Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 29. sep 2017 09:38

Jeg er 8-5-5 i online indtil videre. Jeg har selv et 84 hold men har allerede mødt nogle 86-87 hold.
Man kan godt mærke divisionerne ikke har sat sig endnu og folk er på vej op. Men sådan er det når man starter online season tidligt. Så må man æde nederlag mod gode spillere på vej op i divisionerne :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf BHFanatic » 29. sep 2017 15:57

Hvis man deler en icon edition med en, så er det kun ham der har købt spillet som få de in game bonus som pakker osv.Mærkeligt har fået de 8 speciele trøjer men ingen pakker,de 2 ronaldoer eller låne spillere.Fuck EA.
Xbox 360 Slim 250GB|Xbox One 500GB + 4TB HDD|Xbox One Elite 1TB
BHFanatic
Niveau 4
 
Indlæg: 552
By: Næstved


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 29. sep 2017 17:53

BHFanatic skrev:Hvis man deler en icon edition med en, så er det kun ham der har købt spillet som få de in game bonus som pakker osv.Mærkeligt har fået de 8 speciele trøjer men ingen pakker,de 2 ronaldoer eller låne spillere.Fuck EA.


Det er da KUN fair nok. Ellers kunne man bare lave 3 accounts på sin konsol og vælge at bruge den account man får de bedste items på :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 29. sep 2017 17:54

Hold. Nu. Kæft! ... Hvor er jeg godt underholdt i år.

Jeg ved ikke hvad det er EA har gjort, men min spillestil belønnes i år. Jeg kan ikke drible, og jeg glemmer alt for tit at skyde udefra, men driven pass virker når det skal, og vigtigst af alt mine guld spillere bruger ikke 20 minutter på at få en simpel (ikke-driven) aflevering under kontrol. I tilgift løber de rigtig godt for hinanden, så mit passing spil (ikke tiki-taka) virker.

Bevares, jeg har ikke spillet online endnu, men med Daily Objectives, squad battles (TAK!) og The Journey i baghånden, så bliver det nok heller ikke nødvendigt de første par dage.

Eneste fejl er at menu musikken spiller i halvlegen men ikke i hovedmenuen (har skruet helt ned), og af uransagelige årsager vil 'Buy a Player Fitness Item' ikke trigge for mig under DO. Småting
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf famulor » 29. sep 2017 18:30

IkkNico skrev:Hold. Nu. Kæft! ... Hvor er jeg godt underholdt i år.

Jeg ved ikke hvad det er EA har gjort, men min spillestil belønnes i år. Jeg kan ikke drible, og jeg glemmer alt for tit at skyde udefra, men driven pass virker når det skal, og vigtigst af alt mine guld spillere bruger ikke 20 minutter på at få en simpel (ikke-driven) aflevering under kontrol. I tilgift løber de rigtig godt for hinanden, så mit passing spil (ikke tiki-taka) virker.

Bevares, jeg har ikke spillet online endnu, men med Daily Objectives, squad battles (TAK!) og The Journey i baghånden, så bliver det nok heller ikke nødvendigt de første par dage.

Eneste fejl er at menu musikken spiller i halvlegen men ikke i hovedmenuen (har skruet helt ned), og af uransagelige årsager vil 'Buy a Player Fitness Item' ikke trigge for mig under DO. Småting

Vent så det du siger er at os der fatter minus af at drible faktisk har en reel chance i år? :D =D>
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 29. sep 2017 18:33

IkkNico skrev:Hold. Nu. Kæft! ... Hvor er jeg godt underholdt i år.

Jeg ved ikke hvad det er EA har gjort, men min spillestil belønnes i år. Jeg kan ikke drible, og jeg glemmer alt for tit at skyde udefra, men driven pass virker når det skal, og vigtigst af alt mine guld spillere bruger ikke 20 minutter på at få en simpel (ikke-driven) aflevering under kontrol. I tilgift løber de rigtig godt for hinanden, så mit passing spil (ikke tiki-taka) virker.

Bevares, jeg har ikke spillet online endnu, men med Daily Objectives, squad battles (TAK!) og The Journey i baghånden, så bliver det nok heller ikke nødvendigt de første par dage.

Eneste fejl er at menu musikken spiller i halvlegen men ikke i hovedmenuen (har skruet helt ned), og af uransagelige årsager vil 'Buy a Player Fitness Item' ikke trigge for mig under DO. Småting


Jeg har også haft en fest med squad battles indtil videre. Har spillet de 21 kampe jeg har kunne og har været VIRKELIG godt underholdt. Det har aldrig været sjovere at spille mod AI. Jeg ligger på nuværende tidspunkt i Elite 3 og det håber jeg at kunne fastholde over weekenden :)

Spillet passer også perfekt til min spillestil, men lukker til gengæld tonsvis af mål ind fordi jeg er for dårlig til at forsvare - men det skal nok komme :D
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 29. sep 2017 18:45

Cena skrev: men lukker til gengæld tonsvis af mål ind fordi jeg er for dårlig til at forsvare - men det skal nok komme :D

Helt klart en fejl i spillet :mrgreen:

*edit*
Men der er noget omkring objectives der fejler fælt for mig.

Jeg kan ikke trigge 'Buy fitness item', og det samme gør sig tilsyneladende gældende for køb af en kontrakt 8som en del af new manager' objectives.
Har lige spilet en kamp mod TOTW, også som en del af manager objectives, og efter kampen fik jeg en fin 2 minutters rundtur på mit stadion, og derefter en "The EA servers are unable to process your request". det sidste kan dog være FUT serverne der er trykket i knæ

*edit 2*
FUT serverne har det helt sikkert ikke godt.
Lige nu er mit transfer vindue urimeligt langsomt.
Velkommen til premiere :lol:

*edit 3*
https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/ ... onnection/
Måpske fordi de skubbede weekly objectives ud?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2017 00:45

Er helt vild med FIFA i år. Meget bedre.

Jeg fik solgt en masse spillere jeg havde investerede i, og jeg fik en meget stor profit. Nu har jeg brugt de investerings-coins på Mbappe's OTW. 3 kampe, 3 hattrick allerede. Fik ham til 500k lige inden han begyndte at stige.

I øvrigt så er Meite en hidden gem på midtbanen. Overmars blev købt for sjov til 210k.

Billede
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf ElegandeDK » 30. sep 2017 01:18

Er der andre som har lagt mærke til at Classic XI og Verden XI ikke er med i xbox versionen når man spiller "kick off"?
Classic XI er hellere ikke med på PS, men de har Verden XI. Ikke at det betyder noget, det alligevel et lorte hold i år. Bare ærgeligt at Classic holdet ikke er med længere, det var sjovt at spille med sammen med vennerne
Chelsea FC
ElegandeDK
Niveau 1
 
Indlæg: 82


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2017 07:35

God morgen :)

Konen og ungerne er væk det meste af dagen, så min checkliste for lørdagens "pligter" er som følger:
> 2 x Squad battles (fra i går)
> 8 x Squad Battles (nye)
> SBC, få afsluttet den sidste opgave i Hybrid Nations
> Daily Objectives
> Et par weekly objectives

... Husk at der stadig er daglige login bonusser i web app'en.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf pongolle » 30. sep 2017 07:51

CaptainKicker skrev:Er helt vild med FIFA i år. Meget bedre.

Jeg fik solgt en masse spillere jeg havde investerede i, og jeg fik en meget stor profit. Nu har jeg brugt de investerings-coins på Mbappe's OTW. 3 kampe, 3 hattrick allerede. Fik ham til 500k lige inden han begyndte at stige.

I øvrigt så er Meite en hidden gem på midtbanen. Overmars blev købt for sjov til 210k.

Billede


Stærkt, du må være god på markedet!

Jeg kører selv 4321 formationen. Mit spil gik dog i stå, så har lige solgt mit bundesliga hold (Timo Werner 72 mål i 71 kampe, ham kommer jeg til at savne).

Har du nogle gode individuelle spiller instrukser til formationen?

Ps. Cavani på midtbanen? :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 30. sep 2017 12:52

Egemar07 skrev:Fik lige opdateret mit hold :)


Hvad kostede POTM Mane dig? Ikke fordi jeg selv har planer om den, er bare nysgerrig :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 30. sep 2017 12:54

IkkNico skrev:God morgen :)

Konen og ungerne er væk det meste af dagen, så min checkliste for lørdagens "pligter" er som følger:
> 2 x Squad battles (fra i går)
> 8 x Squad Battles (nye)
> SBC, få afsluttet den sidste opgave i Hybrid Nations
> Daily Objectives
> Et par weekly objectives

... Husk at der stadig er daglige login bonusser i web app'en.


Hvordan ligger du i SB Nico?

Jeg ligger solidt i Elite 2 og der er langt både den ene og den anden vej - så satser på at ende der. Det skulle give 2 x Mega Packs + 20.000 coins.

Hvordan ligger i andre i Squad Battles?
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2017 15:37

Er langsomt ved at få fat i defending, men det bliver nok aldrig rigtig godt (slet ikke online hvor folk dribler).

Mit eget squad er 179 (100 chem + 79 rating). En fin base med lidt 82 ratede spillere som rygrad, og alle med minimum 80 i stamina. Har kørt 41212(2) men savnede noget bredde på midten, så skiftede til 41212

Fatter dog ikke altid det her spil.
det ene øjeblik vinder jeg nemt over et Pro level hold, og det næste taber jeg til et semi-pro ditto.

Startede dagen med 1-0 mod FC Eagle (60 chem, 79 rate) på Pro
Taber efterfølgende 2-3 til Paris Seth Guek (182) på semi-pro
Har lige slået Husaria BKS (98 chem, 80rate) 2-0 på pro

Nu går jeg sgu' i kødet på BlueberryFC på WC. Kan lige så godt tabe med format, og jeg får det samme for et nederlag mod WC, som jeg gør for en sejr mod Amateur


Cena skrev:Hvordan ligger du i SB Nico?

Efter de 4 kampe i går, og indtil videre 3 i dag, ligger jeg solidt som Silver 1. Regner med at jeg ender som Gold 3 eller 2. Jeg er ikke bedre, så faktisk lidt over forventing.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 18

Indlægaf IkkNico » 30. sep 2017 16:01

IkkNico skrev:Nu går jeg sgu' i kødet på BlueberryFC på WC. Kan lige så godt tabe med format, og jeg får det samme for et nederlag mod WC, som jeg gør for en sejr mod Amateur

Tablte kun 1-2, og den kunne lige så godt være gået min vej.
Til gengæld fik jeg kun 0.60 difficulty bonus, hvilket er lidt mystisk, når jeg ved jeg får 1.00 for Pro
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster

cron