Xboxlife forum

FIFA Ultimate Team 16-Tråden

For sport fanatikere.

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 2. okt 2015 09:06

Sidder og spiller draft i dag og indtil videre ser det ud som følger:

Round: 1
Price: 2x 7,5 Gold + De Bruyne for loan 8 games
Best Items: Gomez (78), Lopez (77) and Fernandez (78)

Round: 2
Price: 1x5K Gold, 1x7,5k Gold, 1 Silver player package
Best Items: Bruno (81), Cisse (78), Sakho (75), 1 Rare gold injury


Ja jeg er ikke så god, så kommer ikke så langt :P
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf dummiz » 2. okt 2015 09:26

Jeg fik endelig taget hul på FUT igår eller det vil sige lidt gjorde jeg :) jeg tog mig endelig sammen til at prøve online og jeg kom op mod en overmatched hold mod mig selv. Jeg fik annulleret mit mål til 1-0 så scorede han til 0-1 og liiiiige da han scorede til 0-2 der røg forbindelsen til live. Selvom jeg tabte havde jeg tænkt mig at spille kampen færdig. :) håber bare ikke han troede jeg var en rage quitter.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 2. okt 2015 09:56

BulletEyeDk skrev:Efter hvad jeg har læst på diverse fora, så kan målscoren i den sidste kamp du har spillet have noget at sige... dvs. jo flere mål du score/vinder med kan give dig betydeligt bedre pakker... men om det har noget på sig 100% ved jeg ikke.

Hvordan endte din sidste kamp?


Sidste kamp endte 2-1. Ud fra en logik om at gevinsten bliver bedre alt efter præstation i kampen, skulle man mene at kampe der bliver "lukket" i almindelig spilletid også burde give bedre pakke, end hvis man ryger i forlænget/straffespark..

Er der nogen som har vundet draft i forlænget spilletid, og som kan fortælle om deres gevinst?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf LasseH » 2. okt 2015 11:08

http://xboxclips.com/Lassemaayn/72df5d3 ... 35a06e839b

Jeg åbnede mit FUT eventyr med et Süper Lig hold med et par enkelte spillere fra den brasilianske liga, og efter godt 7 minutter stiger debutanten Simon Kjær til vejrs efter en kombination på hjørnespark og får på magisk vis sakset den i nettet :D

Jeg er siden hen kommet op i division 8, og savnede lidt kvalitet fra mine Süper Lig spillere, og gik derfor over og lavede et Serie A hold i stedet. Jeg er meget tilfreds med FUT 16 indtil videre, og oplever at den helt store forskel ligger i et mere avanceret (og til tider vanvittigt frustrerende) pasningsspil, hvor det er vigtigt at vælge den rigtige styrke og type af aflevering for at ramme sin medspiller.
LasseH
Niveau 0
 
Indlæg: 47

+1

Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 2. okt 2015 11:10

Efter 4 gange Draft online ser det ud som følger. Round er hvad runde jeg røg ud i:

Round: 1
Price: 2x 5K Gold + De Bruyne for loan 8 games
Best Items: Gomez (78), Lopez (77) and Fernandez (78)

Round: 2
Price: 1x5K Gold, 1x7,5k Gold, 1 Silver player package
Best Items: Bruno (81), Cisse (78), Sakho (75), 1 Rare gold injury


Round: 3
Price: 1x Jumbo Premium Pack, 1 Gold player pack
Best Items: Carvalho (81), Bruno (81), Immomobile (79), Lennon (77) Mbemba (77)


Round: 1
Price: 2x 5K gold packs + Benatia for loan 8 games
Best Items: Nasri (83)


Nasri er sku et udmærket pull. 18K ca :)
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 2. okt 2015 13:54

Jeg er så træt af, at handicap-systemet fucker spillet op. Nonrare målmænd er så gode, at det er umuligt. Mine to sidste divisionskampe er endt 1-1 og 1-2.

1-1 kampen scorer min modstander i overtiden. Jeg havde 10 skud på mål, han havde 2. Hans målmand havde 11 redninger.

1-2 kampen har jeg 10 skud på mål og han havde 5. Hans kepper havde 8 redning.

Begge målmænd var nonrare.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 2. okt 2015 14:03

YCSMS skrev:Jeg er så træt af, at handicap-systemet fucker spillet op. Nonrare målmænd er så gode, at det er umuligt. Mine to sidste divisionskampe er endt 1-1 og 1-2.

1-1 kampen scorer min modstander i overtiden. Jeg havde 10 skud på mål, han havde 2. Hans målmand havde 11 redninger.

1-2 kampen har jeg 10 skud på mål og han havde 5. Hans kepper havde 8 redning.

Begge målmænd var nonrare.


Det har altid været spild at have et godt hold :) Mit non-rare spiller oftest bedre end mit almindelige hold. Men derfor går jeg stadig efter Zlatan. Men det bliver ikke med et stjernspækket hold rundt om ham :) Hvordan tror du mange stiller med bronze bænk for at holde ratingen nede?

Syntes dog ikke handikap er så tydeligt i år som tidligere.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf citysleeps » 2. okt 2015 14:44

Apropos rating, så har jeg bemærket at mange er begyndt at stille en dårligere lineup i draft, for så at indskifte Ronaldo, Neymar osv efter kampstart. Fjollet imo. Håber dog ikke at det har den store betydning?
citysleeps
Niveau 5
 
Indlæg: 914
By: København


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Cena » 2. okt 2015 14:50

citysleeps skrev:Apropos rating, så har jeg bemærket at mange er begyndt at stille en dårligere lineup i draft, for så at indskifte Ronaldo, Neymar osv efter kampstart. Fjollet imo. Håber dog ikke at det har den store betydning?


Jeg skider på Chem i draft. Stiller med de bedste spillere. Det har ingen effekt for mig om de har 100% eller ej. Tværtimod syntes jeg altid hold med lav chem er pain at spille i mod, i hvert fald i seasons.
Billede
Cena
Niveau 7
 
Indlæg: 5325
By: You can't see me!


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 2. okt 2015 17:36

Jeg vandt en FUT Draft hvor mine resultater så således ud:

Kamp 1: 3 - 1
Kamp 2: 2 - 1
Kamp 3: 3 - 1
Kamp 4: 3 - 2

Og endte med en 50k pack og en 5k pack. Så ved ikke om resultater har noget at sige, mere held.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 2. okt 2015 17:48

citysleeps skrev:Apropos rating, så har jeg bemærket at mange er begyndt at stille en dårligere lineup i draft, for så at indskifte Ronaldo, Neymar osv efter kampstart. Fjollet imo. Håber dog ikke at det har den store betydning?



Det har folk altid gjort i FUT. En eller flere spillere på bænken, som bliver skiftet ind med det samme, så disse ikke bliver ramt af dårlig chem. Zlatan er fx populær at gøre det med.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 2. okt 2015 17:49

Aberrant Simon skrev:Jeg vandt en FUT Draft hvor mine resultater så således ud:

Kamp 1: 3 - 1
Kamp 2: 2 - 1
Kamp 3: 3 - 1
Kamp 4: 3 - 2

Og endte med en 50k pack og en 5k pack. Så ved ikke om resultater har noget at sige, mere held.


100 % tilfældigt. En 50k og en 5k pakke er endda en god præmie, og 3-2 er jo ikke et overvældende resultat-
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf Aberrant Simon » 2. okt 2015 20:21

YCSMS skrev:
Aberrant Simon skrev:Jeg vandt en FUT Draft hvor mine resultater så således ud:

Kamp 1: 3 - 1
Kamp 2: 2 - 1
Kamp 3: 3 - 1
Kamp 4: 3 - 2

Og endte med en 50k pack og en 5k pack. Så ved ikke om resultater har noget at sige, mere held.


100 % tilfældigt. En 50k og en 5k pakke er endda en god præmie, og 3-2 er jo ikke et overvældende resultat-


Overhovedet ikke, lidt uheldigt resultat fra min side, men FUT Draft er 100% worth, hvis man er sådan decent til FIFA og ikke skal bruge dem på anden end Packs alligevel.
Billede
Aberrant Simon
Niveau 6
 
Indlæg: 1563


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf YCSMS » 2. okt 2015 21:00

Cena skrev:
YCSMS skrev:Jeg er så træt af, at handicap-systemet fucker spillet op. Nonrare målmænd er så gode, at det er umuligt. Mine to sidste divisionskampe er endt 1-1 og 1-2.

1-1 kampen scorer min modstander i overtiden. Jeg havde 10 skud på mål, han havde 2. Hans målmand havde 11 redninger.

1-2 kampen har jeg 10 skud på mål og han havde 5. Hans kepper havde 8 redning.

Begge målmænd var nonrare.


Syntes dog ikke handikap er så tydeligt i år som tidligere.


Kunne ikke være mere uenig. Jeg husker ikke, at dét før har været så slemt som nu.
Siden mit sidste indlæg omkring det, har jeg spillet to divisions kampe.

Den første taber jeg 2-1. Hans første mål var et straffespark. Det fik han efter kamp om bolden i en løbeduel i feltet, skuldre mod skuldre. Sådan en duel er der altid én der taber, hvilket var ham. Eftersom hans spiller faldte ved det, fik han straffe. Det er ikke et straffespark. Hans andet mål var en stikning fra hans midtbane op til angrebet. Bolden ryger forbi min forsvarsspiller, som dog ikke "locker" til bolden, hvorfor den ryger videre til angribere som nu har en friløber.

Næste kamp taber jeg 4-1. Hans mål er der intet at komme efter. I målet var der dog en målmand som spillede til 9,8 og lavede hele 13 redninger. Bænken? Ene bronze til at holde holdraiting nede, så spillet tror han har et dårligt hold..

Stram nu op EA.
YCSMS
Niveau 4
 
Indlæg: 756


Re: FIFA Ultimate Team 16-Tråden

Indlægaf dummiz » 2. okt 2015 23:48

Jeg er i division 10 og taber alle mine kampe (ja jeg er piv ringe) har 3 stjerner og en kemi på 64 :D bronze spillere ftw :D jeg mødte lige et hold der var ene af guld spillere med 5 stjerner og 100 i kemi men af en eller anden grund er det ligesom om jeg spiller bedre op mod ham (trods jeg taber) end jeg gør når jeg møder hold der er ligeså ringe som mig selv i kemi :D mærkeligt.
dummiz
Niveau 6
 
Indlæg: 1469


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Google [Bot] og 13 gæster