Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 31. jan 2016 00:17

Ja overvejede ham.
Jeg har også prøvet legende Baia men han lavede et par vilde drop så han røg hurtigt på porten
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 31. jan 2016 00:25

the 007 baker skrev:Ja overvejede ham.
Jeg har også prøvet legende Baia men han lavede et par vilde drop så han røg hurtigt på porten


Hans højde er også lidt af et problem. Lehmann og Seaman er også fine alternativer.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 31. jan 2016 00:31

Syntes faktisk at De Gea er en af de bedste målmænd jeg har haft.
Jeg er Bayern fan men kan simpelthen ikke få mit spil til at hænge sammen når jeg gentagne gange laver et hold.
Plus Neuer ikke er god på mit hold #-o
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 1. feb 2016 14:46

Kan godt lide de lidt skæve eksistenser, så har købt Akinfenwa(64) som super sub.

Han gør det altså fremragende, og har sikret mig en del sejre, som indskifter.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 1. feb 2016 22:31

Tror måske jeg også skal prøve din opstilling Benja190782. Er pt ved at opbygge et BPL hold også. Mit eneste hold ser således ud:

Billede

Savner lidt Griezmann på toppen sammen med Lacazette, men det vil ikke give fuld chem pga Di Maria
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf betterjoker » 2. feb 2016 14:51

Ville høre om en venlig sjæl ville hjælpe mig. Er desværre kommet til at sætte en spiller til salg i 3 dage men det skulle kun af været en time. Da jeg skulle bruge coins til at købe en anden spiller. Hvis nogen gad at købe ham. Skal jeg nok købe ham tilbage for nogen ekstra coins :)
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 2. feb 2016 15:12

betterjoker skrev:Ville høre om en venlig sjæl ville hjælpe mig. Er desværre kommet til at sætte en spiller til salg i 3 dage men det skulle kun af været en time. Da jeg skulle bruge coins til at købe en anden spiller. Hvis nogen gad at købe ham. Skal jeg nok købe ham tilbage for nogen ekstra coins :)


Hvor mange coins snakker vi om?
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf betterjoker » 2. feb 2016 16:57

CaptainKicker skrev:
betterjoker skrev:Ville høre om en venlig sjæl ville hjælpe mig. Er desværre kommet til at sætte en spiller til salg i 3 dage men det skulle kun af været en time. Da jeg skulle bruge coins til at købe en anden spiller. Hvis nogen gad at købe ham. Skal jeg nok købe ham tilbage for nogen ekstra coins :)


Hvor mange coins snakker vi om?

150000 coins naldo 86 som jeg er kommet til at sætte til salg i 3 dage
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf CaptainKicker » 2. feb 2016 18:20

betterjoker skrev:
CaptainKicker skrev:
betterjoker skrev:Ville høre om en venlig sjæl ville hjælpe mig. Er desværre kommet til at sætte en spiller til salg i 3 dage men det skulle kun af været en time. Da jeg skulle bruge coins til at købe en anden spiller. Hvis nogen gad at købe ham. Skal jeg nok købe ham tilbage for nogen ekstra coins :)


Hvor mange coins snakker vi om?

150000 coins naldo 86 som jeg er kommet til at sætte til salg i 3 dage


Ah, sorry den kan jeg ikke lige hjælpe med.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf betterjoker » 2. feb 2016 19:50

Bare iorden må bare vente de 3 dage :)
betterjoker
Niveau 1
 
Indlæg: 74


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 3. feb 2016 16:37

Prøvede lige noget virkeligt besynderligt, og ikke mindst irretrerende. Foran 4-0 i en kamp. I det 85 min går min controller død. Tænder den igen, sætter den på pause, sætter lige batterier i og bum, forbindelse mistet til EA-serveren. Nogen der ved, om der er en sammenhæng mellem batteri-skiftet og dette? Selvom det lyder fuldstændigt åndsvagt. Det virkede bare ikke tilfældigt.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 3. feb 2016 16:48

YCSMS skrev:Prøvede lige noget virkeligt besynderligt, og ikke mindst irretrerende. Foran 4-0 i en kamp. I det 85 min går min controller død. Tænder den igen, sætter den på pause, sætter lige batterier i og bum, forbindelse mistet til EA-serveren. Nogen der ved, om der er en sammenhæng mellem batteri-skiftet og dette? Selvom det lyder fuldstændigt åndsvagt. Det virkede bare ikke tilfældigt.


Det vil jeg ikke mene. Har prøvet det mange gange før, og har ikke mistet forbindelsen pga batteriskift. Har i et enkelt tilfælde febrilsk forsøgt at skifte batteri uden pause og mens min modstander frit kunne drible bolden i mål, men det er også det eneste..
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 6. feb 2016 15:23

Hvor er det vildt. Den anden redning er nok en af de bedste jeg har set i FUT16.
Billede

75 rated non rare, naturligvis.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 6. feb 2016 16:41

Hvad er der med de non-rare spillere - hvorfor er de så overdrevet go'e? :)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 6. feb 2016 18:23

Så fik jeg vist lige scoret mine bedste mål i FIFA 16 :D Kæft et par lækre mål =D>

Billede

Billede
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde

+1

ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster

cron