Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf HN » 6. sep 2015 19:23

Kan man spille FIFA 16 med EA access uden at købe spillet online?

For jeg har bestilt et fysik eksemplar.

Når jeg kigger på Xbox one store står der bundle når man skal downloade den og
Man kommer fra til preordre af spillet til mega overpris.
Billede
HN
Niveau 3
 
Indlæg: 230
By: Esbjerg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 6. sep 2015 19:51

Ja det plejer man at kunne men det er først et par dage før spillet udgives. Plus det er kun i nogle timer.
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 14. sep 2015 18:10

Ja tak! Godt at se EA gør noget.

CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 15. sep 2015 08:28

Jeg bliver altid ramt af frygt når de siger "coin farming", for jeg farmer eddersparkeme også coins via trading.

Men jeg går ud fra, at det de mener er dem, der bruger bots til trading, eller dem der har misbrugt match-glitchen.

Fedt at de endeligt opdeler markederne btw!
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 15. sep 2015 08:33

Ja det lover rigtigt godt for et sundt marked, lad os håbe de kan holde bot's osv. nede på et minimum, så markedet ikke kollapser.

Tror bestemt ikke vi "små fisk", der handler og laver lidt mønt på det har noget at frygte, vi gør jo som sådan ikke noget man ikke må 8)
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. sep 2015 09:00

tue69 skrev:Jeg bliver altid ramt af frygt når de siger "coin farming", for jeg farmer eddersparkeme også coins via trading.

Men jeg går ud fra, at det de mener er dem, der bruger bots til trading, eller dem der har misbrugt match-glitchen.

Fedt at de endeligt opdeler markederne btw!


Jeg tror at de henvender sig mod de kinesere der bruger bots på PS3 til at farme coins, eller dem der har software som nakker spillerne automatisk når folk ligger dem op.

Det der undre mig er, at det lyder til at de ikke kan fixe problemet. Så nu er det bare damage control med at separere old-gen med current-gen, og gøre det mere besværligt for snyderne.

Nu var Xbox-markedet egentlig fint, da det virker til at PS3 var hovedproblemet - så jeg frygter ikke meget, andet end spillere måske kan være svære at finde.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 15. sep 2015 09:19

PS3 markedet smadrede bare det hele. Den seneste måned har der dog været superlækkert at handle. Og nemt! :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 15. sep 2015 12:06

Nu synters jeg at jeg har været okay aktiv under FUT 15 tråden og tænker da at fortsætte her.
Derfor syntes jeg det kunne være sjovt at prøve at spille mod nogle af jer som poster jeres syge hold osv.
Så når FIFA 16 har været ude i 1 uge eller 2 tænker jeg på at høre om der er nogle der vil spille et par kampe :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 15. sep 2015 13:24

Jeg ser usandsynligt meget frem til dette års FUT, især fordi Tigerjax007 (spiller næsten udelukkende kun mod ham) og vi har givet hinanden håndslag på, at vi ikke må købe et eneste fifa point til vores hold :shock:

Håber godt nok FIFA guderne tilsmiler mig med et par gode pakker, ha ha :mrgreen:
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. sep 2015 15:00

Jeg er målløs. Folk kan åbenbart spille FIFA 16 nu, og fred være med det...

Men man kan kun hvis man køber en Xbox One bundle med spillet...

2500,- for at spille 1½ dag før EA Access trial og 1 uge før det udkommer. Lad det synke ind...

https://twitter.com/MattHDGamer/status/ ... 4135136256

Og de må ikke engang ligge billeder og videoer op før torsdag anyway.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf P4TR1CK » 15. sep 2015 17:37

CaptainKicker skrev:Jeg er målløs. Folk kan åbenbart spille FIFA 16 nu, og fred være med det...

Men man kan kun hvis man køber en Xbox One bundle med spillet...

2500,- for at spille 1½ dag før EA Access trial og 1 uge før det udkommer. Lad det synke ind...

https://twitter.com/MattHDGamer/status/ ... 4135136256

Og de må ikke engang ligge billeder og videoer op før torsdag anyway.


Er der ikke kun tale om 10 timers gameplay? Jeg har godt set tilbuddet, men det rører mig nu ikke så meget.
P4TR1CK
 


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 15. sep 2015 18:31

Det er 10 timer, ja.


Rygter om at web app er oppe. Castro, som er en FIFA streamer, er på web appen lige nu.

EDIT: Svært at komme ind, da der er mange som prøver at komme på. Post jeres startpakker hvis i er heldige :-)
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf P4TR1CK » 15. sep 2015 20:06

CaptainKicker skrev:Det er 10 timer, ja.


Rygter om at web app er oppe. Castro, som er en FIFA streamer, er på web appen lige nu.

EDIT: Svært at komme ind, da der er mange som prøver at komme på. Post jeres startpakker hvis i er heldige :-)


FUT App'en er oppe! Jeg fik intet nævneværdigt udover Juanfran (RB). Trading må blive imorgen, da aftenen er optaget af ChL :wink:
P4TR1CK
 


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 15. sep 2015 20:30

Hvordan får folk adgang til 16erne i wepapp nu? Er det hvis man har købt digitalt? :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 15. sep 2015 21:42

Jeg har også åbnet alle mine founder packs, det gav ikke det store, bedste mand pt. en CAM 80'er fra Sevilla
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster

cron