Xboxlife forum

Rocket League-tråden

For sport fanatikere.

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 14. mar 2016 23:17

BuBubbi skrev:Så kommer der sgu snart Xbox One - PC crossplay i Rocket League:

http://www.rocketleaguegame.com/news/20 ... work-play/


Fedt nok der bliver flere spillere at spille mod, altså hurtigere at finde et spil, men hvis man ikke kan være i party med pc-spillere er det fuldstændig ligegyldigt for mit vedkommende.
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Firephreakk » 15. mar 2016 08:15

BuBubbi skrev:Så kommer der sgu snart Xbox One - PC crossplay i Rocket League:

http://www.rocketleaguegame.com/news/20 ... work-play/


Det er en kæmpe nyhed synes jeg. Ikke kun for Rocket League men helt generelt, hvis det griber om sig.
Det håber jeg, det gør.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Xozzi » 15. mar 2016 10:57

De fleste der spiller Rocket League på PC, sidder jo også med controller.. Så i det her tilfælde er det fedt! Dog ikke så fedt at man ikke kan lave et party med spillere fra hver platform... ALLE medlemmer i et party skal være på samme platform.. Så jeg vil aldrig kunne spille sammen med min makker der har en PS4 f.eks.

Det er dog noget de vist har planer om at implentere, men ikke noget i nærmeste fremtid så vidt jeg ved.

Og nej cross-platform bliver aldrig sjovt i FPS spil osv, da det er en helt anden måde at spille på konsol... Hver sin måde har sin charme, konsol er på sin måde mere realistisk da man ikke bare kan vende sig om 180 grader på 0,01 sekund.. PC mere intenst hvor dine reaktioner virkelig kommer på prøve :) og ja mus/tastatur vil altid være mere præcist i nogle spil (FPS) , og controller mere præcis i andre spil (bilspil specielt)
Xozzi
Niveau 1
 
Indlæg: 62
By: Varde


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2016 11:46

Firephreakk skrev:
BuBubbi skrev:Så kommer der sgu snart Xbox One - PC crossplay i Rocket League:

http://www.rocketleaguegame.com/news/20 ... work-play/


Det er en kæmpe nyhed synes jeg. Ikke kun for Rocket League men helt generelt, hvis det griber om sig.
Det håber jeg, det gør.


Det mest vanvittige er, at der står at "Info omkring andre platforme kommer senere". Det bliver Crazy, hvis der ender med at blive Cross-platform mellem PS4 og Xbox1.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Firephreakk » 15. mar 2016 11:48

Da Senzai skrev:
Firephreakk skrev:
BuBubbi skrev:Så kommer der sgu snart Xbox One - PC crossplay i Rocket League:

http://www.rocketleaguegame.com/news/20 ... work-play/


Det er en kæmpe nyhed synes jeg. Ikke kun for Rocket League men helt generelt, hvis det griber om sig.
Det håber jeg, det gør.


Det mest vanvittige er, at der står at "Info omkring andre platforme kommer senere". Det bliver Crazy, hvis der ender med at blive Cross-platform mellem PS4 og Xbox1.


Det er klart planen, som jeg læser på de andre medier. Det er op til udvikleren, hvor meget der skal låses op for af crossplay, men at spille mod PS4 og/eller PC er en gave for alle, hvis flere spil begynder at understøtte det.

At man ikke kan sidde i party kan jeg ikke se overskygger denne giga-ting.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2016 11:51

Er det rigtigt? Jeg var overbevist om, at den eneste grund til, at der endnu ikke var Crossplay mellem PS4 og Xbox var at enten Sony eller Microsoft havde nej-hatten på og at det ikke var op til Psyonix

Crossplay er guds gave til spillerbasen. Det er så fedt, at der er altid er en milliard mennesker online at spille med.
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Firephreakk » 15. mar 2016 11:53

Da Senzai skrev:Er det rigtigt? Jeg var overbevist om, at den eneste grund til, at der endnu ikke var Crossplay mellem PS4 og Xbox var at enten Sony eller Microsoft havde nej-hatten på og at det ikke var op til Psyonix.


Jeg ændrer lige ordlyden. Det er op til Sony at åbne op for PS4 generelt, som jeg læser det også, men op til udvikleren, hvorvidt det skal være en mulighed i selve spillet (forudsat Sony er med).

Cross-Network Play
First, in addition to natively supporting cross-platform play between Xbox One and Windows 10 games that use Xbox Live, we’re enabling developers to support cross-network play as well. This means players on Xbox One and Windows 10 using Xbox Live will be able to play with players on different online multiplayer networks – including other console and PC networks.

Of course, it’s up to game developers to support this feature, and Xbox Live players will always have the option of choosing to play only with other Xbox Live players. We’re thrilled to confirm that Psyonix’s Rocket League will be one of the first games to take advantage of this new capability by enabling cross-network play between Xbox One and PC players, with an open invitation for other networks to participate as well.


Sakset fra:
http://news.xbox.com/2016/03/14/letter- ... dates-gdc/
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Da Senzai » 15. mar 2016 11:58

Nej, hvor vildt! :D

Så er det bare at vente på, at Sony vender tommelfingeren opad og så er vi flyvende! :D
Billede
Da Senzai
Niveau 8
 
Indlæg: 9374
By: København


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Firephreakk » 15. mar 2016 11:59

Da Senzai skrev:Nej, hvor vildt! :D

Så er det bare at vente på, at Sony vender tommelfingeren opad og så er vi flyvende! :D


Jeg håber, de føler sig presset til at åbne op. Det ville være så fedt. Forhåbentlig vil der kunne være en form for venneliste i cross-platform universet, så man endelig kan spille med sine venner, der ikke har xbox og omvendt.
Billede
Firephreakk
Niveau 6
 
Indlæg: 1331

+3

Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 17. mar 2016 11:33

Så er der kommet mutator mashup i playlists :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Morten Skou » 3. apr 2016 19:56

Fik lige spillet noget mere i dag, det er helt vildt så underholdende et så simpelt spil kan være.

Har dog ikke prøvet at spille sammen med folk jeg kender endnu, kunne forestille mig at man kunne lave noget mere team arbejde, men er der tid til det i kampens hede?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 3. apr 2016 22:34

Morten Skou skrev:Fik lige spillet noget mere i dag, det er helt vildt så underholdende et så simpelt spil kan være.

Har dog ikke prøvet at spille sammen med folk jeg kender endnu, kunne forestille mig at man kunne lave noget mere team arbejde, men er der tid til det i kampens hede?

Når man snakker med andre, så kan man sagtens være mere taktiske, og når man lærer hinandens styrker og svagheder at kende, finder man hurtigt sin plads :)
Tilføj mig gerne - kan oftest spille om formiddagen :)
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf livekiller92 » 4. apr 2016 05:34

Min fætter og jeg spiller meget 2 mod 2 online det sku skide skægt :)
Men ad gerne livekiller92
Gaming is only for winners
livekiller92
Niveau 7
 
Indlæg: 2329
By: Havdrup


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Mitzurugi » 19. maj 2016 11:06

Følelsen af at afgøre en kamp med sådan et mål er ubeskrivelig, der blev i hvert fald highfivet til den helt store guldmedalje :D
http://gameclipscontent-d3008.xboxlive. ... d3b683dcf8
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180


Re: Rocket League-tråden

Indlægaf Zieglers » 19. maj 2016 21:51

Mitzurugi skrev:Følelsen af at afgøre en kamp med sådan et mål er ubeskrivelig, der blev i hvert fald highfivet til den helt store guldmedalje :D
http://gameclipscontent-d3008.xboxlive. ... d3b683dcf8

Det er squ også et lækkert mål! Så det også på boxen tidligere, fantastisk spil!! :D
Zieglers
Niveau 4
 
Indlæg: 354


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster

cron