Xboxlife forum

FIFA 17

For sport fanatikere.

Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 25. sep 2016 11:33

TigerJax007 skrev:Jeg bider udelukkende mærke i, at du havde behov for lige at lægge et billede op, hvor det fremgår, at du fører med 2 mesterskaber - uden samtidig at fortælle, at jeg efter billedet er taget har vundet et mesterskab mere, ligesom det ene af dine mesterskaber efter fælles samtykke blev annulleret, da sæsonen startede med at du vandt 3-0 i en kamp, der aldrig fandt sted - Ergo står den fuldstændig lige, hvilket er meget vigtigt for mig at understrege :-D


ha ha.... :mrgreen:

Det forstår jeg godt du gerne vil have på det rene, nu var det et tilfælde, at jeg havde taget et billede her til sidst, jeg havde ikke andre end det ene.

Jeg skriver i mit indlæg: Vi spiller næsten udelukkende mod hinanden, og for fifa 16's vedkommende så endte vi fuldstændig status que mht. online friendly seasons, selvom jeg var 2 titler foran her til sidst..

Så du har måske kun bidt mærke i selve billedet og ikke fået læst hele teksten :mrgreen:

Men korrekt vi endte helt lige, selv efter dit tidligere forspring på 6-7 trofæer noget tidligere i sæsonen 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 25. sep 2016 11:39

@Bullet

Er det til at købe over US-store, eller er det et større forløb? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 25. sep 2016 11:45

US store koster super deluxe udgaven $89.99 mener jeg, hvis du altså har EA access, hvor du får rabat, jeg har købt 2x 50 dollars gift cards, som bare indløses, og så betaler jeg med de credit jeg har stående på min konto, den metode virker fint.

Du skal dog være opmærksom på at der er forskel på "tax" i USA, mener Delaware har 0% tax, det er vidst den stat jeg har indtastet min adresse i ;)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 25. sep 2016 11:46

BulletEyeDk skrev:US store koster super deluxe udgaven $89.99 mener jeg, hvis du altså har EA access, hvor du får rabat, jeg har købt 2x 50 dollars gift cards, som bare indløses, og så betaler jeg med de credit jeg har stående på min konto, den metode virker fint.

Du skal dog være opmærksom på at der er forskel på "tax" i USA, mener Delaware har 0% tax, det er vidst den stat jeg har indtastet min adresse i ;)


OK, jeg har ikke gjort det før. Det er dog meget fristende denne gang :) Er det evt noget du vil dele/skrive en hurtig guide på? Sikker på, at andre i tråden også kan få glæde af den :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 25. sep 2016 11:58

@Bullet

Iøvrigt, det der med, at man kan spille før tid pga US-release, er det noget du har oplevet før, at det virker i DK? Så nemlig et par stykker skrive om, at der skulle være noget IP-halløj på.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf Haugboelle » 25. sep 2016 12:13

Har nået en 20 kampe i FUT og selvom det er blevet bedre (pasninger og opbygning af spillet er klart forbedret) så føles det stadig utroligt scripted og som om der skal være en vinder ? Har ikke en eneste uafgjort, kan være tilfældigt, men det føles igen som om der er momentum henimod slutningen af halvlegene, hvor man pludselig ikke kan styre spillet, tiltrods for man har gjort det kampen igennem og ingen ændringer er sket.

Jeg springer over i år, er glad for man lige kunne prøve 10 timer med EA Access for 25 kr.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA 17

Indlægaf Dammi360 » 25. sep 2016 12:50

er der nogen der har erfaring med om appen virker når early access er overstået?
Min synes umiddelbart ikke at virke alligevel
Dammi360
Niveau 0
 
Indlæg: 14
By: Herning


Re: FIFA 17

Indlægaf Don Stevn » 25. sep 2016 13:43

Så har jeg fået spillet de første par timer af Fifa 17. Mener at have set at der var 5 draft billetter med ved pre-order, men jeg har ikke fået dem endnu. Nogen der ved om de først kommer ved release eller hvordan ???
Don Stevn
Niveau 0
 
Indlæg: 19
By: Holbæk


Re: FIFA 17

Indlægaf BulletEyeDk » 25. sep 2016 14:04

YCSMS skrev:@Bullet

Iøvrigt, det der med, at man kan spille før tid pga US-release, er det noget du har oplevet før, at det virker i DK? Så nemlig et par stykker skrive om, at der skulle være noget IP-halløj på.


Hvis ikke jeg husker meget forkert, så har Fifa de seneste år launchet på den måde, og det har ikke været et problem at købe US versionen...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 25. sep 2016 14:42

BulletEyeDk skrev:
YCSMS skrev:@Bullet

Iøvrigt, det der med, at man kan spille før tid pga US-release, er det noget du har oplevet før, at det virker i DK? Så nemlig et par stykker skrive om, at der skulle være noget IP-halløj på.


Hvis ikke jeg husker meget forkert, så har Fifa de seneste år launchet på den måde, og det har ikke været et problem at købe US versionen...


Jeg prøver den sikre måde. Ny bruger, Xbox Live trail og EA Access. Så kan coinsene blive overført til min main account :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 25. sep 2016 17:45

Straffespark er sgu blevet svært :o :?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf heroes » 25. sep 2016 22:36

Dammi360 skrev:er der nogen der har erfaring med om appen virker når early access er overstået?
Min synes umiddelbart ikke at virke alligevel


Virker ikke ved mig efter de 10 timer.
Billede
heroes
Niveau 5
 
Indlæg: 1088


Re: FIFA 17

Indlægaf pongolle » 26. sep 2016 09:30

Fedt de 10 timer udløber midt i en FUT kamp.

Nå, nåede to oprykninger, med et lidt tamt hold, fik købt et skrabet PL hold, med Lallana, Antonio, Wilson som stjernerne.

Nappede 4 Drafts billetter, men vælter med freaks og dårlig forbindelse derinde, så bruger jeg ikke penge på igen...
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 17

Indlægaf køberen » 26. sep 2016 09:56

Kan man spille fra i nat hvis man har digital version og skifter lokation til US?

Billede
køberen
Niveau 0
 
Indlæg: 26
By: København S


Re: FIFA 17

Indlægaf YCSMS » 26. sep 2016 10:15

Så har jeg fået spillet de 10 timer, på den første konto. Her er lidt tanker/irritationsmomenter:

Dommerne: Måske vi alle kan huske, hvor ringe dommeren var i FIFA16 før det værste blev patchet væk. Her tænker jeg specielt på alle de glitch-straffe der blev givet. Desværre står det imo stadig skidt til med dommerne i 17'eren. Nogle eksempler:

1. Jeg forstår virkelig ikke, hvorfor spillet ikke automatisk kan give dommeren et spillersæt, der IKKE ligner et af holdenes. Se fx nedenfor. Ved godt, at det er nemmere at se på et billede, men han fik en del afleveringer under kampen:
Billede

2. Eksempel på straffe som ikke bliver dømt:
Billede
Ikke så meget at sige, blot at det er vanvittigt, at spillet ikke dømmer det.

3. Eksempel på ikke-straffe som bliver dømt:
Billede
Ingen kontakt (den kom også i slow). Spilleren sparker forbi og kommer i ubalancen, hvorefter han falder. Hans fald læser spillet som kontakt og dermed straffe.


Momentumskift/scripting: Begreber som i mange år har eksisteret i FIFA/FUT. Man spiller en kamp, som man har fuldstændig styr på. Pludselig sker det noget. Afleveringerne bliver dårligere, AI'en er absolut til ingen nytte og de mindste småfejl opstår, som bliver til farlige chancer for modstanderen. Jeg spillede en draft-finale i går, hvor jeg havde godt styr på modstanderen. 2-1, hvor jeg i det 80-minut godt kan mærke, at den her kan jeg ikke holde. Det kuliminere selvfølgelig i overtiden, hvor min forsvarsspiller er så flik at lave en assist, fremfor at clear bolden:
Billede
Det gav følgende stats på kampen (mig til højre)
Billede
I ekstra-tiden er gameplayet normalt igen, og jeg får den hurtigt lukket med to mål.

Målmænd: Målmændende virker stadig glitchet. Især på indlæg virker de til, at de ikke ved hvad de skal. Det er fx illustreret nedenfor. Et indlæg bliver rettet af, målmanden er dog 'i stykker' og vil ikke tage bolden:
Billede

Overordet er jeg positiv over spillet, men vi mangler imo et par patches.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster

cron