Xboxlife forum

FIFA 18

For sport fanatikere.

Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 17. sep 2017 15:39

YCSMS skrev:@CaptainKicker

Du er Fut-stifter, right? Har du nogensinde i FUT prøvet at slette din klub i menuen, for at starte en ny op?


Jeps det er jeg, og nope det har jeg ikke. Hvad da?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2017 16:01

CaptainKicker skrev:
YCSMS skrev:@CaptainKicker

Du er Fut-stifter, right? Har du nogensinde i FUT prøvet at slette din klub i menuen, for at starte en ny op?


Jeps det er jeg, og nope det har jeg ikke. Hvad da?



Jeg er nemlig også FUT-founder. I år slettede jeg dog klubben for at starte fra bunden igen. Dermed blev FUT-founder også slette som est date i klubben. Så nu er jeg i tvivl om, om jeg stadig er FUT-founder i FUT18.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 17. sep 2017 19:05

YCSMS skrev:
CaptainKicker skrev:
YCSMS skrev:@CaptainKicker

Du er Fut-stifter, right? Har du nogensinde i FUT prøvet at slette din klub i menuen, for at starte en ny op?


Jeps det er jeg, og nope det har jeg ikke. Hvad da?



Jeg er nemlig også FUT-founder. I år slettede jeg dog klubben for at starte fra bunden igen. Dermed blev FUT-founder også slette som est date i klubben. Så nu er jeg i tvivl om, om jeg stadig er FUT-founder i FUT18.


Av.

Jeg googlede lidt, og nogen siger det ikke har indvirkning, mens andre siger det gør. Ærgerligt at miste den status.

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/ ... h=55c6c634

https://www.reddit.com/r/FIFA/comments/ ... h=2b40008d

Der er ikke andet for at se - men jeg synes det ville være mærkeligt, at miste det fordi man sletter klubben.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2017 19:21

@Kicker

Tak for links.
Ja, det bliver spændende at se. Hvis jeg vidste det var en risiko, havde jeg ikke gjort det. På en måde, så tror jeg ikke det bliver slettet, for når jeg går ind i FUT i FIFA16 fx, så er klubben jo stadig FUT-founder dér. Så de kan jo 'se', at jeg også har spillet de tidligere FUT.

Nu har jeg slettet den nye klub og håber på det bedste :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Benja190782 » 17. sep 2017 19:47

Hvad skulle fordelen være ved at være "founder"? At EA hjælper jer i kampene?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 17. sep 2017 19:57

Benja190782 skrev:Hvad skulle fordelen være ved at være "founder"? At EA hjælper jer i kampene?


Lol tværtimod. Der er faktisk teorier om et ELO system og det med at man er founder. Så du møder andre gode spillere. Mange mener de har mærket forskel i niveauet af modstandere når de har fået en yngre klub.

Jeg oplever bare, at mange quitter ud når de ser jeg er founder.

Der er ingen fordel andet end man siger "ja jeg betalte 1200 MSP for at spille det mode tilbage i 2010 før det blev mainstream og en pengetank."
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2017 22:06

Benja190782 skrev:Hvad skulle fordelen være ved at være "founder"? At EA hjælper jer i kampene?



Nu strammer sølvpapirshatten vist lidt for meget.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 17. sep 2017 22:06

CaptainKicker skrev:
Benja190782 skrev:Hvad skulle fordelen være ved at være "founder"? At EA hjælper jer i kampene?


Lol tværtimod. Der er faktisk teorier om et ELO system og det med at man er founder. Så du møder andre gode spillere. Mange mener de har mærket forskel i niveauet af modstandere når de har fået en yngre klub.

Jeg oplever bare, at mange quitter ud når de ser jeg er founder.

Der er ingen fordel andet end man siger "ja jeg betalte 1200 MSP for at spille det mode tilbage i 2010 før det blev mainstream og en pengetank."



Ej at forglemme den ekstra velkomstpakke, når der kommer et nyt FUT =D>
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf Cena » 19. sep 2017 14:18

CaptainKicker skrev:
Benja190782 skrev:Hvad skulle fordelen være ved at være "founder"? At EA hjælper jer i kampene?


Jeg oplever bare, at mange quitter ud når de ser jeg er founder.



Der er RIGTIG mange der brokker sig over at folk bakker ud når de ser en founder i matchup screenen. Så jeg tror nærmere det er en ulempe end en fordel at være founder.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

Re: FIFA 18

Indlægaf YCSMS » 20. sep 2017 20:57

Så blev der åbnet for web-appen her til aften. Desværre ikke FUT-founder længere og derfor slut med hjælp fra EA i kampene :(
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 18

Indlægaf tue69 » 20. sep 2017 21:23

Er desværre låst ude af transfermarkedet indtil tirsdag. Til gengæld trak jeg IF Fabianski, så det går nok det hele.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 18

Indlægaf Haugboelle » 20. sep 2017 21:26

Hvordan bruger i wep appen når i ikke har spillet endnu?
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 18

Indlægaf skovbo » 20. sep 2017 22:28

Nogen der ved om det er muligt at komme til at bruge webappen inden release, selvom det seneste FIFA spil man spillede var FIFA 16? Jeg havde lige et år på en anden konsol :)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 18

Indlægaf CaptainKicker » 21. sep 2017 11:48

Wow hold da op! Tillykke med dem.

Jeg fik Higuain, James, Isco og Cavani. Så jeg er fint tilfreds.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 18

Indlægaf citysleeps » 21. sep 2017 13:16

Jeg fik 78 rated Gibbs, så jeg er også rigtig rigtig godt tilfreds. Også på tide jeg fik lidt pack held

* Og så er alt som det plejer at være.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster

cron