Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 14. okt 2017 10:35

Jeg siger ikke bronze bænk virker. Men spillede 4 kampe med bronze bænk og vandt 3 af dem. Den jeg tabte var på egen fejl i forsvaret. Alle kampe kunne mine spillere aflevere og afslutte og spillet føltes som det skulle. Jeg fortsætter lidt med den her metode tror jeg. Så ryger mit serie a hold til salg hvis det fortsætter.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 14. okt 2017 12:28

Jeg har bemærket det med målmanden. Jeg købte for længe siden Karnezis. Det er fint for mig. Det ene øjeblik vil han tage de vildeste skud, og det næste kigger han på en bold på vej i nettet lige ved siden af hans hovede, og først når den er over stregen, rækker han ud efter den. Har så set videoer af De ea der gør det samme, så jeg gider ike engang gå efter en top målmand.

Afleveringer er like så inkonsekvente som målmændene.
Det er som om EA er imod at de samme 2 spillere aflevere frem og tilbage 2-3 gange. Sikkert for at forhindre folk bare lader klokken løbe.
Mine spillere laver nogle gange nogle helt vanvittige afleveringer, og det er ligegylidgt hvad retning jeg vælger eller hvor meget jeg trykker på knappen. Let tryk vil det ene øjeblik gå til manden ved siden (som forventet). 2 minutter snere vil det samme lette tryk blive kanoneret fra Rojo i midterforsvaret, forbi 3-4 af mine folk på midten, op mod Welbeck, der står bag to mand. Jeg har helt droppet driven passes i år, og prøver at hole mine thru' passes til et minimum.

På midten kan jeg godt lide, at jeg kan sende en bold ud til Mkhitaryan, og han kan i sprint skifte retning så han kommer indenom den forsvarer, der er på vej ud mod ham, men det næste øjeblik kan Vardy lave en skud finte, gå forbi en forsvarer, der så alligevel på magisk vis, når at vende sig og komme tilbage og blokere skuddet.


Cena skrev:Jeg tror på det er connection der gør det her.

Jeg har godt bemærket at i nogle kampe hakker spillet en smule, hvilket ikke giver mening i SB.

Jeg prøver sgu' lige den bronze bænk ting. det giver lidt mening fordi jeg selv vinder over 85+ ratede hold, men taber til 79 ratede hold med mit 81R hold. Måske hvis jeg dropper min overall rating, vil spillet forsøge at udligner mindre mod de ringere modstandere
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 14. okt 2017 13:44

Det var lige godt catans.
Købte 8 spillere med en rating omkring 46-48 og smed dem på bænken. Mit BPL hold faldt til 77R, og de to hold jeg spillede mod i SB vare begge 81R. Jeg vandt begge kampe, og det føltes meget lettere end weekendens andre kampe.

Jeg kører lidt videre med min bronze bænk
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 14. okt 2017 14:38

IkkNico skrev:Det var lige godt catans.
Købte 8 spillere med en rating omkring 46-48 og smed dem på bænken. Mit BPL hold faldt til 77R, og de to hold jeg spillede mod i SB vare begge 81R. Jeg vandt begge kampe, og det føltes meget lettere end weekendens andre kampe.

Jeg kører lidt videre med min bronze bænk


Præcis samme oplevelse jeg havde. Min rating gik fra 84 til 80. Og pludselig kunne mine spillere og det hele og kunne også score på halve chancer. Prøver igen i aften. Virker det stadig sælger jeg mit serie a holdet og køre bronze fremadrettet.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 14. okt 2017 15:03

Det føles stadig som om jeg får mere tid og plads, men scoringer er stadig svært.
Tabte lige 0-1 med 14 skud på mål.
Griner stadig lidt over den anden dag, da en Bronze RB på mål, tog alle skud fra Welbeck, Vardy og Sigurdsson
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 14. okt 2017 19:25

3 sejre her til aften. Den sidste kamp tabte jeg 5-2 og det var simpelthen fordi jeg var ELENDIG i forsvaret. Men spillerne løber for hinanden nu, jeg kan aflevere mellem 2 spillere, jeg kan afslutte og det. Jeg kan virkelig mærke om det er Kroos eller IF Wass der har bolden. Det kører fuldstændig som det skal.

Så jeg forsætter sådan her. Har solgt mit Serie A hold og kører nu udelukkende med La Liga :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 14. okt 2017 20:23

6 kampe og 6 nederlag til mig. Et par enkelte efter straffespark.
AI'en scorer indenfor de første 15 min, og derefter kager mine spillere rundt. Ingen løber for hinanden, hver anden aflevering rammer ikke en medspiller (har full assist på), og hver 10. aflevering ignoreres.
I min sidste kamp prøver jeg at stikke en bold frem til Vardy, og selv med ikon over sit hovede, kan jeg ikke styre ham hen til bolden, Han løber rent faktisk væk fra den :shock:

De mål jeg får føles slet ikke som om det er mig, der bestemmer, men mere som om spillet kigger på min 20+ skud, og beslutter at jeg skal have et mål, fordi statistisk set burde jeg have scoret,
Det virker som om spillet prøver at skabe en kunstig stemning af spænding, men man bliver bare sur, fordi man føler sig snydt. Måske det er derfor low-chem hold spiller som fodbold guder.

Min seneste lodtrækning med mit 77 ratede hold er i øvrigt super.
Jeg har fået 85R, 82R, 84R og 87R
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 14. okt 2017 20:59

IkkNico skrev:6 kampe og 6 nederlag til mig. Et par enkelte efter straffespark.
AI'en scorer indenfor de første 15 min, og derefter kager mine spillere rundt. Ingen løber for hinanden, hver anden aflevering rammer ikke en medspiller (har full assist på), og hver 10. aflevering ignoreres.
I min sidste kamp prøver jeg at stikke en bold frem til Vardy, og selv med ikon over sit hovede, kan jeg ikke styre ham hen til bolden, Han løber rent faktisk væk fra den :shock:

De mål jeg får føles slet ikke som om det er mig, der bestemmer, men mere som om spillet kigger på min 20+ skud, og beslutter at jeg skal have et mål, fordi statistisk set burde jeg have scoret,
Det virker som om spillet prøver at skabe en kunstig stemning af spænding, men man bliver bare sur, fordi man føler sig snydt. Måske det er derfor low-chem hold spiller som fodbold guder.

Min seneste lodtrækning med mit 77 ratede hold er i øvrigt super.
Jeg har fået 85R, 82R, 84R og 87R


Når man har de der håbløse kampe, så har man bare lyst til at sælge spillet :evil:

Jeg har ikke haft nogle af dem efter jeg har bronze bænket. Så det fortsætter jeg med indtil det vender. Så må jeg prøve en ny strategi :lol: Ligger i Elite 2 og har omkring 10.000 ned lige nu. Får ikke spillet så meget i morgen, men satser stærkt på at slutte i Elite 2 som det ser ud lige nu. Har lidt over 1 mio coins og godt 500k i TP når det en gang sælger. Overvejer om jeg snart skal begynde at kigge på nogle ICONS. Har en plan om at købe Laudrup og smide på CAM, men vi er stadig tidligt i spillet og det kører lige nu. Så tror jeg investere i en masse IF'er og ser på hvad jeg har lyst til om en uges tid :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 14. okt 2017 21:48

:lol: Lige for at slutte af med et brag, så tog jeg det 87 ratede hold på WC, bare for at få lov at rage over snyderi.
Vinder så 5-0. Alle løb for hinanden, alle afleveringer sad i skabet, og forsvaret sopillede som en drøm.
Med folk som Ronaldo, Bale og Aguero på holdet, fik de fik 3 skud sendt afsted, ingen indenfor rammen

Det her spil giver slet ingen mening :lol:
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 15. okt 2017 21:31

Nogen der ved hvorfor WL er forlænget?
Så kan jeg måske nå 40 kampe denne weekend.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 15. okt 2017 21:51

the 007 baker skrev:Nogen der ved hvorfor WL er forlænget?
Så kan jeg måske nå 40 kampe denne weekend.


Folk snød med custom tactics som gjorde modstanderne blev disconnected.

Jeg er 30 kampe inde og kan lige nå de 10 i morgen. Så udskydelsen passer mig fint.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 15. okt 2017 21:56

Super, sidder og spiller de sidste kampe for at nå Elite 1 i SB, bliver disconnected og får et 0-3 nederlag. Offline mode mig i røven. Blev naturligvis ikke smidt af nettet eller XBL, det var bare deres lort der fejlede. Far er ikke skuffet, far er vred.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 16. okt 2017 14:11

Så fik jeg lige en communication ban på xbox live :lol:

Billede

Jeg spillede WL og kampen skulle i forlænget spilletid hvor min modstander så scorer lige med det samme og bruger så begge halvlege af den forlængede spilletid til at spille bolden rundt og shielde bolden ved hjørneflaget.
Det gjorde at jeg mistede besindelsen og skrev, "Cunt" til ham.
Så ingen deltagelse i party eller skrive beskeder på xbox'en indtil i morgen. Det her spil altså :lol: :lol: :oops:
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 16. okt 2017 14:23

the 007 baker skrev:Jeg spillede WL og kampen skulle i forlænget spilletid hvor min modstander så scorer lige med det samme og bruger så begge halvlege af den forlængede spilletid til at spille bolden rundt og shielde bolden ved hjørneflaget.

Havde jeg været på Live team'et, havde jeg tilladt sådan en besked, for det er fa'me kun små møgfisser, der gør sådan noget.
Selvfølgelig sørgeligt at det overhovedet kan lade sig gøre, men tror det vil være svært at kode sig ud af
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 16. okt 2017 14:33

IkkNico skrev:
the 007 baker skrev:Jeg spillede WL og kampen skulle i forlænget spilletid hvor min modstander så scorer lige med det samme og bruger så begge halvlege af den forlængede spilletid til at spille bolden rundt og shielde bolden ved hjørneflaget.

Havde jeg været på Live team'et, havde jeg tilladt sådan en besked, for det er fa'me kun små møgfisser, der gør sådan noget.
Selvfølgelig sørgeligt at det overhovedet kan lade sig gøre, men tror det vil være svært at kode sig ud af


Selvfølgelig skal jeg tale ordentligt men fuck jeg kan mærke at sådan en "opførelse" pisser mig af!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster