Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 27. mar 2016 10:49

Mitzurugi skrev:Var det dig igen Dasiima? :D


Ja sorry, jeg havde udlejet min målmand. Kan se at han gøre det godt :D
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 27. mar 2016 13:13

Mitzurugi skrev:Var det dig igen Dasiima? :D
Billede

Den er også god, og så lige krydret med en klassisk overligger (dem har jeg gerne 2-3 af per kamp)
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 28. mar 2016 13:46

Er lag switching en ting i FUT?
Har lige spillet en kamp, hvor spillet hakker helt vildt hver gang jeg nærmer mig hans mål, og det er hver gang.

Og spørgsmål 2:
Er det også standard, når man er foran med et mål, bare at stille sig op og kører bolden frem og tilbage i de bagerste rækker?
Virkelig kedeligt, og så kunne man jo lige så godt spille mod AI'en
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 28. mar 2016 19:05

IkkNico skrev:Er lag switching en ting i FUT?

Nææh, det er vist bare ganske almindeligt lag, der rammer alle (så vidt jeg kan se på YT). Troede ellers stadig, der var masser af spillere online.

I øvrigt kan jeg konstatere at team rating ikke har indvirkning på matchmaking

det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Mitzurugi » 28. mar 2016 19:14

Er lag switching en ting i FUT?
Jeg har ofte oplevet lag spikes i Ultimate Team, om det er lag switching skal jeg ikke gøre mig klog på.
Er det også standard, når man er foran med et mål, bare at stille sig op og kører bolden frem og tilbage i de bagerste rækker?
Jeg har spillet lidt over 100 kampe og den oplevelse kan heldigvis tælles på én hånd :)

Matchmaking i online single matches er baseret på dit hold, season går efter andre faktorer.
Billede
Mitzurugi
Niveau 7
 
Indlæg: 5180

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 28. mar 2016 19:41

Tak, har hørt noget om en ELO rating, der kunne have noget med Seasons matchmaking at gøre
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 29. mar 2016 14:54

Hold kæft jeg hader dette spil. Scriptingen er SÅ grum, og spilødelæggende. Jeg har spillet over 1000 kampe i FUT16, og i dag fik jeg nok et af de mest latterlige nederlag.

Kig disse stats:
Billede
Billede
Billede

2x stolpe og 11 redninger fra hans målmand i ordinærtid. GG EA.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. mar 2016 19:42

YCSMS skrev:Hold kæft jeg hader dette spil. Scriptingen er SÅ grum, og spilødelæggende. Jeg har spillet over 1000 kampe i FUT16, og i dag fik jeg nok et af de mest latterlige nederlag.

Kig disse stats:
Billede
Billede
Billede

2x stolpe og 11 redninger fra hans målmand i ordinærtid. GG EA.


Jeg troede du var stoppet helt med at spille og havde solgt dine coins?
Når det så er sagt så oplever jeg også dine situationer som nedenstående er et eksempel på. Her er det ved halvleg.Billede

Jeg glemte at tage et billede da kampen var færdig men den endte 1-1 og jeg havde 19 skud med de 14 på mål og modstanderenendte med 5 skud og 2 på mål. Det er så frustrerende at det ikke kan beskrives!
Når man har så mange forsøg på mål KAN det umuligt bortforklare med at man er en dårlig afslutter [-X
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 29. mar 2016 20:19

the 007 baker skrev:
Jeg troede du var stoppet helt med at spille og havde solgt dine coins?
Når det så er sagt så oplever jeg også dine situationer som nedenstående er et eksempel på. Her er det ved halvleg.Billede

Jeg glemte at tage et billede da kampen var færdig men den endte 1-1 og jeg havde 19 skud med de 14 på mål og modstanderenendte med 5 skud og 2 på mål. Det er så frustrerende at det ikke kan beskrives!
Når man har så mange forsøg på mål KAN det umuligt bortforklare med at man er en dårlig afslutter [-X


Utroligt at man kan være foran med 0 skud på mål. Var det hovedstødsmål og tæller de ikke også?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 29. mar 2016 20:33

Tror det var min målmand som boksede bolden ind på modstanderens spiller så den røg i mål...
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 29. mar 2016 22:00

the 007 baker

Nej, fandt ingen køber. Det var nu heller aldrig planen at stoppe, men blot at spille med et billig hold.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. mar 2016 11:09

TAK!!!

Rart at vide jeg ikke er den eneste, der oplever det her.
Jeg kan sidde på en kamp 100%, føre i skud, tacklinger, boldbesiddelse, alt,og alligevel kun få 1-1 mod Derry Town eller tabe 0-1 til Scunthorpe fordi Luke Daniels redder alt hvad Messi, Suarez eller Ronaldo smider efter ham.

I øvrigt tæller skud på mål ikke med, hvis de blokeres af en markspiller, så jeres skudstatistikker er sikkert meget højere.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 30. mar 2016 12:04

IkkNico skrev:TAK!!!

Rart at vide jeg ikke er den eneste, der oplever det her.
Jeg kan sidde på en kamp 100%, føre i skud, tacklinger, boldbesiddelse, alt,og alligevel kun få 1-1 mod Derry Town eller tabe 0-1 til Scunthorpe fordi Luke Daniels redder alt hvad Messi, Suarez eller Ronaldo smider efter ham.

I øvrigt tæller skud på mål ikke med, hvis de blokeres af en markspiller, så jeres skudstatistikker er sikkert meget højere.


Burde de ret beset heller ikke.

Mon Portugal råbte op om scripting, da de tabte EM finalen i sin tid?

Billede
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 30. mar 2016 13:31

"Mon Portugal råbte op om scripting, da de tabte EM finalen i sin tid?"


Ja, lad os sammenligne et computerspil, med irl hvor foldbold spilles af 22+ enkelte individer :lol:
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 30. mar 2016 15:18

pongolle skrev:Burde de ret beset heller ikke.

Tjaeh, et skud på mål er vel et skud på mål. Så er det underordnet om det er målmanden eller en markspiller, der kommer i vejen.
Spillet registrer jo om det er et skud på kn ap-trykket, så der kan vel ikke være så meget tvivl.


pongolle skrev:Mon Portugal råbte op om scripting, da de tabte EM finalen i sin tid?

Hvor tit ser du en fodboldkamp med de stats, hvor "under dog'en" vinder?
Der er måske 2-3 på en hel sæson i BPL? Jeg gætter her ... og så lige den EM finale.

Der er jo ikke nogen, der siger, at den slags aldrig sker. Vi er bare nogle stykker, der "undrer" os over, at selv bundhold med 1* meget ofte har Peter Schmeichel på mål, og han ene mand sikrer dem sejren.

Jeg har fuld forståelse for at computeren skal have lov at snyde, ellers bliver den jo også røvsyg at spille imod, men når man får banket 20+ skud afsted med top angribere fra de allerbedste klubber i verden, og så Gerard Doherty fra Derry tager hele lortet, så bliver man sgu' lidt frustreret.

Snyderiet skal være lavet ordenligt, så det er mere transparent. Det er jo ikke urealistisk at Barcelona slår Bray Wanderers 8-0, men det "glemmer" spillet nogle gange, og i et forsøg på at gøre det mere realistisk, så forhindrer det åbenbart alle skud, så vi får en "spændende" 1-0 kamp.
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster

cron