Xboxlife forum

Irriterende fejl i FIFA 15

For sport fanatikere.

Irriterende fejl i FIFA 15

Indlægaf Smolle » 10. mar 2015 19:49

Jeg ved ikke om de her problemer har været oppe at vende herinde før, men oplever nogle irriterende fejl i FIFA 15, som det ville være rart at finde løsninger på, selvom jeg ikke tror det er muligt.

For det første har jeg tit problemer med at logge ind på EAs servere. Det ved jeg godt er et meget normalt problem, men det her ser ikke ud til, at være relateret til status på EAs (ustabile) servere. Problemet er, at når jeg prøver at forbinde, så skriver den "Connecting to EA servers", eller hvordan det nu er beskeden lyder, men der står den så bare 'for evigt'. Den forbinder aldrig, men kommer heller ikke med nogen fejlmeddelelse. Denne fejl kan som regel løses ved at starte et andet spil og så gå tilbage til FIFA og prøve igen. Det er bare ret irriterende.

Næste problem ligner lidt ovenstående fejl, men er en del mere irriterende. Hvis jeg har haft gang i en karriere f.eks. og går til Dashboard, mens jeg er i 'karriere mode' og derefter slukker konsollen (jeg har den sat til 'Always on'), så er det næsten 100% sikkert, at hvis jeg går tilbage til karrieren og starter en kamp, så vil jeg ende med en 'uendelig' load efter kampen. Spillet bliver ikke gemt og har to gange mistet resultater pga. denne fejl. Fejlen kan forebygges ved at gå ud af karriere mode og så gå ind i det igen, inden man starter første kamp, men er fejlen først opstået, så er det umuligt at loade FIFA igen, med mindre man slukker Xbox'en og tager strømmen fra den i en minuts tid. Dette var en løsning som jeg læste om på et andet forum, hvor en EA medarbejder foreslog det. Dette er virkelig irriterende!

Sidste fejl var så en jeg oplevede i går og som jeg kun har oplevet én gang. Jeg var godt i gang med at spille FA Cup-finale og var kommet foran 1-0, da FIFA pludselig synes det skulle opdateres. Det er ikke muligt at udskyde opdateringen, så jeg bliver altså nødt til at sætte den i gang og dermed afbryde min kamp. Kunne selvfølgelig spille kampen igen efter opdateringen, men synes også det er en ret alvorlig fejl.

Jeg ved ikke om det bare er mig der er uheldig, men jeg oplever ikke lignende problemer i andre spil og selvom man som regel godt kan forebygge fejlene og komme uden om dem, så er det bare virkelig irriterende, at man skal huske at tage disse forholdsregler.
Smolle
Niveau 3
 
Indlæg: 296


Re: Irriterende fejl i FIFA 15

Indlægaf Benja190782 » 10. mar 2015 21:25

1. Ja EA serverne er tit nede!

2. Glem "always on" der medfølger for mange problemer!

3. Mit spil opdatere ALTID inden spillet starter og ikke midt i det. Så kender ikke problemet.
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 6 gæster

cron