Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 15. okt 2015 19:08

Fedt du er klar igen, og ser frem til når det sker :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 15. okt 2015 19:26

Hej,
Tillykke med din fødselsdag og respekt til dig for din uselviskhed. Er du rar at skrive når ligaen genoptags?

mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 17. okt 2015 17:23

Takker :)...

Vi er advanced... Næste advance bliver onsdag efter kl 20, medmindre alle har spillet.. Så kan vi inden afgøre om der skal sætte sværhedsgraden ned
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+2

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 17. okt 2015 19:47

Hej
jeg kan ikke spille min kamp, det crasher altid sidst i 1st quarter, har prøvet at spille kampen 3 gange nu.
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 17. okt 2015 21:54

Renner, vi skal mødes, hvornår kan du?
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 18. okt 2015 13:12

Har lige fået spillet min kamp. Kom foran 7-3, og var helt nede ved deres endzone. Så laver de en interception og efterfølgende et TD. Det samme sker igen senere i kampen, helt nede ved deres endzone hvor de så i første kast laver endnu en TD, efterfulgt af en 2-PT conv. Jeg får en enkelt TD mere, og så slutter kampen 13-24, efter at de i øvrigt havde lavet endnu en interception på mig.

Jeg glæder mig til sværhedsgraden ryger lidt ned ;-)

I øvrigt så får jeg ikke tid til at deltage de næste 2 uger, da jeg knokler med forberedelse til en certificering - så du må meget gerne sætte mit hold på auto Pantic :cry:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 18. okt 2015 17:29

Morten Skou skrev:Har lige fået spillet min kamp. Kom foran 7-3, og var helt nede ved deres endzone. Så laver de en interception og efterfølgende et TD. Det samme sker igen senere i kampen, helt nede ved deres endzone hvor de så i første kast laver endnu en TD, efterfulgt af en 2-PT conv. Jeg får en enkelt TD mere, og så slutter kampen 13-24, efter at de i øvrigt havde lavet endnu en interception på mig.

Jeg glæder mig til sværhedsgraden ryger lidt ned ;-)

I øvrigt så får jeg ikke tid til at deltage de næste 2 uger, da jeg knokler med forberedelse til en certificering - så du må meget gerne sætte mit hold på auto Pantic :cry:


Jeg sørger for du er på auto :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TeddyBamboo » 18. okt 2015 21:18

WHO-DEY! Så er Bengals 6-0. Nøj hvor godt. Bare jeg kunne spille lige så godt med dem i Madden :-D
TeddyBamboo
Niveau 1
 
Indlæg: 81


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 21. okt 2015 16:54

Hej,

Det lykkedes ikke for mig at spille min, forsøgt 2 gange mere idag hvor det fryser. Nu opgiver jeg altså at spille den kamp

Mvh
Jesper
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 21. okt 2015 17:28

jesperbadeand skrev:Hej,

Det lykkedes ikke for mig at spille min, forsøgt 2 gange mere idag hvor det fryser. Nu opgiver jeg altså at spille den kamp

Mvh
Jesper


Bare iorden. Jeg advancer i aften. KingHans mangler stadig at spille sin kamp.

Skal niveauet sænkes?
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 21. okt 2015 19:38

Ja tak
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110

+2

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 1. nov 2015 23:25

Er ligaen død? Der er ikke opdateret, og kan se der er en del som ikke har spillet deres kamp? Ligeledes er forummet helt død
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 1. nov 2015 23:27

Pingo skrev:Er ligaen død? Der er ikke opdateret, og kan se der er en del som ikke har spillet deres kamp? Ligeledes er forummet helt død


Jeg må indrømme jeg ikke har fået spillet de sidste runder. Jeg har en del rod, der lige skal styr på i privaten. Jeg opdatere om 15 min igen :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 1. nov 2015 23:56

Det er også fair nok, især med tanke for det der er sket, oplever bare at det virker som om der ikke er den store interesse for ligaen
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 1. nov 2015 23:58

Pingo skrev:Det er også fair nok, især med tanke for det der er sket, oplever bare at det virker som om der ikke er den store interesse for ligaen


Jeg er ret enig. Der er mange kampe der ikke bliver spillet. Mindes det var på samme måde sidste år i opstarten, at mange tilmeldte sig, og mistede så interessen da nye spil udkom. Forhåbenligt kommer vi ind i en fornuftig rytme igen :)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron