Xboxlife forum

Opgaver

Forum for spiludvikling af Rustica Ludum.

Redaktør: XNA Crew

Re: Opgaver

Indlægaf pstudio » 8. nov 2012 14:13

Bruger du r14?
Jeg fandt denne youtube video, der viser den samme model i r12 og r13. Den viser det samme problem jeg oplever, når modellen importeres i Unity.

https://www.youtube.com/watch?v=uxqTeCcSeCc
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Opgaver

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2012 17:13

Nej jeg kører stadig på R13. :-)1
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Opgaver

Indlægaf pstudio » 8. nov 2012 22:37

Ja, jeg må indrømme jeg ikke ved hvad problemet er, ud over at det er relateret til Cinemas FBX exporter. Som videoen viser, så fejler exporteren i r12, mens den samme model virker fint når den eksporteres fra r13.

Bruger du IK til animation? har du prøvet at installere Unity, og importere en c4d-fil?
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Re: Opgaver

Indlægaf Lowlandet » 8. nov 2012 23:27

pstudio skrev:Ja, jeg må indrømme jeg ikke ved hvad problemet er, ud over at det er relateret til Cinemas FBX exporter. Som videoen viser, så fejler exporteren i r12, mens den samme model virker fint når den eksporteres fra r13.

Bruger du IK til animation? har du prøvet at installere Unity, og importere en c4d-fil?


Jeg bruger Cinema 4D's egne rigged modeller. Og jeg har prøvet at importere uden held, den ville ikke...
Billede
Lowlandet
Niveau 7
 
Indlæg: 4582
By: Downtown, Nykøbing Falster


Re: Opgaver

Indlægaf pstudio » 9. nov 2012 11:30

ok, hvordan går det med at eksportere til 3ds? Du kan også prøve at eksportere til COLLADA. Jeg er villig til at prøve alt, for at se om det vil virke.
pstudio
Niveau 3
 
Indlæg: 271


Foregående

Tilbage til Spiludvikling - Rustica Ludum

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst

cron