Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 6. dec 2017 23:28

the 007 baker skrev:Tak, det går den rigtige vej nu :D

Er du sikker på at du ikke lige skal give det et forsøg mere ?

Måske efter jul. Jeg kan bare efterhånden ikke genkende de elementer der gjorde FIFA og FUT sjovt for 5-6-7 år siden..
Billede
I never regretted the games I got - only the ones I didn't.
CaptainKicker
Moderator

By: Silkeborg

Indlægaf pongolle » 7. dec 2017 11:10

Billede

Skiftet formation og hold, prøver Serie A..

De lider dog af mangel på RW'er i Serie A

Kvalificeret til weekend ligaen, har dog kun tid imorgen, så må prøve at høvle nogle kampe igennem, og sikkert miste modet på FIFA igen :D
pongolle
Niveau 6

By: Århus

Indlægaf Cena » 7. dec 2017 13:47

pongolle skrev:Skiftet formation og hold, prøver Serie A..

De lider dog af mangel på RW'er i Serie A

Kvalificeret til weekend ligaen, har dog kun tid imorgen, så må prøve at høvle nogle kampe igennem, og sikkert miste modet på FIFA igen :D

Berardi er den bedste RW jeg har prøvet i Serie A. Men det siger ikke så meget, for som du siger er udvalgtet lidt begrænset.

Følger du med på det officielle forum? Jeg holder mig fra WL denne uge. Der er ny disconnect glitch ude og det bliver et KÆMPE problem denne weekend, fordi diverse youtubere har delt metoden på youtube, twitter mm. for at få EA til at gøre noget ved problemet :)
Billede
Cena
Niveau 7

By: You can't see me!

Indlægaf Egemar07 » 14. dec 2017 12:40

Efterhånden ved at være godt tilfreds med mit hold. Ærger mig dog stadig over jeg solgte Valencia totw på et tidspunkt hvor han lå i ca 250.000.. nu koster han nærmest en halv million og jeg vil gerne have ham igen :D

Billede
Egemar07
Niveau 2

Indlægaf Cena » 14. dec 2017 20:09

Billede

Har byttet lidt rundt på holdet. Solgte Crespo og købte TOTGS Ben Yedder. Ham kan jeg virkelig anbefale. 80 IGS mere end Crespo. Dribler og afleverer bedre og 5* WF.

Købte Gullit i dag og ham er jeg meget imponeret over. Et rent monster rent fysisk og skyder godt. Regner med at købe 88 Maldini og smide ham på CB ved siden af Benatia. Og så er jeg også en fattig mand.

Har ikke spillet WL et par uger, men strøg i gennem med 2 rage quits og 2 forholdsvis nemme sejre. Jeg får kun tid til et par kampe i weekenden, men det var mest for at se om jeg var faldet af på den :)
Billede
Cena
Niveau 7

By: You can't see me!

Indlægaf the 007 baker » 15. dec 2017 21:10

Bedste start på WL og flest sejre (7) i træk :D

Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4

By: Roskilde

Foregående

Tilbage til Sport