Xboxlife forum

FIFA 15 - Officielle Tråd

For sport fanatikere.

Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Benja190782 » 9. aug 2015 20:22

Efter at have spillet FIFA serien siden 1998, synes jeg endelig at have fundet en måde, at holde online delen ud på og rent faktisk nyde, at spille online!

Det handler om at vælge et "dårligt" hold... Nærmere betegnet et 3,5 stjernet hold passer perfekt. Så møder man enten et 3 stjernet, 3,5 stjernet eller et 4 stjernet hold, som det højeste.

Mit valg faldt tilfældigvis på Watford, som har 3,5 stjerne og online kampene er pludselig 100 gange sjovere.
Jeg møder hold, som Leeds United og Wolves... -men endnu vigtigere! Det skinner virkelig igennem hvem der rent faktisk kan finde ud af, at spille fodbold og ikke bare udnytte spillets programerede svagheder.

Tempoet er langsommere og virker mere realistisk - hele spillet virker bare fornyet.
Jeg har kæmpet mig op til 1 Division med hold, som Real Madrid, Roma, Portugal, Argentina, og Man. Utd.

-men jeg har ALDRIG haft det så sjovt med at spille online, som med Watford. Nu har jeg faktisk overhovedet ingen problemer med at blive i 1 Division, hvor jeg før måtte kæmpe for at undgå nedrykning til 2 Division.

Prøv det! ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf ski9280 » 9. aug 2015 20:28

Benja190782
Sådan har jeg spillet de sidste par år. Jeg spiller selv med Anderlecht, men har efterhånden prøvet de fleste 3,5 hold.

Så slipper man også for at møde dem, der kan drible solen sort, ligemeget hvad man gør. Det er for mig også det mest realistiske form for fodbold:)
ski9280
Niveau 1
 
Indlæg: 86

+1

Re: FIFA 15 - Officielle Tråd

Indlægaf Benja190782 » 9. aug 2015 20:49

@ski9280: Ja bestemt det mest realistiske, men jeg har også lyst til at spille FULL MANUAL, altså uden assists på controlleren.

Det er bare sindssygt svært at finde nogle, som tør/gider at spille manuelt... Så jeg må "nøjes" med at spille med 3,5 stjernet hold, hvilket også virkelig har fornyet FIFA for mig. ;)
Spiller lige nu: Project CARS 2, DiRT 4, Need for Speed 2015, GTA V, Assetto Corsa og FIFA 18
Benja190782
Niveau 7
 
Indlæg: 2020
By: Frederikshavn


Foregående

Tilbage til Sport

Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster