Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 18. okt 2016 15:37

Lækkert det ser ud til at trøjefejlen er rettet:

Addressed the following in gameplay:

A situation where cancel was unresponsive after requesting a clearance.
A rare situation where the penalty shootout should have ended earlier.
Increased the CPU AI tendency to attack directly.
An issue where players sometimes overrun the ball after a skill move.
Increased the chance of error from ground crosses (triple tap).
Improvements to ball physics where shots off the goal posts lose too much speed.
Goalkeeper positioning for corner kicks.
Improvements made to player switching from corners and free kicks.
An issue where the player would control the ball instead of attempting a clearance.
Improvements to contested headers logic from corner kicks.
General fixes for player controlled celebrations.
Cut scene for contentious fouls can now be skipped.
Improved the general responsiveness of shooting.
Minor improvement to passing responsiveness when the ball is in the air.


In Pro Clubs, we:

Increased experience required for the higher overall ratings in Pro Clubs. *
Addressed an issue where a player's customised facial features did not display properly in game.


In Ultimate Team:

FUT Single Player difficulty no longer defaults to your CPU setting.
Addressed an issue where the player is forced to substitute an injured player in FUT online matches.
Corrected the shooting and crossing text in custom tactics


In Career mode, we:

Addressed a situation where the CPU AI would frequently leave star players on the bench.


Visual changes include:

Added new components of the 2016/17 Premier League broadcast package.
Updated team kits, banners and flags for Velez Sarsfield and Tigre.
The goalkeeper now correctly celebrates after catching the final penalty in a shootout.
Addressed an issue where the selected kit isn't the one used in-game.
Addressed frame-rate issue during pre-match skill game.
Addressed an issue where the fog from a player's breath was detached from their position.
General overlay fixes.


*As a result of the change to Pro Clubs, some of you may find you’re a lower OVR than before the update. This is intentional and you haven’t lost any of your progress.

Thanks to those who’ve provided constructive feedback on Twitter, Facebook, and the EA Forums. Throughout the course of the FIFA 17 season we’ll provide you with more information and updates if and when they become available.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 18. okt 2016 16:21

FIFA 17 føles SÅ meget bedre efter den opdatering - spillernes fysik er spot on! Boldfysikken er helt suveræn!
Premier League præsentationen er med nu! Hovedstød føles langt bedre! Spillerne virker meget mere trætte hvis de sprinter for længe!

Alt er bare så meget mere realistisk!
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA 17

Indlægaf KimHansenDK » 18. okt 2016 18:26

Det hele føles langt mere responsivt nu - specielt skud. Bolden virker tungere og mere realistisk. Det føles bedre på stort set alle parametre - og det bliver formentlig kun endnu bedre med fremtidige opdateringer. Det er en fornøjelse af spille nu.
KimHansenDK
Niveau 0
 
Indlæg: 10
By: Odense

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 18. okt 2016 19:28

Kan det godt passe at den Companion app kun er lavet til smartphone og ikke tablet?
Kan ikke finde den på min iPad Air 2, men sagtens på min iPhone.. ?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 22. okt 2016 13:29

Hvordan er det her muligt hvis spillet IKKE er scripted?
Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf dksiam » 22. okt 2016 14:21

Du skal bare lære at blive mere kynisk og afslutte bedre, og ikke give det fantastiske spil skylden!

/s
http://www.pslife.dk/profile/5319/ratings - mine pslife handelskarakterer
http://www.xboxlife.dk/profile/9147/ratings - mine xboxlife handelskarakterer
dksiam
Niveau 4
 
Indlæg: 419


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 22. okt 2016 14:46

Hahaha =D>
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 22. okt 2016 15:20

Jeg må bare se i øjnene at uanset hvor realistisk jeg gerne vil spille dette spil - så vil ingen andre det samme.

ALLE bruger 3-4 ping pong afleveringer fra forsvaret og op igennem midtbanen - til angriberne for at score.
INGEN spiller bolden rundt, som man ser på TV og EA straffer stadig dem ikke for at sprinte rundt og jagte forsvarskæden i 90 minutter.

Jeg tror desværre mine surt opsparede 200.000 coins ikke bliver brugt alligevel - jeg orker simpelthen ikke selv at skulle spille på denne arkade-agtige måde et helt år.

Kunne EA for fanden da bare lave den førstegangs-aflevering ligeså svær, som at score på straffe.

Tisk tisk...
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+3

Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 22. okt 2016 15:32

Benja190782 skrev:Jeg må bare se i øjnene at uanset hvor realistisk jeg gerne vil spille dette spil - så vil ingen andre det samme.

ALLE bruger 3-4 ping pong afleveringer fra forsvaret og op igennem midtbanen - til angriberne for at score.
INGEN spiller bolden rundt, som man ser på TV og EA straffer stadig dem ikke for at sprinte rundt og jagte forsvarskæden i 90 minutter.

Jeg tror desværre mine surt opsparede 200.000 coins ikke bliver brugt alligevel - jeg orker simpelthen ikke selv at skulle spille på denne arkade-agtige måde et helt år.

Kunne EA for fanden da bare lave den førstegangs-aflevering ligeså svær, som at score på straffe.

Tisk tisk...


Har du prøvet med custom settings? Mine 2 backs har jeg sat til at blive hjemme under angreb og det samme har jeg gjort med 2 CM'er. Så syntes jeg at jeg undgår lidt af de mange Y afleveringer som splitter hele midtbanen og forsvaret.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 22. okt 2016 16:40

^^
Jeg må lige prøve det du foreslår der - jeg syntes ellers det er synd, fordi FIFA 17 er faktisk et fremragende fodboldspil, med masser af fysik og taktik, men når ikke man gerne vil spille realistisk fodbold og blot udnytte spillets fejl, så ligner det simpelthen lort. Jeg kan godt leve med at tabe alle de "jeg-har-15-skud-på-mål-min-modstander-har-2" kampe, hvis bare folk gad at spille mere realistisk.

Det er som at jo bedre man er til at udnytte spillets fejl - jo bedre er man til FIFA! Pyt med om du har forstand på fodbold - det spiller ingen rolle her...

Nu har jeg endelig kvalificeret mig til FUT Champions, men spillet har aldrig været så grimt på banen som i denne weekend! Det eneste våben man kan bruge er at spille ligeså grimt, som sin modstander. Ultra offensiv med højt pres konstant.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 22. okt 2016 17:26

Benja190782 skrev:^^
Det eneste våben man kan bruge er at spille ligeså grimt, som sin modstander. Ultra offensiv med højt pres konstant.


Det er et sjovt indtryk du har fået. Champions er nemlig kendt for, at folk spiller på ultra defensivt og counter-attack, hvorefter de sætter den på park the bus og trækker tiden, når de kommer foran.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 22. okt 2016 19:39

Kommer aldrig i FUT champions det er helt sikkert... har maks vundet 2 ud af de 4 kval. kampe...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 22. okt 2016 21:19

YCSMS skrev:
Benja190782 skrev:^^
Det eneste våben man kan bruge er at spille ligeså grimt, som sin modstander. Ultra offensiv med højt pres konstant.


Det er et sjovt indtryk du har fået. Champions er nemlig kendt for, at folk spiller på ultra defensivt og counter-attack, hvorefter de sætter den på park the bus og trækker tiden, når de kommer foran.


Der er en kedelig tendens omkring netop de ting du nævner.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 22. okt 2016 21:59

the 007 baker skrev:
YCSMS skrev:
Benja190782 skrev:^^
Det eneste våben man kan bruge er at spille ligeså grimt, som sin modstander. Ultra offensiv med højt pres konstant.


Det er et sjovt indtryk du har fået. Champions er nemlig kendt for, at folk spiller på ultra defensivt og counter-attack, hvorefter de sætter den på park the bus og trækker tiden, når de kommer foran.


Der er en kedelig tendens omkring netop de ting du nævner.


Jeg vil hvert fald ELSKE at spille imod ultra offensiv og konstant pres.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Cena » 23. okt 2016 13:05

Uanset hvordan andre spiller, vil jeg simpelthen ikke synke ned på deres niveau og spille med folk som Musa, Muriel osv. Jeg har som nævnt længere oppe også sat mine RB og LB, samt min ene CDM til at blive tilbage. Det gør jeg ikke bliver smadret totalt på kontra.

Og så er jeg begyndt at spille 4-3-2-1 og spille med boldfaste spillere fremme, så jeg ikke kun skal satse på pace, men også nogen der rent faktisk kan noget :) Jeg er meget tilfreds med de 2 hold jeg har nu. Har 6-700.000 i værdi i coins som det ser ud. Det burde være muligt at komme langt over en mio til TOTS :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron