Xboxlife forum

FIFA 15 skuffende karrieredel

For sport fanatikere.

FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf BehnReady » 25. nov 2014 14:16

Jeg er virkelig skuffet over karrieredelen i FIFA 15, det virker som at EA bare har taget FIFA 14 karrieredelen, og kopieret direkte til FIFA 15. Den har alle de samme tekster, mærkværdigheder og fejl som den havde i FIFA 14.

Jeg oplever endda mere åbenlyse fejl i FIFA 15 end jeg gjorde i 14. Eksempelvis har jeg nu flere gange oplevet at der står i optakten, at en spiller fra modstanderholdet har karantæne i kampen, men så er han alligevel i startopstillingen. Det synes jeg ikke at jeg oplevede i FIFA 14, og det ødelægger lidt indlevelsen synes jeg.

En ting der dog er bedre er, at jeg synes der er større forskel på hvor godt top og bundhold spiller. Til gengæld er det stadig som om at spillet nogen gange bestemmer sig for, at nu skal man bare tabe kampen, og så kan man intet stille op, selvom man møder et total bundhold.

Er der andre der ligesom mig næsten kun spillere karrieredelen af FIFA, og efterhånden er lige så træt af de mange fejl der aldrig bliver rettet?
Billede
BehnReady
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf tue69 » 25. nov 2014 14:30

Der er sindssygt mange fejl og mangler i den karrieredel og jeg er enig med dig i, at delen virker totalt overset i år.

Til gengæld blev jeg budt 40 mio. pund for Fabio Borini i det første transfervindue i spillet, which is nice...
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf CaptainKicker » 25. nov 2014 15:54

Har du/i overvejet PES?

PES har noget der hedder Master League, som har gjort jeg helt har droppet FIFA karriere-delen de sidste 3-4 år.

Jeg foretrækker at starte fra næstbedste række med enten Liverpool, eller Real Madrid, og så har du et hold med genererede spillere. Så handler det om at kæmpe sig op af, og der er det lidt fedt med Europa League/Champions League licensen.

Kan huske, at jeg på et tidspunkt med Real Madrid var så heldig at kunne hente stjernespillere til fine penge, og så sælge videre, samt et af mine talenter fra starten af steg til 95.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf Niculla » 25. nov 2014 21:10

CaptainKicker skrev:Har du/i overvejet PES?

PES har noget der hedder Master League, som har gjort jeg helt har droppet FIFA karriere-delen de sidste 3-4 år.

Jeg foretrækker at starte fra næstbedste række med enten Liverpool, eller Real Madrid, og så har du et hold med genererede spillere. Så handler det om at kæmpe sig op af, og der er det lidt fedt med Europa League/Champions League licensen.

Kan huske, at jeg på et tidspunkt med Real Madrid var så heldig at kunne hente stjernespillere til fine penge, og så sælge videre, samt et af mine talenter fra starten af steg til 95.


Har de opgraderet grafikken af PES til Xbox One? Demoen så horribelt ringe ud ift. PS4.
Niculla
Niveau 3
 
Indlæg: 267
By: Roskilde


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf CaptainKicker » 25. nov 2014 23:37

Pas, jeg køber PS4-versionen.

Men hvad jeg har set af på Twitch, så ser det noget bedre ud end demoen
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf tue69 » 26. nov 2014 10:38

Jeg har bare sjældent fundet mig til rette med PES serien, og demoen gav mig desværre ikke nyt håb. Fin demo, men jeg har det svært med gameplayet.
Billede
tue69
Niveau 9
 
Indlæg: 11124
By: Århus C


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf BehnReady » 26. nov 2014 11:00

Jeg har overvejet PES flere gange, for selve boldspillet i PES kan jeg godt lide, men jeg synes det er ærgeligt de mangler så mange licenser til de rigtige klubber og spillere.

Men jeg tror jeg bliver nødt til at prøve det, for de mange fejl i FIFA 15 har simpelthen gjort mig træt af FIFA serien.
Billede
BehnReady
Niveau 0
 
Indlæg: 12


Re: FIFA 15 skuffende karrieredel

Indlægaf CaptainKicker » 26. nov 2014 11:09

Du kan vidst fixe de manglende licenser ved at hente nogen filer, og smide dem på konsollen. Jeg gjorde det sidste år, og det virkede udemærket.
CaptainKicker
Moderator
 
Indlæg: 10813
By: Silkeborg



Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster