Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 28. sep 2016 17:57

En ny FIFA spiller her.. som vil prøve sig af med FUT :)

Jeg har et bronze hold, og ville rigtig gerne vide hvad jeg skal bruge mine coins på?

Indtil nu har jeg købt Bronze packs til 400 stk'et. Men har samlet 7500 coins sammen... og skal man så hellere købe 1 guld pakke (den med 3 rares), for at få nogle bedre spillere på holdet?

PS: Ved intet om fodbold :D
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf Dammi360 » 28. sep 2016 18:00

Unklemac skrev:En ny FIFA spiller her.. som vil prøve sig af med FUT :)

Jeg har et bronze hold, og ville rigtig gerne vide hvad jeg skal bruge mine coins på?

Indtil nu har jeg købt Bronze packs til 400 stk'et. Men har samlet 7500 coins sammen... og skal man så hellere købe 1 guld pakke (den med 3 rares), for at få nogle bedre spillere på holdet?

PS: Ved intet om fodbold :D


Hejsa :D

Jeg ville aldrig anbefale at købe pakker.
Så hellere tag dig nogle drafts og skrab pengene sammen via kampe og køb spillere i stedet. :)
Dammi360
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Herning


Re: FIFA 17

Indlægaf tue69 » 28. sep 2016 18:15

Som udgangspunkt kan det aldrig betale sig at købe pakker. Det er som at vinde i lotteriet. Spil nogle kampe med dit bronze-hold, brug alle dine coin boosters og skrab penge sammen så du kan købe dig et sjovere hold du vil spille sæsonen ud med.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 28. sep 2016 18:22

Tak for hurtigt svar! :D

Jamen så blev jeg jo klogere, men skal jeg købe Bronze, sølv eller guld spillere ?
....og skal man ikke vide en del om fodbold når man køber på Transfer list?

Ved intet om fodbold somsagt, så måske det er en stor mundfuld, men et tip om hvad jeg skal kigge efter ville være fint.

Indtil nu har jeg prøvet at få chemistry til at fungerer - men må være ærlig om at jeg ikke ved hvad der gør at der er god kemi mellem 2 spillere (foruden de er fra samme land, virker det til).
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 28. sep 2016 18:30

Kemien er ret vigtig, det afgør hvor godt dine spillere spiller i kampene...

Følgende er vigtigt når vi snakker kemi:

- Spilleren skal spille i en position der passer ham
- Der dannes mere kemi mellem spillere hvis de er fra samme land, eller spillere i samme liga
- Efter 10 kampe på holdet får spilleren en loyalitets kemi bonus på 1 point
- Det giver kemi at træneren er fra samme land eller liga som spilleren
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 28. sep 2016 18:35

Unklemac skrev:Tak for hurtigt svar! :D

Jamen så blev jeg jo klogere, men skal jeg købe Bronze, sølv eller guld spillere ?
....og skal man ikke vide en del om fodbold når man køber på Transfer list?

Ved intet om fodbold somsagt, så måske det er en stor mundfuld, men et tip om hvad jeg skal kigge efter ville være fint.

Indtil nu har jeg prøvet at få chemistry til at fungerer - men må være ærlig om at jeg ikke ved hvad der gør at der er god kemi mellem 2 spillere (foruden de er fra samme land, virker det til).



Glem tanken om at købe pakker. Spil lidt flere kampe, og spar flere coins sammen. For 15.000 coins kan du sagtens lave to fine guld-hold. Så spiller du med det ene, når det andet skal lade fitness op. Nu hvor du er ny, så start med at lave hold fra én liga, så slipper du for at tænke på chemistry.

Er du ny i FIFA? Hvis ikke, så kan ind i kataloget. Her kan du købe coin-bonusser fra 200 til 1000 ekstra par kamp. Så går det lidt stærkere med at spare op.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 28. sep 2016 18:36

BulletEyeDk skrev:Kemien er ret vigtig, det afgør hvor godt dine spillere spiller i kampene...

Følgende er vigtigt når vi snakker kemi:

- Spilleren skal spille i en position der passer ham
- Der dannes mere kemi mellem spillere hvis de er fra samme land, eller spillere i samme liga
- Efter 10 kampe på holdet får spilleren en loyalitets kemi bonus på 1 point
- Det giver kemi at træneren er fra samme land eller liga som spilleren



Tak for god info!

Jeg må lige prøve om jeg kan hitte ud af hvilken Liga de så spiller i - men en god start mht. at spillerne skal stå rigtigt (går udfra det er den med grøn skrift (CM, ST, RB, LB osv.)).

YCSMS skrev:Glem tanken om at købe pakker. Spil lidt flere kampe, og spar flere coins sammen. For 15.000 coins kan du sagtens lave to fine guld-hold. Så spiller du med det ene, når det andet skal lade fitness op. Nu hvor du er ny, så start med at lave hold fra én liga, så slipper du for at tænke på chemistry.

