Xboxlife forum

Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

For sport fanatikere.

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 5. okt 2015 19:10

Er klar nu :D
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 5. okt 2015 20:57

Uha en snitter :) Men jeg havde ikke regnet med andet. Eftersom jeg spiller kampene i denne liga og ellers overhovedet ikke, så ville det nok være for meget at håbe på at vinde over dig - har indtryk af, at du spiller ret mange kampe :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 6. okt 2015 10:58

Spiller ikke helt meget som tidligere, men spiller stadig noget, og har spillet madden i lang tid og rigtig meget :-)
Synes det er fedt du giver den gas og bliver ved :-)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf TigerJax007 » 6. okt 2015 11:45

Pingo skrev:Spiller ikke helt meget som tidligere, men spiller stadig noget, og har spillet madden i lang tid og rigtig meget :-)
Synes det er fedt du giver den gas og bliver ved :-)


Ja, jeg har også spillet samtlige Madden de sidste 15-20 år. Det er også altid mine intentioner at spille mere hvert år, men der er så meget, så det bliver aldrig rigtig til noget :)
TigerJax007
Skribent
 
Indlæg: 724

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf jesperbadeand » 6. okt 2015 15:43

Endelig!!! Sejr på 20-0 over CPU
jesperbadeand
Niveau 2
 
Indlæg: 110

+2

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 6. okt 2015 16:36

jesperbadeand skrev:Endelig!!! Sejr på 20-0 over CPU


Sådan! Så må det være mig der vinder over CPU næste gang :lol:
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 7. okt 2015 22:33

Puha... Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte. Problemerne andre har rapporteret ramte pludselig mig for fuld skrue idag.

Første problem kom på kickoff, da jeg ikke kunne skifte til return manden, hvilket fortsatte resten af kampen. Når,spillet blev sat igang kunne jeg 80% af tiden ikke skifte mand.
Min RB kunne nærmest kun gå. Jeg troede han var skadet, da han virkelig var langsom (han havde inden kampen 450 yards), og endte på 14 yards for 9 løb idag. Jeg skiftede ham i pausen ud, men opdagede at min backup ikke var anderledes.
Min QB kunne ikk kaste over 10 yards. Hvis jeg forsøgte på en slant på 10 yards, blev bolden konsekvent kastet 20 yards ned af banen. Også her skiftede jeg QB uden det hjalp.
5 gange endte mit valgte spil med at være "spike".
Ved pausen var jeg nede 21-3. Og endte med at ville spille hele anden halvleg med screene og Kast inden for 5 yards. Ved 21-10 på 10 yard linien, er jeg så dum at kalde en slant. Da min reciever kommer mod midten fra venstre kaster jeg bolden. Den havner i højre hjørne af endzone. Interceptet.
Flere gange var min QB cornerback i kampen, hvor jeg måtte ind i depth chart og ændre det.

Generelt en bizar kamp, der virkelig gjorde det svært at holde af spillet. Men hvad fanden. Man skal jo tabe på et tidspunkt :D
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+2

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 7. okt 2015 22:46

Haha, det lyder som en ordentlig omgang :D Det virker nogle gange, som om at Xboxen er en mega dårlig taber og derfor fusker lidt ;-)
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 7. okt 2015 22:49

Morten Skou skrev:Haha, det lyder som en ordentlig omgang :D Det virker nogle gange, som om at Xboxen er en mega dårlig taber og derfor fusker lidt ;-)


Det kunne næsten ikke beskrives hvor mærkeligt det var. At se en defensive tackle på et screen indhente min RB 10 yards nede af banen var næsten uhyggeligt. Men alle ballon boldene mine QB's kun kunne smide efter 10 yards var sgu en udfordring at få til at passe ind under kampen.
Håber det var en engangs Forestilling. Ellers kan det blive en udfordrerne sæson ;)
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099

+1

Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 8. okt 2015 10:02

Hey folks.

Det er med en masse ærgelighed at jeg må meddele jeg formentligt må forlade jer. Min søster tabte kampen mod Cancer. I den forbindelse samlede min lille familie sammen til den begravelse hun fortjener, men vi har idag måtte sande, at vi er et lille stykke fra målet. Jeg ejer ikke alverden, men føler mig forpligtiget til vi når målet, og må derfor sælge min Xbox.
Hvis det er farvel for denne gang, håber jeg vi ses igen i fremtiden, for det har været en fornøjelse at spille med jer.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Morten Skou » 8. okt 2015 11:48

Adampantic skrev:Hey folks.

Det er med en masse ærgelighed at jeg må meddele jeg formentligt må forlade jer. Min søster tabte kampen mod Cancer. I den forbindelse samlede min lille familie sammen til den begravelse hun fortjener, men vi har idag måtte sande, at vi er et lille stykke fra målet. Jeg ejer ikke alverden, men føler mig forpligtiget til vi når målet, og må derfor sælge min Xbox.
Hvis det er farvel for denne gang, håber jeg vi ses igen i fremtiden, for det har været en fornøjelse at spille med jer.


Æv, det er jeg sgu ked af at høre. Det er aldrig sjovt at miste et nært familiemedlem. Håber selvfølgelig at du vender retur på et tidspunkt!

Hvordan får vi overdraget chef-rollen til en anden? Kan du evt. indsætte mig til vi finder ud af om en anden har lyst?
Morten Skou
Redaktør
 
Indlæg: 16750


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 8. okt 2015 16:33

Er jeg sgu ked af at høre pantic. Har været en fornøjelse at spille mod dig og håber at se dig igen. Håber i kommer i gennem det som famile.

Jeg er også klar til at lege chef(så bestemmer jeg da noget et eller andet sted)
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Adampantic » 8. okt 2015 21:57

Tak gutter..

Jeg melder lige ud hvad der sker. Har smidt den til salg, men håber det ikke bliver nødvendigt.
Adampantic
Niveau 5
 
Indlæg: 1099


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf Pingo » 9. okt 2015 15:48

Hvor mange af jer herinde kan være med på modstanden fra AI når vi spiller på all Pro? Har hørt flere af jer have problemer, skal det evt sættes ned? Tænker det skal være mest rammende niveau for flest.
Pingo
Niveau 3
 
Indlæg: 240
By: Viby J


Re: Madden NFL 16 - Xboxlife Ligaen.

Indlægaf KingHans » 9. okt 2015 17:44

det passer mig fint.
KingHans
Niveau 4
 
Indlæg: 335


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron