Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 26. okt 2017 13:20

Så har jeg for første gang prøvet at kvalificere mig til WL. Klarede det i 3. forsøg. Det var ikke så svært som jeg havde frygtet. Tabte 2 gange i semi. Én gang på en opspilsfejl der var min egen skyld og én gang på en fejl jeg ikke kunne gøre noget ved.

Det her er mit nuværende hold! Kluivert er beast!
Billede
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 28. okt 2017 17:25

@Cena Hvordan går det så i WL?
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 29. okt 2017 07:42

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 29. okt 2017 15:17

Er det lykkes nogen at rykke videre fra div 6 endnu?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 29. okt 2017 17:07

citysleeps skrev:Er det lykkes nogen at rykke videre fra div 6 endnu?



Ja, jeg spiller i 2.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 29. okt 2017 17:10

the 007 baker skrev:@Cena Hvordan går det så i WL?


Jeg sluttede 19-21, hvilket jeg er fint tilfreds med i første forsøg. Tabte mange i overtid. Flere af dem på dumme fejl.
Startede 0-3 da jeg lige skulle “lære” hvordan folk spiller WL.

Var 14-14 da jeg startede i morges. Fik 2 wins og så klumpede sovsen ellers for fuld skrue. Først i 2. sidste kamp kom jeg på 18 wins. Sluttede de sidste kampe med 4-0 og 6-1 sejr. Fin afslutning på en ellers virkelig dårlig dag :D
Hvordan er det gået jer andre?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf the 007 baker » 29. okt 2017 17:57

Jeg havde den bedste start på WL med 7/10 men i dag gik alt galt og lod mine frustrationer løbe af med mig. Skiftede formation og spillere fra kamp til kamp. Jeg nåede heldigvis 18 sejre og guld 3 på monthly. Så det er jeg tilfreds med. Hvis jeg bare kunne lære at holde hovedet koldt og hvordan man forsvare ordentligt...
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 29. okt 2017 18:18

the 007 baker skrev:Jeg havde den bedste start på WL med 7/10 men i dag gik alt galt og lod mine frustrationer løbe af med mig. Skiftede formation og spillere fra kamp til kamp. Jeg nåede heldigvis 18 sejre og guld 3 på monthly. Så det er jeg tilfreds med. Hvis jeg bare kunne lære at holde hovedet koldt og hvordan man forsvare ordentligt...


Det var faktisk først til sidst da chancen for at misse 18 sejre kom tæt på at jeg næsten mistede hovedet. Ellers har det gået fint. Men jeg kan godt mærke det med at spille så mange kampe koncentreret er svært!
Mit angreb gik lidt kold til sidst men ellers har de været super! Men courtois har fandme skuffet. Han er ikke 80+ værd. Havde Mignolet på mål de sidste 5 og han gjorde det lige så godt.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 29. okt 2017 18:33

Jeg tror jeg har mødt 5-7 hold med icons. Og måske mødt 5-6 hold der var bedre end mit eget.

Hvordan bliver det besluttet hvem man møder? Er det ud fra hvilken rang man ligger i eller?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 30. okt 2017 09:33

Jeg har i et par uger siddet fast i Div 6 pga kampe som denne:

Billede

Billede

Der er ingen tvivl om at jeg er på EAs sorte liste hvad angår scripting, men det er godt nok træls at min eneste mulighed efterhånden er, at oprette en fake xbox live konto før jeg kan spille "normale" kampe igen. Det er i hvert fald slående, at 4 ud af 5 modstandere er 2017 hold..

No fun.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 30. okt 2017 10:21

Egemar07 skrev:
Cena skrev:Jeg tror jeg har mødt 5-7 hold med icons. Og måske mødt 5-6 hold der var bedre end mit eget.

Hvordan bliver det besluttet hvem man møder? Er det ud fra hvilken rang man ligger i eller?

Hvad angår matchmaking, så møder man nogenlunde nogen i samme rank som dig.. Men ikke altid det føles sådan :shock:


En stor del af mine kampe var faktisk ret lige. Men de første 5 kampe tabte jeg 3 i træk, vandt 1 og tabte 1. Men det var nærmest også lige efter WL var startet, så der var folk ikke i rank. Det er måske en god idé at vente bare lidt med at starte, så de gode har fået højere rank.

@citysleeps
De der kampe har jeg desværre også masser af :P Pisse irriterende!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 30. okt 2017 12:33

Isco og Courtois var ugens skuffelser, så de er blevet skiftet ud:
Billede

Bergkamps kort burde være den perfekte CAM for mig, da han har stats til både at være CAM og ST. Så tror han er den perfekte løsning.

Mignolet er en midlertidigt løsning indtil jeg finder på noget andet. Glæder mig til at prøve Bergkamp :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Elgar » 30. okt 2017 17:50

Fint hold, selvom jeg allerede kan mærke opkasten liste sig stille og roligt op i halsen, ved den blotte tilstedeværelse af den pishårede hævner, Bakayoko. Er måske lidt traumatiseret.

Kroos kan være så sjov at spille med, men nogle gange bliver man bare stærkt opmærksom på, at han ikke er meget hurtigere end en pensionist på krykker. Har ham også på mit hold.
Ich habe fertig.
Elgar
Niveau 4
 
Indlæg: 313


Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 31. okt 2017 08:26

Kvalificeret til weekendligaen i første forsøg med henholdsvis 5-4, 5-0, 5-4 og 5-4, det er stabilitet :P
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 31. okt 2017 08:41

Elgar skrev:Fint hold, selvom jeg allerede kan mærke opkasten liste sig stille og roligt op i halsen, ved den blotte tilstedeværelse af den pishårede hævner, Bakayoko. Er måske lidt traumatiseret.

Kroos kan være så sjov at spille med, men nogle gange bliver man bare stærkt opmærksom på, at han ikke er meget hurtigere end en pensionist på krykker. Har ham også på mit hold.


Jeg har det på fuldstændig samme måde selv med Bakayoko :roll: Men har prøvet utallige på den plads incl. Matic, Rijkaard og N'Zonzi og de er bare milevidt fra Bakayoko.

Synes faktisk ikke Kroos er langsom med Engine på. Det er slet ikke noget jeg tænker over :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster

cron