Er du ny i FIFA? Hvis ikke, så kan ind i kataloget. Her kan du købe coin-bonusser fra 200 til 1000 ekstra par kamp. Så går det lidt stærkere med at spare op.


Det gør jeg lige :D Er det ligegyldigt hvilken Liga man spiller?

Kataloget? Den kender jeg ikke. Er det så for "rigtige" penge man køber bonusser?
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf Dammi360 » 28. sep 2016 18:42

Unklemac skrev:
BulletEyeDk skrev:Kemien er ret vigtig, det afgør hvor godt dine spillere spiller i kampene...

Følgende er vigtigt når vi snakker kemi:

- Spilleren skal spille i en position der passer ham
- Der dannes mere kemi mellem spillere hvis de er fra samme land, eller spillere i samme liga
- Efter 10 kampe på holdet får spilleren en loyalitets kemi bonus på 1 point
- Det giver kemi at træneren er fra samme land eller liga som spilleren



Tak for god info!

Jeg må lige prøve om jeg kan hitte ud af hvilken Liga de så spiller i - men en god start mht. at spillerne skal stå rigtigt (går udfra det er den med grøn skrift (CM, ST, RB, LB osv.)).


Jeg vil anbefale dig at se denne video. Han gennemgår hvordan han starter op i fut. Jeg siger ikke det nødvendigvis er den bedste måde. Men det kan give dig en ide om hvad det handler om :)

Dammi360
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Herning


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 28. sep 2016 18:47

"Det gør jeg lige :D Er det ligegyldigt hvilken Liga man spiller?

Kataloget? Den kender jeg ikke. Er det så for "rigtige" penge man køber bonusser?"

Du vælger den liga, hvor du finder de spillere, der interesserer dig mest ift budget og spillestil. Hvis du skriver dit budget, din foretrukken formation og lidt om din spillestil, vil jeg gerne lave et forslag til dig.

Kateloget er en slags 'butik', hvor der kan indløses diverse ting. Det er på forsiden under menufanen tilpas. Der betales med en slags mønter, som man optjener når man spiller FIFA.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 28. sep 2016 19:41

Nogle der har fået den fulde version og kan mærke forskel på EA Access version vs. fuld version?

Får vi ikke Premier League præsentationen i år ligesom sidste år? Der er ingen BPL scoreboard i mit spil.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 28. sep 2016 19:48

Benja190782 skrev:Nogle der har fået den fulde version og kan mærke forskel på EA Access version vs. fuld version?


Ingen forskel her.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Unklemac » 28. sep 2016 20:04

Dammi360 skrev:
Jeg vil anbefale dig at se denne video. Han gennemgår hvordan han starter op i fut. Jeg siger ikke det nødvendigvis er den bedste måde. Men det kan give dig en ide om hvad det handler om :)


Mange tak! Den passer jo til mig :)

YCSMS skrev:Du vælger den liga, hvor du finder de spillere, der interesserer dig mest ift budget og spillestil. Hvis du skriver dit budget, din foretrukken formation og lidt om din spillestil, vil jeg gerne lave et forslag til dig.

Kateloget er en slags 'butik', hvor der kan indløses diverse ting. Det er på forsiden under menufanen tilpas. Der betales med en slags mønter, som man optjener når man spiller FIFA.


Javel så. Kender ikke noget til stil, men i Demo'en spillede jeg udelukkende Juventus og Paris Saint Germain. Formation har jeg ingen forstand på, men kørte 4-4-2 i International Superstar Soccer (super nintendo) :mrgreen:
Jeg kan vel spare en 15.000 sammen over de næste par dage (synes den er svær CPU'en på Semi-Pro, så det går lidt langsomt).

Prøver lige at indløse lidt efter holdet er bygget :)
Unklemac
Niveau 5
 
Indlæg: 1066


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 29. sep 2016 01:44

Godt nok tabt mange kampe i streg, jeg flakker rundt i diverse formationer pt.

Jeg bliver overfaldet af offensive løb, og mangler tilmed selv offensive muligheder, hmm...

Hvad har andre held med? Overvejer lidt noget 3-5-2 halløj
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf Benja190782 » 29. sep 2016 07:54

Jeg har stor succes med en god solid 4-4-2. Stod op kl. 05.00 her til morgen for at nå et par kampe i FUT Draft. Vandt begge to, så nu mangler jeg bare de sidste to.
Sidste år vandt jeg 1 Division i online seasons med 5-2-2-1 og ellers syntes jeg faktisk at 4-4-2 er blevet ret god, at bruge igen. Har masser af offensive løb fra mine holdkammerater.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 29. sep 2016 09:22

Det er noteret..

Personligt er jeg dog ret glad for at have en CAM i min taktik.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 22 gæster