Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 13:50

citysleeps skrev:
YCSMS skrev:AI'en skal de også have fixet. Den er simpelhen så dum. Prøv se dette, der koster et boldtab på egen banehalvdel:


Billede


Lige præsis. Og det 'sjove' er, at modstanderen altid får bolden, når det sker.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf bOOmer DK » 29. sep 2016 14:53

Gameface er ikke-eksisterende i FIFA 17, ik? Eller har jeg overset noget?
bOOmer DK
Niveau 4
 
Indlæg: 437
By: København


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 29. sep 2016 18:04

Jeg prøvede lige at lave et billigt og utraditionelt hold fra den Mexicanske liga.
Det sjove ved dette hold er at det er stik modsat min spillestil, med så mange pivhurtige spillere - ja selv mine to midtbanespillere er ufatteligt hurtige!

Det ser ikke ud af meget, men dette hold spiser Bayern München til morgenmad - og så koster de fleste spillere ikke mere end 650 Cr.

Billede
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 18:24

Gentager lige mig selv med denne perle af et mål. Fix nu de målmænd:
Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf the 007 baker » 29. sep 2016 19:28

Billede

Hvis man ser bort fra de 2 låne spillere og Oscar så har jeg fået de sidste 8 spillere fra squad building challenge :D
Jeg er vild med den tilføjelse!
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 19:48

Puha, dette spil. Der er så mange gode ting, men scriptingen er virkelig grum pt. Jeg har i dag alene haft 3-4 kampforløb, som har været fuldstændig ens. Kommer frem til masser af chancer, men skuddene bliver blokeret, målmanden redder eller den rammer stolpen. Pludselig i overtiden tager en af modstanderens AI et løb fra midten og gennem forsvaret som lader ham være, han får en aflevering og afslutter fladt langs jorden, da målmændene åbenbart ikke kan redde disse, er dette allerede blevet en trend.

Lige spillet finale i FUT-champions. Foran indtil det 87min hvorefter modstanderen får to mål som ovenstående.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 29. sep 2016 20:07

Enig det er grumt, det er så ærgeligt, at man ikke er interesseret i at levere en mere realistisk oplevelse og undlade at "hjælpe" nogen med dumme hændelser.

Det kunne være så fedt bare at få lov at spille kampene uden nogen som helst form for assistance, helt på lige fod... det må være en idé fra ledelsesgangen, jeg kan dårligt forestille mig, at de dedikerede udviklere på selve spillet syntes det er en rigtig måde at gøre det på.

Desværre har EA altid kategorisk afvist, at der skulle være nogle mekanismer som folk påstår...

Jeg har med selvsyn i databasen konstateret nogle underlige variabler, som helt sikkert bestyrker min egen mistanke om at EA har en finger med i hvordan kampene udvikler sig (fifa 16)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6068
By: Uldum

+4

Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 29. sep 2016 20:53

I forlængelse af mit tidligere indlæg, er der her endnu et eksempel:
Billede
Vandt heldigvis på straffe, men det er jo latterligt, at man kan blive holdt inde i kampen over 120min med de stats. 2x stolpe og 13 redninger. Bla:
Billede
Billede

Suk
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2016 09:20

YCSMS skrev:Puha, dette spil. Der er så mange gode ting, men scriptingen er virkelig grum pt. Jeg har i dag alene haft 3-4 kampforløb, som har været fuldstændig ens. Kommer frem til masser af chancer, men skuddene bliver blokeret, målmanden redder eller den rammer stolpen. Pludselig i overtiden tager en af modstanderens AI et løb fra midten og gennem forsvaret som lader ham være, han får en aflevering og afslutter fladt langs jorden, da målmændene åbenbart ikke kan redde disse, er dette allerede blevet en trend.


Wow, lyder som mig i går. Oplevede præcist det samme. Efter en lang række sejre, så kommer jeg i en stime hvor uanset hvad jeg gør, så redder målmanden fuldstændig vanvittigt.

Jeg talte 3 kampe hvor skud blandt andet var:

29 shots
18 on target
til mig, mens modstanderen har 5 skud og 3 on target men vinder 0-2.

Samtidig var der en situation hvor jeg var i angreb, og giver den hel gas på en aflevering tilbage for at slå et indlæg. Afleveringen flyver med ufattelig fart forbi forsvareren og spiller modstanderens spiller i dybden, som resulterede i et ufortjent mål der kostede mig uafgjort.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf CaptainKicker » 30. sep 2016 09:22

Derudover, så har jeg tjent ufattelige mange coins på squad challenges. 2 pakker med Martial og en masse gode spillere.

5k pakker er latterlige. Tabte en FUT Draft i sidste uge. Gold pack. BAM... IF Chadli, som jeg bruger og er vanvittig.

I går taber jeg en bullshit første kamp på det nye møgstraffespark jeg sucks til, og BAM! IF Son, i en Gold Pack. Virkelig random.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 17

Indlægaf famulor » 30. sep 2016 09:35

Hvor mange er skiftet over til PES denne gang? Synes umiddelbart de fleste er meget positive omkring PES fremfor fifa i år. Specielt mht scripting
famulor
Niveau 4
 
Indlæg: 327
By: Køge


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 30. sep 2016 10:04

Ting som disse sker også ofte:
Billede
Vi snakkede også om det i går. Små fejl på ens hold, der ikke er foretaget af en selv, som altid giver modstanderen bolden.

En situation som denne kan jeg godt bruge lidt hjælp til. Læg mærke til hans spiller i bunden af billedet, som styres af hans AI. Det løb han laver, hvordan kan man gardere sig mod det og hvordan får man ens egne spillere til at tage dem? Det er ikke ham selv der har sendt ham afsted, da spilleren ikke har rørt bolden.
Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 30. sep 2016 10:31

Billede

Så fik jeg sat mit første rigtige hold sammen.

Kostede mig 40000.-

Horn, Hövedes, Süle, Schmelzer, Weisser, Didavi, Goretzka, Draxler, Embolo, Volland, Schürle.

Og så har jeg leget lidt med custom tactics på formationen.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 30. sep 2016 11:57

Hvem var det der sagde, at målmændende er bedre end nogensinde? :lol: :lol:

Billede
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf citysleeps » 30. sep 2016 12:02

YCSMS skrev:Ting som disse sker også ofte:
En situation som denne kan jeg godt bruge lidt hjælp til. Læg mærke til hans spiller i bunden af billedet, som styres af hans AI. Det løb han laver, hvordan kan man gardere sig mod det og hvordan får man ens egne spillere til at tage dem? Det er ikke ham selv der har sendt ham afsted, da spilleren ikke har rørt bolden.
Billede


Kan det være fordi at du selv bruger din højre back, som så er kommet ud af position, hvilket giver frit løb i højre side til modstanderen? En AI burde tage over, men i dette tilfælde virker de alle til at være fokuseret på det samme løb i midten. Jeg er ikke sikker på om det er en fejl eller ej, jeg er selv kommet til at bringe mange af mine defensive spillere ud af position i forsøg på at få bolden, hvilket ofte har givet alt for mange åbninger til modstanderen.
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron