Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 26. sep 2016 12:17

køberen skrev:Kan man spille fra i nat hvis man har digital version og skifter lokation til US?

Billede


Ja hvis du har købt den digitale version fra US store, så bør du kunne...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 26. sep 2016 13:57

Nogen der ved om man kan købe gavekort til Xbox Live på fx 300 kr og så bruge dem til at købe FIFA points for?
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf ekelund » 26. sep 2016 15:17

Er så småt gået i gang med FUT appen og der er lidt forskellige opgaver

Men hvordan ser jeg om en spiller er sjælden ? Fordi det er et krav i nogle af opgaverne
ekelund
Niveau 3
 
Indlæg: 276


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 26. sep 2016 15:23

ekelund skrev:Er så småt gået i gang med FUT appen og der er lidt forskellige opgaver

Men hvordan ser jeg om en spiller er sjælden ? Fordi det er et krav i nogle af opgaverne


En sjælden spiller har en gylden farve, hvorimod ikke-sjælden har en mat farve.
To eksempler:
Sjælden: http://www.futhead.com/17/players/613/c ... o-ronaldo/
Ikke-sjælden: http://www.futhead.com/17/players/4663/lucas-vazquez/
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 26. sep 2016 17:19

Hvordan foregår det helt præcist, hvis man vil have FIFA fra i nat? Det der US Halløj, er det lige til?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 26. sep 2016 17:21

pongolle skrev:Hvordan foregår det helt præcist, hvis man vil have FIFA fra i nat? Det der US Halløj, er det lige til?


Du skal bare ændre din lokation til US og så købe spillet via US marketplace.
Jeg ville selv gøre det, hvis jeg ikke allerede havde købt det fra den europæriske.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 26. sep 2016 17:30

Ja netop som der skrives, dog er betalingen lidt kringlet, da man ikke kan betale med sit danske kreditkort, der er flere alternativer, en ting der helt sikkert virker er at købe "gift cards" i amerikanske dollars, jeg plejer selv at købe mine hos -> http://www.play-asia.com/xbox-gift-card ... /13/7043df

Hvis du ikke har købt der før, kan det tage noget tid, dine efterfølgende køb vil du få koden indenfor minutter eller maks en time... herefter skal den bare indløses, og du kan bruge pengene til at betale på US store.

NB. vær opmærksom på, at det kræver du taster en amerikansk adresse ind i dine oplysninger, her er det forskelligt fra stat til stat hvad der er af skat på digitale spil, staten "Delaware" kan anbefales, da de kører med 0% ;)

Vi har en helt tråd dedikeret til hvordan man køber på bla. den amerikanske store, der er en del udfordringer forbundet med det, men "gift card" metoden har altid virker fint for mig.

viewtopic.php?f=1&t=91000
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 26. sep 2016 17:40

skovbo skrev:Nogen der ved om man kan købe gavekort til Xbox Live på fx 300 kr og så bruge dem til at købe FIFA points for?


Med de kloge hoveder vi har herinde, må der være en der kan svare på det? :)
Jeg har søgt Google, men fandt umiddelbart ikke et 100 % sikkert svar. Der er dog antydninger af, at det fungerer.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 26. sep 2016 21:14

skovbo skrev:
skovbo skrev:Nogen der ved om man kan købe gavekort til Xbox Live på fx 300 kr og så bruge dem til at købe FIFA points for?


Med de kloge hoveder vi har herinde, må der være en der kan svare på det? :)
Jeg har søgt Google, men fandt umiddelbart ikke et 100 % sikkert svar. Der er dog antydninger af, at det fungerer.


Hvis du mener "gift cards" = gavekort, så ja... du skal dog være opmærksom på at de kun virker, hvis du køber dem i den valuta, der bruges på den store du er tilknyttet... hvis det er den danske, så er jeg i tvivl mht. "gift cards", tror ikke jeg har set nogle i danske kr. nogensinde ?
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 26. sep 2016 21:41

Lyder en anelse omstændigt, venter et par dage ekstra :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 26. sep 2016 23:09

Og så alligevel, har lige købt to giftcards :)

Har lavet sprog osv om til USA på boxen, men på min account på nettet, altså xbox.com, står jeg stadig som dansk? Er det lige meget?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 00:02

BulletEyeDk skrev:
skovbo skrev:
skovbo skrev:Nogen der ved om man kan købe gavekort til Xbox Live på fx 300 kr og så bruge dem til at købe FIFA points for?


Med de kloge hoveder vi har herinde, må der være en der kan svare på det? :)
Jeg har søgt Google, men fandt umiddelbart ikke et 100 % sikkert svar. Der er dog antydninger af, at det fungerer.


Hvis du mener "gift cards" = gavekort, så ja... du skal dog være opmærksom på at de kun virker, hvis du køber dem i den valuta, der bruges på den store du er tilknyttet... hvis det er den danske, så er jeg i tvivl mht. "gift cards", tror ikke jeg har set nogle i danske kr. nogensinde ?


Det var gavekort, men de stod i dansk valuta, så intet problem. Jeg fik smidt dem ind på Xboxen og købt FIFA points inden min EA Access periode udløb, så det var perfekt :) Tak for hjælpen.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 00:04

pongolle skrev:Og så alligevel, har lige købt to giftcards :)

Har lavet sprog osv om til USA på boxen, men på min account på nettet, altså xbox.com, står jeg stadig som dansk? Er det lige meget?


Har du ændret lokation eller kun sprog? Jeg tror ikke, at sproget alene gør nogen forskel.
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 27. sep 2016 00:05

Både sprog og lokation er ændret...
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf skovbo » 27. sep 2016 00:07

pongolle skrev:Både sprog og lokation er ændret...


Det skulle gerne virke så.
Spørgsmålet er jo så hvornår det er tilgængeligt på markedet.
Jeg læste på en udenlandsk side, at det ville være tilgængeligt omkring kl 5 tirsdag morgen i UK. (for dem der altså har ændret lokation)
skovbo
Niveau 7
 
Indlæg: 5226


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron