Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 4. okt 2017 14:57

Cena skrev:Ind i mellem fatter jeg ikke squad battles :lol: Alle kampe på legendarisk.
76 rated - 3-0 sejr
79 rated - 0-6 nederlag
81 rated - 3-1 sejr
83 rated - 5-0 sejr

Det ligner næsten mine kampe fra i går.
Jeg tabte 0-6 til et Legendary hold med 100 chem og 86 rating, hvilket jeg på ingen måde kan klage over, men at ryge ned med 1-4 til et 78 ratedd hold med 67 chem virker godt nok underligt.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 4. okt 2017 19:53

Cena skrev:Så nu holder jeg mig til legendarisk og tager de sejr jeg kan få. Er Elite 2 nu :)

Jeg er Gold 3. Var Gold 2 i går, og faldt så lidt i løbet af dagem. 4 nederlag senere er jeg så ikke engang oppe på Gold 2.

Mærkelig aften.
Startede med at tabe 1-4 til et 79 rated hold med en chem på 64. De spillede som en drøm, mens mine spillere løb i havregrød og ikke kunne ramme hinanden. Der var nogle underlige hak undervejs, ligesom når man spiller online.

Så gik jeg i kødet på aftenens, på papiret, sværeste modstander. Et 85 rated hold med 100 chem. Neymar, Maradona (icon), Messi og Chiellini. Den tabte jeg 3-4 (forventet nederlag).

Derefter de to modstandere på mit niveau. Begge hold rated 79 med chem 100, mod mit rated 81 med 100 chem. I begge kampe kunne mine spilere ikke ramme hinanden. Jeg måtte optage et par klip for at checke om jeg havde peget på den forkerte spiller, men nej, afleveringer på 2 meter blev sendt tværs over banen, elle rhen til en modstander. Vildt underligt.

Jeg har det egentlig fint med at AI'en snyder ved at få højere stats, så fx. Khedira med sin 64 pace kan indhente min Welbeck med 84 pace. AI'en kn jo ikke tilpasse sig pludselige skift i min spillestil eller taktik, men jeg føler mig snydt når mit holds chem kunstigt sænkes, så selv nemme afleveringer ikke rammer eller skud går på stolpen.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 5. okt 2017 07:22

Elsker når de store stream navne oplever de samme "udfordringer" som os andre, fx. den med at afleveringer ikke altid sendes derhen hvor man sigter i SB

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/ ... he_ball_3/
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 5. okt 2017 08:19

Jeg oplever det også i nogle kampe - i dag var alle kampe dog normale. Det var dog en blandet landhandel.

Det første hold var et 81 hold som jeg slog 1-0. 2. kamp var et 82 hold hvor jeg tabte 1-0 på et drop af Handandovic. Havde dog ikke tabt kampen hvis jeg selv havde været lidt mere skarp. 3. kamp tabte jeg 5-1 til et 82 hold, men det var dog min egen skyld. Lavede 2 fejl så jeg kom bagud 2-0, og da jeg så gik offensivt for at prøve at hente, sejlede mit forsvar totalt. 4. kamp vandt jeg 3-2 over et 84 hold.

Min kammerat oplever de samme ting i SB som vi gør. Han spiller generelt bedre end mig og i går tabte han 5-1 til et 79 rated hold. Hver gang de skød på mål scorede de. Mens de gode hold sjælendt er det store problem.
Jeg ved sku ikke hvad det er med SB. Men jeg har besluttet bare at spille på legendarisk hver gang og så tager de sejre jeg nu kan få. I øjeblikket ligger jeg i Elite 2 hvilket jeg er ganske fint tilfreds med.

Får nok ikke spillet så mange kampe i weekenden, men mon ikke jeg kan ende et eller andet sted i guld - hvilket for mig er helt fint. Det er ganske fine præmier :)

Har efterhånden fået tradet mig frem til 750k + jeg har OTW Salah jeg kan sælge på et tidspunkt og så har jeg IF Valbuena også. Mit nuværende hold er omkring 100K værd tror jeg. Så indenfor en overskuelig fremtid tror jeg at jeg vil prøve at kigge på et ICON. Har overvejet at prøve den billige Inzaghi til mit serie a hold - mest fordi han er et af mine barndomsidoler :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2017 08:59

Som der er nævnt tidligere i denne tråd, oplever jeg også at det faktisk kan være sværere at spille SB på professionel end legendarisk. Jeg spillede 4 SB kampe i går, 2 på legendarisk, 1 på verdensklasse og en på professionel. Hvor jeg vandt forholdsvis nemt i 3 af kampene (legendarisk/verdensklasse) så scorede jeg det afgørende mål i 2 halvleg af den forlængede spilletid hvor modstanderen var på professionel. På professionel havde AI'en måske 5 skud på mål hvor den scorede på 4.

Det bliver spændende at se hvordan gameplayet er i WL i morgen!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 5. okt 2017 09:43

the 007 baker skrev:Som der er nævnt tidligere i denne tråd, oplever jeg også at det faktisk kan være sværere at spille SB på professionel end legendarisk. Jeg spillede 4 SB kampe i går, 2 på legendarisk, 1 på verdensklasse og en på professionel. Hvor jeg vandt forholdsvis nemt i 3 af kampene (legendarisk/verdensklasse) så scorede jeg det afgørende mål i 2 halvleg af den forlængede spilletid hvor modstanderen var på professionel. På professionel havde AI'en måske 5 skud på mål hvor den scorede på 4.

Det bliver spændende at se hvordan gameplayet er i WL i morgen!


Nogle af de sværeste kampe jeg har haft i Squad Battles har været på professionel. Jeg oplever også som du siger at 76-78 ratede spillere scorer på ALLE chancer de har. Og hver gang jeg har bolden står der 1-2 mand i ryggen af mig og laver overlagt mord på min spiller som dommeren ignorerer. Samtidig er deres afleveringer absurd præcise i forhold til på legendarisk hvor de ofte laver fejl og smider den ud over sidelinien.

Jeg har ikke tid til at spille WL, så spiller ind i mellem en online kamp i divisions, men hvis WL minder bare lidt om det, så er det for stressende for mig :lol: Det er REN indianerbold med lange stikninger konstant, eller ping pong pass og zigzag løb. Det magter jeg simpelthen ikke i så mange kampe som det kræver i WL :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 5. okt 2017 09:53

Cena skrev:Jeg ved sku ikke hvad det er med SB. Men jeg har besluttet bare at spille på legendarisk hver gang og så tager de sejre jeg nu kan få.

Det samme her.
Jeg skal så lige forbedre mig, så jeg kan vinde lidt oftere.

Nepenthez har faktisk en interessant video. Fokus er godt nok på at få den maksimale bonus, men hans info omkring AIe'ns spillestil, hvilke finter der virker og at man skal holde lidt mere i bolden giver fin mening for mig.
Jeg har det nemlig med at rushe for hurtigt frem, og ikke genbruge finter, jeg ved virker (lige præcis drag back og skud-finte stop er de eneste jeg kan)

https://www.youtube.com/watch?v=nj_lhPbamvw&t=303s
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 5. okt 2017 12:19

Hæ, 2 dage uden en eneste sejr i SB :)

Startede med at tabe 1-3 til et 84 rated hold med 76 chem. Det ser virkelig ikke ud til at AI'en er påvirket af chem i SB.

Derefter 0-2 til et 82 rated hold m 100 chem. Fair nok.
Tænkte det kunne være sjovt at vinde en enkelt kamp, så næste hold skruede jeg ned fra Leg til Pro. 15 skud senere, hvoraf 10 var indenfor rammen, er mit nyindkøb Vardy skadet., og jeg har tabt 0.4 til endnu et 82 rated og 100 chem hold.

