Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf tue69 » 5. okt 2015 19:51

BulletEyeDk skrev:
tue69 skrev:
BulletEyeDk skrev:Shit en tackling mand.... ikke engang en løftet pegefinger fra dommeren ? underligt....

Men bagerste mand og så lave sådan en, det burde resultere i et tidligt bad


Han er jo på vej væk fra målet, du er bare farvet fordi at du er fan!


Eller noget... Fed tackling!


ha ha... set i lyset af din kommentar måtte jeg lige se den igen :mrgreen:
Hvis jeg havde dømt den kamp var målmanden sendt klokkeklart ud, keeperen er ikke engang tæt på at ramme bolden, han saver ham jo næsten midt over...

Men ja ser man det isoleret er det en fed tackling =D>


Ha ha, jeg var nu enig med dig :)
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf IkkNico » 6. okt 2015 18:38

Kan ikke finde en officiel FIFA 16 tråd, så jeg smider Gameranx sebneste video herinde



Har de ret, eller overdriver de?
det er huskat det er en skildpadde den er sort
IkkNico
Niveau 8
 
Indlæg: 6447

Brugeravatar

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Haugboelle » 6. okt 2015 19:17

IkkNico skrev:Kan ikke finde en officiel FIFA 16 tråd, så jeg smider Gameranx sebneste video herinde



Har de ret, eller overdriver de?


Min største anke er dommeren og skift af spiller ellers oplever jeg ikke mange af de fejl, har endda ikke haft et eneste disconnect.
Haugboelle
Niveau 8
 
Indlæg: 6756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 6. okt 2015 21:04

Har været FIFA spiller i rigtig mange år efterhånden, og har for første gang, kastet mig over Ultimate.

Mit hold https://www.easports.com/fifa/ultimate- ... B:FFA16XBO

Jeg ligger pt i 5. div, men truet af nedrykning, da de første 4 kampe er tabt :?

Har fået stablet et okay hold på benene, men det begynder måske at komme lidt til kort, da jeg er begyndt at møde en del "vilde" hold, men det er heldigvis ikke altid ens overall rating der gør udslaget i kampene :D

Syntes dog, der er forholdsvis lange udsigter, til at tage næste step mod 83/84+ spillere til ens hold, de koster jo 40000.- + for de billigste,

Nogle foreslag/idéer, til at få lidt gang i møntindtjeningen?
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 6. okt 2015 21:08

pongolle skrev:Har været FIFA spiller i rigtig mange år efterhånden, og har for første gang, kastet mig over Ultimate.

Syntes dog, der er forholdsvis lange udsigter, til at tage næste step mod 83/84+ spillere til ens hold, de koster jo 40000.- + for de billigste,


Nej, det er noget vrøvl :) Min højeste rated spiller, er Godin 85. Ham gav jeg 12k for. Og der er mange mange andre eksempler :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 6. okt 2015 21:09

pongolle skrev:Har været FIFA spiller i rigtig mange år efterhånden, og har for første gang, kastet mig over Ultimate.

Nogle foreslag/idéer, til at få lidt gang i møntindtjeningen?


Hvis du har spillet Fifa i mange år på samme konto, så har du helt sikkert mange point, som du kan bruge i kataloget. Her kan du købe coin-boost, hvor du fx får 1000 ekstra coins pr kamp i 10 kampe.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 6. okt 2015 21:11

Yes, havde 150.000 point, er level 64 , så kører coin boost, det hjælper lidt :)

Hmm, jeg kører Bundesliga tema, der er ik så mange til den pris...
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf BulletEyeDk » 6. okt 2015 21:28

Spillere fra den spanske er også forholdsvist billige sammenlignet med så mange andre ligaer... hvilket passer meget godt med prisen på godin er lavere end det du selv skal give for en tilsvarende spiller i den tyske.
BulletEyeDk
Moderator
 
Indlæg: 6069
By: Uldum


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 6. okt 2015 22:44

Prøv se dette mål, og se om i lægger mærke til en noget spøjs detalje.

http://xboxclips.com/Drejer/6f71a016-8c ... 9f17e22e7f
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 6. okt 2015 22:59

BulletEyeDk skrev:Spillere fra den spanske er også forholdsvist billige sammenlignet med så mange andre ligaer... hvilket passer meget godt med prisen på godin er lavere end det du selv skal give for en tilsvarende spiller i den tyske.


Det er jeg uenig i, meget endda :)

At Godin koster 12-13k som 85'er, handler imo ikke om liga, men om spillertypen. Han er en highrated CB, ja, men han er ikke en pacey high rated CB, som fx Boateng og Naldo, som er væsentlig dyrere.

Dit postulat kan fx skydes ned med Benatia. CB fra Bayern. 84 rated og koster under 10k :)
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf the 007 baker » 7. okt 2015 09:28

pongolle skrev:Yes, havde 150.000 point, er level 64 , så kører coin boost, det hjælper lidt :)

Hmm, jeg kører Bundesliga tema, der er ik så mange til den pris...


Jeg har selv et bundesliga hold og jeg syntes der er rigtig mange gode spillere til fornuftige priser.
Jeg har selv Canhanoglu som vist nok er den bedste frispark skytte i spillet og han fås til omkring 3500 coins.
Her er et eks på hans sparke teknik :D
http://xboxclips.com/The+007+Baker/e375 ... 8f6b145bec

Ellers kan jeg anbefale Javi Martinez som fås til ca 7000 coins. Han er ikke så hurtig men pace betyder ikke alverden i denne udgave. Han er et bæst. Alternativt er der Toprak fra Leverkusen til ca 3000 coins.
Hernandez, Leverkusen ligeså er et godt og biligt alternativt til angrebet.

Ellers kan jeg klart anbefale at lave et Brazil hold. Der er mange gode spillere til billige penge.
Bonus info: Har allerede garnet 50 gange med Pato =D>
When you're pushed, baking is as easy as breathing.
There is no business like dough business.
Mia San Mia
the 007 baker
Niveau 4
 
Indlæg: 551
By: Roskilde


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 7. okt 2015 09:40

På alle Bundesliga hold skal man have Luiz Gustavo. Han er et monster og er overalt på banen :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf pongolle » 7. okt 2015 10:15

Toprak har jeg, han er god! Har også overvejet Hernandez for at få lidt pace, eller Ramos.

Jeg kører Huntelaar og Rafael som fast makkerpar, og så Dost som subersub, og Max Kruse som 4. angriber.

Huntelaar har garnet 42 mål i 67 kampe..

Ellers er jeg blevet ret vild med Max Meyer på den offensive midt, super drev og driblestærk

@Cena, ja, jeg havde Luiz Gustavo i tankerne, men valgte Gündogan.
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 7. okt 2015 10:26

pongolle skrev:Toprak har jeg, han er god! Har også overvejet Hernandez for at få lidt pace, eller Ramos.

Jeg kører Huntelaar og Rafael som fast makkerpar, og så Dost som subersub, og Max Kruse som 4. angriber.

Huntelaar har garnet 42 mål i 67 kampe..

Ellers er jeg blevet ret vild med Max Meyer på den offensive midt, super drev og driblestærk

@Cena, ja, jeg havde Luiz Gustavo i tankerne, men valgte Gündogan.


Jeg har mødt et par stykker som kørte Huntelaar og Hernandez i front, og Hernandez er pain at spille imod. Det er et godt makkerpar. Gundogan er også klasse! Han var bare dyr sidste år!
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 7. okt 2015 12:06

YCSMS skrev:Prøv se dette mål, og se om i lægger mærke til en noget spøjs detalje.

http://xboxclips.com/Drejer/6f71a016-8c ... 9f17e22e7f



Kan I se, at dommeren giver fordel på et straffespark? wtf
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster

cron