Xboxlife forum

FIFA 15 - Officielle Tråd

For sport fanatikere.

Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Muggs » 20. sep 2014 15:45

Nej det er den 25.
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Fnapz » 20. sep 2014 15:53

Det er et lorte spil, man kan jo ikke dække op mere???
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Benja190782 » 21. sep 2014 07:36

Fnapz skrev:Det er et lorte spil, man kan jo ikke dække op mere???


Har du det fulde spil? Eller er det demo'en du har?

Uanset hvad, så synes jeg det er pisse fedt at man endelig for lov SELV at forsvare, og ikke bare skal holde en knap nede imens computeren styrer ens spiller - contain er væsenligt mere dæmpet og jeg elsker det! Det kræver timing nu!

Du skal bare lære det - tro mig, det er som at cykle når først du kan det...

Det er mange år siden jeg har glædet mig så meget til et FIFA spil - det er 100 gange mere realistisk end sidste år!
Se bare på målmændene - de er sgu blevet menneskelige!

KEEP UP THE GOOD WORK, EA!!! 8)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Fnapz » 21. sep 2014 08:31

Det er det fulde spil, 3 bolde. Han giver op, spiller et to mod mig, laver en lille lobbold over mit forsvar og mål.
Fnapz
Niveau 5
 
Indlæg: 969


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf ZeanDanielZ » 21. sep 2014 10:47

Alle målmændene er på niveau med Jesper Christiansen da han stod i OB, Man skal nærmest bare trykke på skud over midten så går den ind. Nu er det ikke et fifa 15 problem, men EA serverne er stadigvæk som vi kender dem.
ZeanDanielZ
Niveau 2
 
Indlæg: 144


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf gringo1980 » 24. sep 2014 14:56

himmelfisk skrev:Billede

Mener det var i dette emne der var nogle der spurgte hvad Elgiganten solgte FIFA 15 for :)


Bum.... føler næsten at det har været tåbeligt at købe det online i digital version og så kun sparet 30kr vi EA Access. :^o
gringo1980
Niveau 5
 
Indlæg: 916
By: Hedehusene


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Rasmusdc » 25. sep 2014 18:11

redeemede sådan en elgiganten gold pack kode der stod jeg fik 15 gold packs Kunne Kun se en er det som de andre at de kun kommer med en om ugen
Rasmusdc
Niveau 5
 
Indlæg: 807


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Marddos » 28. sep 2014 11:52

Er der nogen af jer, der har oplevet problemer med at starte FIFA 15? Det er nu 2./3. dagen med min Xbox One og jeg har endnu ikke fået gamet... først problemer med Kinect og nogle andre ting og nu FIFA 15, der ikke fortsætter længere end startskærmen, hvor jeg er tvunget til at glo på Messi i en evighed.

Nogen der ved, hvad jeg kan gøre?
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Muggs » 28. sep 2014 12:12

Har ikke oplevet nogen problemer
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Marddos » 28. sep 2014 15:24

Jeg fik det endelig til at virke... Det tog kun et par genstarter og sådan lidt. Hvor træls, at det ikke bare virker, men bliver ved med at skabe problemer..

Anywho, nogen, der kender til en kommende opdatering? Det lader ikke til, at spillet er helt up to date. Ham den unge knægt fra Norge, Ødegaard, kan jeg f.eks. ikke finde og så er der en del af de unge Manchester United talenter f.eks., der er udeladt.

EDIT: Nogen, der ved om det er muligt at slå straffespark til/fra? Jeg er igang med at spille karriere, hvor jeg i feltet først er blevet nedlagt af keeperen uden, at det resulterede i straffespark og efterfølgende af en forsvarsspiller, hvor der heller ikke blev fløjtet.
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Saif » 29. sep 2014 07:24

Er jeg den eneste der er skuffet. online handler det bare om en ting, folk står dybt og satser på hurtige dybe afleveringer til paceangribere.
Saif
Niveau 2
 
Indlæg: 191


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Combio » 29. sep 2014 09:01

Marddos skrev:Jeg fik det endelig til at virke... Det tog kun et par genstarter og sådan lidt. Hvor træls, at det ikke bare virker, men bliver ved med at skabe problemer..

Anywho, nogen, der kender til en kommende opdatering? Det lader ikke til, at spillet er helt up to date. Ham den unge knægt fra Norge, Ødegaard, kan jeg f.eks. ikke finde og så er der en del af de unge Manchester United talenter f.eks., der er udeladt.

EDIT: Nogen, der ved om det er muligt at slå straffespark til/fra? Jeg er igang med at spille karriere, hvor jeg i feltet først er blevet nedlagt af keeperen uden, at det resulterede i straffespark og efterfølgende af en forsvarsspiller, hvor der heller ikke blev fløjtet.

Man kan jo ikke filme sig til alt, vel [-X
H.A.T.E.R.S = (H)ating (A)nything (T)hat (E)ver (R)eaches (S)uccess...
Combio
Niveau 4
 
Indlæg: 306


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Marddos » 29. sep 2014 09:57

Jeg ved det, jeg ved det :( Jeg tror bare aldrig, jeg har følt mig så bortdømt i FIFA :D Jeg ærgrer mig over, at jeg ikke gemte gengivelsen..
Marddos
Niveau 7
 
Indlæg: 3241
By: Slagelse


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf pongolle » 11. okt 2014 09:23

Hvis man quitter inden 5 min. i en online season kamp, så taber man, ik' sandt?

Har i hvert fald tabt en håndfuld nu, hvor jeg har quittet inden 5 min, syntes jeg, det ser ud til.

Men kunne være fedt, lige at få bekræftet :)
pongolle
Niveau 6
 
Indlæg: 1557
By: Århus


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Muggs » 11. okt 2014 10:19

Tror da du taber ligemegey hvornår du quit'er
PC: Intel Core i7 9700K, MSI Z370 Tomahawk, 32GB Corsair Vengeance RGB, GTX 1080 Ti.
Xbox One S
PlayStation 4 Pro
Muggs
Niveau 6
 
Indlæg: 1965
By: 8544 Mørke


ForegåendeNæste

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster

cron