... og hvor jeg efterfølgende kan få tingene lagt på pCARS siden også ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BoblereN » 21. jul 2015 22:15

Ja R18'eren er meget sjov.. Vi kørte lige nogle omgange på circuit de la sarthe bagefter i den nye R18'er... Det er altså sjovt at ligge i røven af hinanden om natten blæsende igennem porsche kurverne !
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf mrnybroe » 23. jul 2015 09:37

Hej alle,

Jeg leder lidt efter nyt spil til sen-sommeren, og synes godt om det som ProjectCars levere.
Men efter at have læst indslagene igennem herinde, så er jeg kommet lidt i tvivl.

Der mange der skriver der er fejl osv., samt problemer med online delen. Er det så galt at i vil fra råde dette spil?
Vil nok spille en del online også fordi jeg kan se, at der er en liga hvor i er en lille flok der køre sammen.
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BulletEyeDk » 23. jul 2015 10:21

Hvis du er ude efter et realistisk bil spil, hvor hver bil opfører sig på sin egen måde og en bilfysik der er spot on, så skal du helt klart købe...

Som du selv er inde på er der en del bugs i spillet, heldigvis arbejder SMS virkelig intenst på at forbedre spillet på disse punkter, og indtil videre er spillet patchet en 4-5 gange.

Online delen har vi kæmpet lidt med herinde, hvor vi med 8 mand på banen for ca. 1 måned siden oplevede disconnects og andre problemer... der er efterfølgende kommet en patch og her for et par dage siden testede vi igen, dog kun med 5 mand, men dette løb blev gennemført uden nævneværdige problemer og helt uden disconnects.

Jeg tror dog stadig der kan være problemer med 8+ online, men jeg er så også helt sikker på at dette nok skal komme på plads i fremtidige patches...

Efter min mening finder du pt. ikke et bedre bil spil til xboxen, hvis du er efter realisme.

Hvis du køber skal du endelig kigge forbi i liga tråden ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf ShumwayDK » 23. jul 2015 10:26

hej mrnybroe,

Helt klart nej! Jeg vil absolut ikke fraråde det. Tværtimod.
Så kort kan de siges :D

Det er rigtigt, at spillet har sine fejl, men modsat andre spil i samme genre, så arbejder denne udvilker hårdt på at rette de fejl der er.
På nuværende tidspunkt, vi jeg faktisk ikke sige der er fejl der er deciderede ødelæggende for oplevelsen. Bevares der er fejl hvor spillet måske ikke kan huske den opsætning du har lavet på en bil elle pitcrewet der sender dig ud på flade eller forkerte dæk, som nok er de 2 mest irriterende fejl (for mig), men der findes workarounds til dem og de fleste andre fejl der findes i spillet.

Jeg tror ikke jeg har stødt på en fejl, som udvikleren ikke har accepteret og arbejder på. Eller faktisk allerede har løst og ligger klar til næste patch.

Med hensyn til online, så står det vist ikke så godt til hvis du vil søge og finde et online spil. Det er vistnok noget bøvlet. Jeg kan ikke udtale mig så meget om det, da det ikke rigtigt er noget jeg har brugt tid på.

Men generelt virker det til, at stabiliteten i online delen er blevet forbedret i seneste patch.
Ovre i pCARS liga tråden vil du også kunne se, at vi faktisk gennemførte en online session forleden uden problemer. Om det var fordi vi ikke var så mange som sidst vi forsøgte, eller det er seneste patch, er lidt usikkert. Men ud fra hvad man kan læse på det officielle pCARS forum så kan alle mærke forbedringer selv med flere deltagere.

Så få det købt og og kom over i pCARS ligaen. Det er super sjovt :D
ShumwayDK
Niveau 5
 
Indlæg: 1093
By: København

+1

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf mrnybroe » 23. jul 2015 10:29

takker for responsen BulletEyeDk !

Jeg har tidligere spillet Forza, men manglede lidt dette "rigtige" racer spil hvor man køre på en "rigtig" bane :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BoblereN » 23. jul 2015 10:43

Jeg kan kun anbefale pcars.

Vedr. Online har jeg netop læst at sms netop nu er ved at teste en ny online lobby mode til xbox. Således at du kan se serverne og selv vælge hvilken du vil joine så det bliver ligesom på pc.

Og kom klart forbi ligaen. Flinke fyre allesammen!
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf BoblereN » 23. jul 2015 12:11

Og forresten! - Hvis du køber det, så kan du godt begynde at spare sammen til et rat med FFB, medminre du selvfølgelig allerede har et :) ! Ha ha.
BoblereN
Niveau 6
 
Indlæg: 1413
By: Silkeborg

+1

Re: Project CARS 60fps 1080p??

Indlægaf mrnybroe » 24. jul 2015 10:47

har siddet og luret lidt på twitch. Kan det passe at det tager lidt tid, at finde et online løb ?

Men tror at jeg vil starte ud med lidt "offline" løb.
Er der en bestemt biltype der bruges i ligaen - så jeg lige kan træne lidt i det, inden vi mødes :)
mrnybroe
Niveau 4
 
Indlæg: 439
By: vejle


ForegåendeNæste

Tilbage til pCARS Community

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron