Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 18. dec 2016 20:40

IkkNico skrev:Jeg har helt droppet FIFA online i år.
Sidste år var stolpeskud og lag i stor stil for mig, og så nogle helt vanvittige afleveringer ind i mellem. Det blev jeg træt af, så i år hygger jeg mig med career og lidt FUT divisons mod AI'en (der stadig får lov at løbe mine 90+ pace wingers op med en 60 pace back)


Jeg spiller kun mod computeren hvis der er en god reward og sværhedsgraden max er på verdensklasse. Jeg syntes nemlig det er, hvis det overhovedet kan lade sig gøre, er mere frustrere end online. Det er næsten umuligt at dribble udenom AI'en og hvis den har besluttet sig for at score kan du intet stille op.

Mod alle forventninger og med en solid slutspurt (8/10) lykkes det mig at nå guld 3 med en kamp tilbage [-o<
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 18. dec 2016 23:07

Ja det ser ikke godt ud - så jeg har derfor valgt, at være underdog i mine online kampe fra nu af! Så EA hjælper nu MIG istedet for min modstander - ja den er god nok, det virker faktisk!

Jeg har nu spillet, og hold så fast,12 online kampe med dette engelske Bronze-hold.

Jeg har vundet 9 af dem og spillet 3 uafgjort!

De er seriøst gode! Så jeg siger tak for hjælpen, EA! (tror jeg nok)

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 18. dec 2016 23:27

Så er det slut herfra denne weekend. Ender på 21-17 og dermed gold 2. Kan ikke nå noget med de sidste to kampe.

Rædselsfuld weekend. En normal WL for mig hedder 18-10 plus minus.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 19. dec 2016 20:43

Har FUT app'en heller ikke virket for jer hele dagen?
Det er MEGA surt når spillerne er så billige..
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 19. dec 2016 20:55

Benja190782 skrev:Ja det ser ikke godt ud - så jeg har derfor valgt, at være underdog i mine online kampe fra nu af! Så EA hjælper nu MIG istedet for min modstander - ja den er god nok, det virker faktisk!

Jeg har nu spillet, og hold så fast,12 online kampe med dette engelske Bronze-hold.

Jeg har vundet 9 af dem og spillet 3 uafgjort!

De er seriøst gode! Så jeg siger tak for hjælpen, EA! (tror jeg nok)

Billede


Er det i div 3 Benja? Jeg røg ned på røv og albuer. Dels var folk gode og jeg havde også et par lag kampe hvor jeg havde en del chancer men ikke ramte målet pga timingen med skud og driblinger var helt væk.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 19. dec 2016 21:09

^^
Yes sir!

-og hvis jeg må råde dig til noget, når du føler at du ligeså godt kan give op, så kan jeg KLART anbefale at spille 4-4-2 med alle CT og PI indstillinger helt standard!

Glem alt om "cover" som forsvarsteknik!

Det her virker bare - mine spillere er mere responsive end nogensinde! De laver langt flere offensive løb! De tænker selv mht. interceptions osv.
Jeg har aldrig været mere giftig end nu! Vandt lige 4-0 og scorede 3 mål på hovedstød efter gode indlæg!
Den her formation har ALT! Kontra angreb, spilopbyggende, langskud, indlæg, you name it! Den er så dynamisk, at jeg må nive mig i armen!

Spillerne står så perfekt på banen uanset hvilken type du er - at forsvare er en dyd igen!

Jeg kan ikke få armene ned - mit FIFA år er reddet! :D

EDIT: jo jeg kan stadig lukke et "FIFA-mål" ind efter min modstander kun har haft 1 skud på mål, men jeg sidder stadig med en følelse af overmagt, fordi jeg ALTID har flere skud og mere boldbesiddelse end min modstander.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 19. dec 2016 21:43

Benja190782 skrev:Jeg har nu spillet, og hold så fast,12 online kampe med dette engelske Bronze-hold.

Jeg prøvede det samme, og jeg tror også det virker mod AI'en, men jeg skal nok eksperimentere noget mere.

Jeg byggede mig et rent engelsk bronze hold med fokus på en stat: pace. 1* + 100 chem.
Driven passes, mere end 3 sammenhængende afleveringer, spillere der løber fantastisk for hinanden (har justeret CT) men aller vigtigst første berøringer, der ikke resulterer i at bolden hopper rundt. Den bliver behandlet rigtigt, og taget fornuftigt med. Jeg endte med overvægt i spil og chancer mod 1½* Pro level hold

Til sammenligning kunne mit 3½* + 100 chem hold ike præstere det samme mod et andet 1½* Pro level hold. Bolden hoppede rundt, driven passes var et stort no-no, og jeg endte med 2 skud på mål og en bold besiddelse omkring de 40%.

Jeg har set en del diskussioner (på forskellige sites) omkring scripting eller ikke-scripting. Jeg tror ikke der er tale om decideret scripting, men FIFA kommer jo med et væld af sliders til at justere spillet, fx First Touch Error - User, Pass Error - User, og selvom man ikke selv kan indstille disse i FUT, så kunne jo spillet sagtens gøre det i baggrunden uden, at spillerne kan se det.

Jeg tror simpelthen spillet kigger stjerner, og ikke så meget andet
Spillet ser jeg har 1* og møder AI 1½* og derfor ændres der ikke på nogle indstillinger af sliders.
Spillet ser jeg har 3½* og møder AI 1½ og skruer derfor på nogle sliders i baggrunden, så fx first touch og afleveringer smider flere fejl af sig. Disse indstillinger kan ikke ses nogle steder
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Haugboelle » 19. dec 2016 22:41

Det fandme klamt hvor scripted det er, specielt omkring kickoff og slut halvlege. Er tæt på at sælge lortet for good, træt af at dominere kampe, have alle statistikker og alligevel tabe 2-1.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 20. dec 2016 05:44

Jeg er sku nødt til at lave mig et bronze hold og teste det. Tror dog jeg får det svært da mit spil er bygget meget op omkring høj dribling og aflevering hos alle mine spillere i den offensive del :)
Hvis jeg rykker op fra 4 til 3 igen får det sku en chance.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 20. dec 2016 12:03

Hvordan "aktivere" man sådan et staff-medlem der giver 5% Fitness?
-og gør det nogen forskel om man har 1 eller 3 stk af dem i sin klub?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 20. dec 2016 12:17

Benja190782 skrev:Hvordan "aktivere" man sådan et staff-medlem der giver 5% Fitness?
-og gør det nogen forskel om man har 1 eller 3 stk af dem i sin klub?


Det gør de automatisk, ligesom hvis du har en træner der giver +1 til kontrakter.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 20. dec 2016 12:45

the 007 baker skrev:
Benja190782 skrev:Hvordan "aktivere" man sådan et staff-medlem der giver 5% Fitness?
-og gør det nogen forskel om man har 1 eller 3 stk af dem i sin klub?


Det gør de automatisk, ligesom hvis du har en træner der giver +1 til kontrakter.


Jeg ved ikke lige hvordan det er i år. Men mener at der tidligere var cap på 25% bonus.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 20. dec 2016 17:54

Folk snakker ikke rigtig FUT ovre på PSlife, så nu kommer det til at gå ud over jer ... Og jeg er #$£%3"! n00b. Så er i advaret.

Mine bronzekæmper er nu blevet marginalt forstærket med en snert af guld og sølv oppe foran. Den samlede styrke er nu imponerende 1½ stjerne. Konceptet er stadig masser af fart, både i løb og afleveringer (ikke tiki-taka), da jeg mildest talt stinker til at drible (jo, selv face-up). Dette er justeret til i CT.

Jeg kører 442 hvior alle arbejder 100% hele tiden, da hele holdet kan udskiftes med friske spillere mellem kampe. Mine forstærkninger, der fik holdet op på 1½* består i målmandsposten, hvor jeg har Forster (76), samt oppe foran skifteholdene består af: Cole(64) og Wilson (76) / Green (66) og Gray (75)

Nu mangler jeg bare at teste setuppet af, men lige nu kan man slet ikke starte kampe i FUT (på PS4) :(
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 20. dec 2016 18:18

Kan heller ikke spille på Xbone
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf IkkNico » 20. dec 2016 20:25

5 kampe senere med mine bronze-helte, og jeg har stadig helt styr på Pro level AI.

En sjælden gang i mellem hopper en aflevering op, og bliver ikke modtaget 100% rent, men det må jo forventes, når OVR ligger omkring de 60. På mit all-gold hold er det alle afleveringer, de lige skulle bruger en 2-3 berøinger på. Derudover er driven pass lige pludselig også en mulighed. Dejligt.

Dem der tit spiller mod AI, har sikkert bemærket hvordan selv 1* hold kan kæde 20+ perfekte afleveringer sammen. dxet kan de ikke længere. Der er fejlafleveringer og tæmninger der hopper op for AI'en. Jeg kan ikke tro andet end at nogle sliders justeres til min fordel ... Fordi EA har en eller anden misforstået ide om at de skal udligne skill-level. Gu' skal de røv. jeg stinker til FIFA, så lad mig møde andre spillere der stinker. Mit spil udvikler sig jo ikke, hvis de hele tiden holder mig i hånden
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar
+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron