Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 24. nov 2015 13:09

Jeg sidder på 1 mio og kigger på hvordan mit fremtidige Bale, Suarez og Neymar holder stille og roligt falder. 950k as we speak :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 24. nov 2015 14:46

Jeg har også en række spillere jeg skal have købt i løbet af ugen. Jeg er bare virkelig dårlig til at vente, da jeg gerne vil prøve dem her og nu. Jeg gider bare ikke tabe en masse coins på dem :)

Nogen der har prøvet Di Maria i år? Han har fået en -1 downgrade men er tilgengæld H/M fremfor H/H. Jeg tænker at prøve ham som højre angriber. Tror I han vil kunne begå sig der? Statsene er hvert fald til det.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 24. nov 2015 15:05

YCSMS skrev:Jeg har også en række spillere jeg skal have købt i løbet af ugen. Jeg er bare virkelig dårlig til at vente, da jeg gerne vil prøve dem her og nu. Jeg gider bare ikke tabe en masse coins på dem :)

Nogen der har prøvet Di Maria i år? Han har fået en -1 downgrade men er tilgengæld H/M fremfor H/H. Jeg tænker at prøve ham som højre angriber. Tror I han vil kunne begå sig der? Statsene er hvert fald til det.


Jeg har prøvet Di Maria i ca 10 kampe men syntes ikke jeg fik så meget ud af ham som ønsket.
Jeg brugte ham som CAM på et Argentina/Ligue 1 hold.

Jeg går dog meget op i at have 2-3 spillere i opstillingen der har H/H da de bare er over det hele på banen :D

Hvilke angribere har i så stor succes med?
Mine 3 favoritter er Pato, Lukaku og Lewandowski. Lewandowski er nasty på mit Bayern/Bundesliga og Pato på mit Brazil hold som er den mest scorende i min klub. Lukaku er bare et monster at have på bænken :D
Det skal lige siges at jeg spiller 4-3-3(4)
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 24. nov 2015 16:15

Lacazette er virkelig god, og er også prismæssigt i frit fald. Man kan holde ham op mod en af de bedste angribere i spillet, Aguero:
Billede

Som man kan se, minder de rigtigt meget om hinanden, for ikke at sige de er tæt på at være identiske. De punkter hvor de hver især er bedre, er marginale. Lacazette koster pt omkring 25k. Aguero 190k. Jeg har ikke prøvet Aguero endnu i år, men jeg tror godt jeg ved, hvem der giver mest for pengene.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 24. nov 2015 16:16

Jeg bruger Lacazette, som jeg har bygget mit hold op om, et fransk hybrid hold som jeg har navngivet "Labaguette". Der er dog også blevet plads til et par andre klassespillere. Jeg er tilfreds, holdet var mit mål og nu spiller jeg bare for penge til draft. Desuden bomber jeg ind med Lacazette, og ham og Griezmann er en ond kombi.

Billede
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 24. nov 2015 16:26

Mit mål er, at jeg i løbet af weekenden har dette hold:
Billede

Den eneste jeg er i tvivl om vil fungere, er Di Maria. Hvis han gør det er jeg sikker på, at holdet vil smadre igennem.
Pt mangler jeg:
Di maria
Pastore
Chiellini
Boateng
Sandro
Pogba

De koster nu ca 215k i laveste buy now, hvilket er vanvittigt. For 10 dage siden kostede Pogba alene 200k.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 24. nov 2015 18:20

Hvordan fårjeg vist mine hold fra Futhead her?
Når jeg prøver at sætte et billed ind er der bare et "billede" uden at vise det oprindelige billede..
Ja jeg er ikke så skab til det her :D
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 24. nov 2015 20:08

Der er altså noget fuldstændig galt med det spil her - nu prøvede jeg at lave et godt Superliga-hold for 3500 mønter cirka. Kun danske SØLV spillere fra Superligaen! De er SINDSYGT gode! Har kun spillet 5 kampe med dem endnu, men har lige slået dette stjernehold, som har en samlet rating på 86! Ja... 86!!!
Jeg skulle vinde den sidste kamp for, at rykke op i 2. Division i FUT Seasons!

Det er jo helt SINDSYGT det her!
Mit danske sølv hold:
Billede

Dette er så min modstanders hold! Prøv lige at dyrk et klassehold! På bænken sidder Ronaldo osv.
Hvad sker der lige!?
Billede

Jeg har aldrig vundet så mange mønter før! Oprykning til 2 division!
Billede

Kan nogen forklare hvordan i himlens navn dette danske hold er i stand til at smadre ALLE hold!?
Jeg har kun spillet 5 kampe med sølv holdet endnu, men jeg har vundet alle kampe - selv mod guld hold på 82, 81 og nu 86!
Billede

Hvad sker der?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn

+2

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 25. nov 2015 14:14

@tue69

Du er skrap til det med at trade. Jeg holder pt øje med følgende spillere:
Billede

Vi ved, at der på fredag bliver black friday i FUT. 35k pakker hele dagen, og lyn-runder. Sandsynligvis med 50k og 100k pakker sidst på dagen. Om mandagen er der cyber monday. Sidste år var det også lyn-runder.

Hvornår vil du tro, at det er bedst at slå til med at købe?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 26. nov 2015 10:01

Jeg ville personligt vente helt til TOTY med at købe stort ind. Jeg troede at priserne ville rette sig efter FUT-United, men priserne fortsatte bare ned da Black Friday er i vente.

Nu kommer Black Friday, men jeg frygter at billedet gentager sig, og at folk bare kigger frem mod TOTY. Dog kan det, at der kommer en masse nye spillere i julen presse priserne lidt.

Hvis du skal købe ved Black Friday så køb lørdag morgen, tænker jeg.

Min trading er i øjeblikket (og har været det i nogle måneder) baseret på mass-investing. Køber 15 kort af premier league spillere med konstant efterspørgsel og sælger dem 1-1,5k over købspris.

Mine bedste sælgere har været:

- Milner
- Kane
- Moreno (konverteret til LB)
- Henderson
- Sakho
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 26. nov 2015 10:03

Folk inde på forum er lidt uenige om det er bedst at købe fredag aften eller mandag hvor de forventer der kommer cyber monday. I år har det været fuldstændigt umuligt at forudsige markedet. INGEN havde forventet at FUT United havde så stor betydning som det havde, så det er rigtig svært at spå om. Jeg tror umiddelbart selv at i morgen er det bedste tidspunkt at købe på.

Skal have købt det her hold:
Billede

941k som det ser ud lige nu.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 26. nov 2015 11:34

"Jeg troede at priserne ville rette sig efter FUT-United, men priserne fortsatte bare ned da Black Friday er i vente. "

Handler det ikke mere om, at der mere eller mindre konstant har været special-pakker lige siden? De må virkelig være ramt på pakkesalget.

"Hvis du skal købe ved Black Friday så køb lørdag morgen, tænker jeg."

Det tror jeg måske er lidt for sent. Jeg tænker, at når den sidste lynrunde er slut fredag aften, begynder markedet at stabilisere sig en smule. Folk har vekslet points til coins, og vil nu lave hold? Regner med, at snipe lidt under 50k og 100k pakkerne.

"og sælger dem 1-1,5k over købspris."

Når du sælger til over købspris. Er det så fordi du har købt billigere end laveste buy now, eller sælger du højere end laveste buy now i åben bud?
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Benja190782 » 26. nov 2015 19:39

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår hvad det er der sker på transfer markedet imorgen, bare fordi der er Black Friday?

Bliver der solgt nogle guld pakker specielt billigt da?
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 26. nov 2015 19:51

Jeg har ikke fulgt med i hvad der kommer af pakker, men der kommer sikkert nogle promo packs, hvor man får lidt mere for pengene, og hvor der nok er en del flere spillere i hver pakke vs. almindelige pakker.

Markedet bliver derfor overfyldt med de spillere der bliver trukket, så de enkelte spillere vil højst sandsynlig falde i pris...
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 26. nov 2015 20:06

Der bliver 35k pakker hele dagen. Om der er et begrænset antal pr. person ved jeg ikke. Derudover er der lyn-runder. Mener det er hver 3. time. Der kan fx blive smidt 50.000 stk 50k pakker op. De plejer ikke at være billigere, fordi folk køber dem alligevel da chancerne for de gode spillere er større i disse pakker. Eftersom det er lyn-runder hvor man skal være hurtig, sætter folk ofte det de trækker til salg med det sammen, til en lavere pris fordi det skal sælges hurtigt.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 40 gæster

cron