Sluttede af med at gå legendary (igen) mod et 85 rated 100 chem hold, og taber så 0-1.
Nogle gang giver det her spil slet ingen mening.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 5. okt 2017 17:16

Egemar07 skrev:Kan anbefale crespo, har både 85 og 87 versionen, 87 er et absolut bæst :)


:shock: :shock: :shock: :shock:
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 5. okt 2017 17:20

KATASTROFE!

Efter den nyeste Update kan man nu se hvilken spiller din modstander kontrollere, når du selv har bolden. Det ødelægger jo fuldstændig spillet! Min modstander kunne se hvilken spiller jeg har aktiv, når han havde målspark, indkast og lign. Ingen overraskelsemomenter tilbage, alt er gennemsigtig.

Hvis dette ikke ændres tilbage er jeg helt done med FIFA!
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 6. okt 2017 05:16

citysleeps skrev:KATASTROFE!

Efter den nyeste Update kan man nu se hvilken spiller din modstander kontrollere, når du selv har bolden. Det ødelægger jo fuldstændig spillet! Min modstander kunne se hvilken spiller jeg har aktiv, når han havde målspark, indkast og lign. Ingen overraskelsemomenter tilbage, alt er gennemsigtig.

Hvis dette ikke ændres tilbage er jeg helt done med FIFA!


Har de ikke altid kunne se det hvis de kiggede nede på navnene i bunden af skærmen? Men det er selvfølgelig mere tydeligt nu, når det er midt på skærmen.

Jeg syntes også det er noget mærkeligt noget at indføre, men for mig er det ikke gamebreaking.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 6. okt 2017 10:18

Cena skrev:
citysleeps skrev:KATASTROFE!

Efter den nyeste Update kan man nu se hvilken spiller din modstander kontrollere, når du selv har bolden. Det ødelægger jo fuldstændig spillet! Min modstander kunne se hvilken spiller jeg har aktiv, når han havde målspark, indkast og lign. Ingen overraskelsemomenter tilbage, alt er gennemsigtig.

Hvis dette ikke ændres tilbage er jeg helt done med FIFA!


Har de ikke altid kunne se det hvis de kiggede nede på navnene i bunden af skærmen? Men det er selvfølgelig mere tydeligt nu, når det er midt på skærmen.

Jeg syntes også det er noget mærkeligt noget at indføre, men for mig er det ikke gamebreaking.


Jeg synes det er ganske gamebreaking, når jeg nu præcis ved hvilken vej jeg skal sende en aflevering for at undgå min modstander. I en kamp var jeg 1 mod 2 på hans bane, og efter som jeg kunne se hvilken spiller han havde aktiv, så vidste jeg også hvilken vej jeg skulle dreje for at komme forbi. Og før han havde nået at skifte spiller havde jeg et frit skud på mål.

Det er nu blevet sindsygt nemmere at angribe. Og sindsygt sværere at forsvarer. Det er for åndssvagt imo.

* Og jo, man har kunne se modstanderens spiller på navnet nede i bunden, men der er gameplayet alt for hurtigt til at du kan drage nytte af det.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 6. okt 2017 10:20

Egemar07 skrev:Har Købt Mbappe OTW for 650 k, kan ikke helt finde ud af om det er et godt køb og om han bliver pengene værd :roll:


Jeg gav lidt under 550k for min. Han har været oppe og svinge ved omkring 750k for nogen dage siden. Jeg tror han kan blive en rigtig fin investering når hans IF's først begynder at komme.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 6. okt 2017 15:36

Shit hvor er daily objectivws dog spild af tid.
Brug Fitness på en enkelt spiler -> 350 coins. Jeg har allerede over 70K på kontoen, og en transfer list med 20+ items.
Køb en spiller for mindst 2000 coins (Buy it now) -> All injuries healing +2 ... Jo, den er god nok. Jeg købte en spiller for 2K og fik en healing all injuries som belønning (som jeg kan sælge for 900 på en god dag)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 6. okt 2017 21:44

Havde en OK dag med Pro og Legendary i SB, så tænkte jeg lige skulle prøve WC.
Dum ide

https://streamable.com/9bwrn
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster